Dragne & Asociații își extinde echipa de parteneri și anunță alte 5 promovări
28 Octombrie 2020
BizLawyer”Clienții noștri au din ce în ce mai mare nevoie în această perioadă de avocați dedicați și experimentați care să le coordoneze proiectele”, a spus Ion Dragne, Managing Partner.
Societatea de avocați Dragne & Asociații a numit doi noi parteneri și a anunțat alte 5 promovări interne, începand cu 1 octombrie 2020, ca urmare a evaluărilor profesionale anuale.
Zoe Lungu și Gabriel Paraschiv s-au alăturat celor 6 avocați asociați, Ion Dragne, Stelian Garofil, Delia Boșman, Andreia Oana Dumitrescu, Daniel Cîrstea și Ioana Oprea.
„Mă bucur să urez bun venit colegilor nostri, Zoe Lungu și Gabriel Paraschiv, în cadrul echipei de parteneri ai societății noastre. Aceasta promovare este o recunoaștere a performanțelor profesionale și a experienței vaste pe care au acumulat-o în ultimii 10 ani alături de noi.
Zoe Lungu și Gabriel Paraschiv s-au alăturat celor 6 avocați asociați, Ion Dragne, Stelian Garofil, Delia Boșman, Andreia Oana Dumitrescu, Daniel Cîrstea și Ioana Oprea.
„Mă bucur să urez bun venit colegilor nostri, Zoe Lungu și Gabriel Paraschiv, în cadrul echipei de parteneri ai societății noastre. Aceasta promovare este o recunoaștere a performanțelor profesionale și a experienței vaste pe care au acumulat-o în ultimii 10 ani alături de noi.
Clienții noștri au din ce în ce mai mare nevoie în această perioadă de avocați dedicați și experimentați care să le coordoneze proiectele. Noii noștri asociați vor avea un rol important în asigurarea asistenței juridice pentru clienți cheie.”, a spus Ion Dragne, Managing Partner.
Zoe Lungu face parte din echipa Dragne & Asociații din anul 2010, încă de la fondarea societății, și este specializată în dreptul societăților comerciale și în litigii comerciale, civile și de proprietate intelectuală, având 18 ani de experiență profesională. Zoe acordă constant asistență juridică în legătură cu procesul decizional din cadrul adunărilor generale ale acţionarilor din diverse companii, precum și în orice tip de dispute legate de contracte comerciale.
Având o vechime de peste 10 ani în cadrul Dragne & Asociatii, Gabriel Paraschiv s-a specializat de-a lungul carierei sale profesionale în litigii complexe de insolventa, dispute intre profesioniști și litigii decurgând din proceduri de executare silită. De asemenea, Gabriel este unul dintre membrii Comisiei de Dialog Social din cadrul Ministerului Justiției.
În cadrul firmei au mai avut loc încă 5 promovări, Ana-Maria Filip, Bogdan Iordache și Mihai Iorga fiind promovați ca Managing Associates, iar Lucian Epure și Madalin Grigore ca Senior Associates.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1281 / 1881 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...