Accace România a depășit pragul de 100 de angajați anul trecut, iar în 2023 mizează pe o creștere de 30% a echipei
30 Martie 2023
BizLawyerÎn ultimele 12 luni, echipa Accace România a crescut cu 23%, până la 116 colegi. Jumătate dintre rolurile noilor membri din companie au fost de Junior, iar posturile de Specialist și Senior au reprezentat, fiecare, câte 25% din totalul celor care s-au alăturat pe parcursul anului trecut.
Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, anunță că a depășit pragul de 100 de angajați la final de 2022. Departamentele care au înregistrat cele mai mari creșteri ale membrilor au fost cele de contabilitate și payroll, pe fondul extinderii portofoliului de clienți și al dezvoltării nevoilor clienților actuali. Pentru 2023, compania vizează o extindere a echipei cu 30%.
În ultimele 12 luni, echipa Accace România a crescut cu 23%, până la 116 colegi. Jumătate dintre rolurile noilor membri din companie au fost de Junior, iar posturile de Specialist și Senior au reprezentat, fiecare, câte 25% din totalul celor care s-au alăturat pe parcursul anului trecut.
În ultimele 12 luni, echipa Accace România a crescut cu 23%, până la 116 colegi. Jumătate dintre rolurile noilor membri din companie au fost de Junior, iar posturile de Specialist și Senior au reprezentat, fiecare, câte 25% din totalul celor care s-au alăturat pe parcursul anului trecut.
Pentru 2023, echipa Accace mizează pe o nouă extindere, cu circa 30% față de numărul actual al angajaților. Aproximativ o treime dintre aceste roluri sunt pentru poziții entry-level (Junior Accountant, HR Admin Assistant, Junior Payroll Specialist, Junior Tax Consultant), iar restul sunt pentru poziții de Specialist, Senior (Payroll Specialist, Accounting Team Leader) și Manager în departamentele de contabilitate, salarizare și administrare de personal și de taxe.
”Căutăm oameni dornici să evolueze, dar care să aibă și o pasiune aparte pentru domeniul în care activăm. Ne plac oamenii curioși, care se informează în permanență cu privire la modificările legislative, dar să aibă și o deschidere către tehnologie, căutând soluții inovative de eficientizare a propriei activități. Limba engleză este, de asemenea, un must-have pentru colegii care se alătură echipei Accace, având în vedere specificul internațional al clienților noștri”, a declarat Marina Din, Chief People Officer Accace România.
Posturile pentru care recrutarea este cea mai facilă, ca proces și finalizare, sunt reprezentate de cele entry-level, unde nu este necesară experiența în domeniu, segment pentru care Accace dezvoltă programe dedicate de formare, printre care și YoDA powered by Accace. Lansat în 2022, YoDA powered by Accace este primul program de pregătire intensivă a studenților care își doresc să urmeze o carieră în domenii precum contabilitate, resurse umane și consultanță. Peste 40 de studenți din capitală s-au înscris la prima ediție, iar 15 dintre ei au fost selectați și au participat la programul pilot dezvoltat de specialiștii companiei.
Programul este deja la a doua ediție, în prezent desfășurându-se workshopuri de contabilitate.
Pe de altă parte, pentru rolurile de Senior, criteriile de selecție sunt mai riguroase și căutăm viitori colegi care au atât abilități tehnice, cât și de leadership.
În ceea ce privește pachetele salariale și beneficiile oferite, Accace România acoperă o gamă largă de cerințe, de la tichete de masă, la tichete cadou sau vouchere de vacanță, zile extra de concediu de odihnă, zile de studiu special alocate susținerii examenelor, dar și susținere financiară pentru diverse certificări sau programe de formare profesională. În pachete se regăsesc inclusiv bonusurile acordate în funcție de performanță.
”Candidații își doresc o integrare rapidă în activitate, dar și să simtă că în momente de blocaj specifice la început de drum, colegii empatizează cu ei și le oferă instrumentele necesare pentru a-și îndeplini rolul. De asemenea, candidații își doresc să existe căi prin care să se poată dezvolta la nivel profesional și personal, prin programe de training, mentorat sau coaching, dar și să li se ofere o viziune de ansamblu asupra carierei și a rolurilor către care pot evolua”, adaugă Marina Din.
Potrivit acesteia, managementul Accace România înțelege pe deplin importanța investițiilor în dezvoltarea colegilor și în sprijinirea acestora pe drumul către performanță. Astfel, pentru că în ultimii doi ani echipa s-a mărit considerabil, și bugetul alocat trainingurilor a crescut în mod proporțional.
În prezent, în cadrul Accace România se lucrează în sistem hibrid, zilele de prezență la birou fiind alese de comun acord cu restul colegilor. Scopul principal al zilelor petrecute la birou este acela de a întări echipa, prin întâlniri face-to-face și socializare dincolo de ecrane.
Totodată, există și colegi care lucrează full remote, din diverse zone ale țării, compania bazându-se pe sisteme ce permit realizarea sarcinilor fără necesitatea prezenței fizice într-un birou. Astfel, anumite poziții deschise pentru noi angajați în cadrul Accace iau în considerare candidați ce locuiesc și dincolo de București și localitățile limitrofe.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4985 / 18269 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Filip & Company a asistat grupul Qemetica în vânzarea activelor aferente producției de sodă calcinată și silicați de sodiu din România. Partenerii Alexandru Bîrsan și Eliza Baias au coordonat echipele
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...