Kinstellar își extinde practica de Corporate M&A în București și o recrutează, în poziția de Special Counsel, pe Claudia Popescu, avocat cu experiență de peste 20 de ani și un know-how valoros. Victor Constantinescu, Managing Partner: ”O persoană cu experiența, dedicarea și abilitățile sale personale este rară pe piață. Ea se alătură unui grup deja fantastic”
01 Februarie 2024
M. T.Înainte de a se alătura Kinstellar, Claudia și-a petrecut întreaga carieră în biroul local al unei firme internaționale de avocatură.
Kinstellar anunță recrutarea Claudiei Popescu, avocat care s-a alăturat biroului din București al firmei de avocați în calitate de Special Counsel în cadrul echipei de Corporate M&A. Claudia va consolida capacitățile biroului și va oferi echipei un sprijin suplimentar pentru a răspunde nevoii de a asigura servicii la cel mai înalt nivel, asociat unui număr în creștere de proiecte corporative și de fuziuni și achiziții în România.
Claudia Popescu este specializată în M&A, Corporate și Private Equity și are peste 20 de ani de experiență în consilierea strategică a unor companii de renume cu privire la achiziții și vânzări, fuziuni, restructurări intragrup, aspecte de reglementare și comerciale, oferte publice de valori mobiliare, private equity, privatizări și alte aspecte legate de investiții - inclusiv în sectoare reglementate.
Claudia Popescu este specializată în M&A, Corporate și Private Equity și are peste 20 de ani de experiență în consilierea strategică a unor companii de renume cu privire la achiziții și vânzări, fuziuni, restructurări intragrup, aspecte de reglementare și comerciale, oferte publice de valori mobiliare, private equity, privatizări și alte aspecte legate de investiții - inclusiv în sectoare reglementate.
De asemenea, ea aduce echipei Kinstellar know-how valoros în toate aspectele legate de ESG și sustenabilitate.
Claudia a fost certificată de către Asociația Internațională pentru Economie Durabilă ca Specialist Internațional în Afaceri Durabile - Nivelul II, iar în prezent urmează cursuri de certificare de către Global Reporting Initiative (GRI), în conformitate cu programul de certificare profesională GRI.
Înainte de a face pasul către Kinstellar, Claudia și-a petrecut întreaga carieră în biroul local al unei firme internaționale de avocatură. Ea s-a alăturat echipei locale de Corporate M&A coordonată de Zsuzsa Csiki (Partner).
„Suntem încântați să o avem alături de noi pe Claudia”, a spus Zsuzsa. „Experiența ei în a naviga prin dinamica a tot ceea ce înseamnă un mandat de fuziuni și achiziții adaugă profunzime practicii noastre și sunt încrezătoare că, împreună, ne vom promova și mai mult în calitate de advisor de încredere în ceea ce privește investițiile de pe piața locală. Este un avocat remarcabil, o persoană grozavă și suntem mai mult decât încântați să lucrăm împreună și să depășim orice limite – inclusiv propriile limite, pentru că ne străduim în fiecare zi să mai facem câte un pas înainte.”
Claudia Popescu: "De multe ori, găsirea unei noi provocări profesionale este dificilă pentru că nu se întâmplă mereu să întâlnești cu ușurință oamenii potriviți. Sunt onorată și entuziasmată să pornesc în această nouă călătorie alături de Kinstellar în România. Angajamentul lor față de excelență și inovație, precum și viziunea lor deschisă și orientată spre client se aliniază perfect cu valorile mele."
Comentând recenta adiție, Victor Constantinescu, Managing Partner al Kinstellar București, a declarat "Sunt foarte încântat să o avem pe Claudia alături de noi, deoarece o persoană cu experiența, dedicarea și abilitățile sale personale este rară pe piață. Ea se alătură unui grup deja fantastic și sunt extrem de încrezător că experiența și cunoștințele ei vor fi în beneficiul nostru, al tuturor. Bine ai venit, Claudia!"
Poziționată în Tier 2 de către Legal 500, practica de Commercial, Corporate și M&A a biroului Kinstellar din București este considerată de ghidul juridic internațional ”deosebit de puternică în ceea ce privește aspectele românești ale fuziunilor și achizițiilor multijurisdicționale, atât pentru investitorii strategici, cât și pentru fondurile de private equity”. Practica este condusă de partenerul Zsuzsa Csiki, descrisă drept ”foarte dedicată și implicată în succesul proiectelor clienților”.
”Echipa este pragmatică și are o abordare flexibilă în ceea ce privește sprijinirea clienților”, a spus unul dintre clienții intervievați de echipa de cercetare pentru The Legal 500 EMEA, ediția 2023 – Europe. 'Zsuzsa Csiki și echipa sa au fost foarte proactivi și de ajutor în gestionarea proiectului', a adăugat un alt client. 'Kinstellar este o alegere excelentă pentru clienții care caută cea mai bună reprezentare juridică posibilă. Echipa este experimentată, bine informată și se angajează să obțină cele mai bune rezultate pentru clienții lor', au comentat alți clienți intervievați.
Printre clienții din portofoliul Kinstellar, ghidul juridic internațional menționează și firmele Mondly, Group Bruxelles Lambert, American Securities, CCC, Court Square Capital Partners, GTT Communications, NAGA Global, Adecco Group AG, United Petfood, Eleven Ventures, BriseGroup, Black Sea Fund I, Amundi Asset , Fujitsu Technologies, Verizon Media sau One Rock Capital Partners.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 258 / 1879 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...