ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Accace România a depășit pragul de 100 de angajați anul trecut, iar în 2023 mizează pe o creștere de 30% a echipei

30 Martie 2023   |   BizLawyer

În ultimele 12 luni, echipa Accace România a crescut cu 23%, până la 116 colegi. Jumătate dintre rolurile noilor membri din companie au fost de Junior, iar posturile de Specialist și Senior au reprezentat, fiecare, câte 25% din totalul celor care s-au alăturat pe parcursul anului trecut.

 
 
Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, anunță că a depășit pragul de 100 de angajați la final de 2022. Departamentele care au înregistrat cele mai mari creșteri ale membrilor au fost cele de contabilitate și payroll, pe fondul extinderii portofoliului de clienți și al dezvoltării nevoilor clienților actuali. Pentru 2023, compania vizează o extindere a echipei cu 30%.

În ultimele 12 luni, echipa Accace România a crescut cu 23%, până la 116 colegi. Jumătate dintre rolurile noilor membri din companie au fost de Junior, iar posturile de Specialist și Senior au reprezentat, fiecare, câte 25% din totalul celor care s-au alăturat pe parcursul anului trecut.


Pentru 2023, echipa Accace mizează pe o nouă extindere, cu circa 30% față de numărul actual al angajaților. Aproximativ o treime dintre aceste roluri sunt pentru poziții entry-level (Junior Accountant, HR Admin Assistant, Junior Payroll Specialist, Junior Tax Consultant), iar restul sunt pentru poziții de Specialist, Senior (Payroll Specialist, Accounting Team Leader) și Manager în departamentele de contabilitate, salarizare și administrare de personal și de taxe.

”Căutăm oameni dornici să evolueze, dar care să aibă și o pasiune aparte pentru domeniul în care activăm. Ne plac oamenii curioși, care se informează în permanență cu privire la modificările legislative, dar să aibă și o deschidere către tehnologie, căutând soluții inovative de eficientizare a propriei activități. Limba engleză este, de asemenea, un must-have pentru colegii care se alătură echipei Accace, având în vedere specificul internațional al clienților noștri”, a declarat Marina Din, Chief People Officer Accace România.

Posturile pentru care recrutarea este cea mai facilă, ca proces și finalizare, sunt reprezentate de cele entry-level, unde nu este necesară experiența în domeniu, segment pentru care Accace dezvoltă programe dedicate de formare, printre care și YoDA powered by Accace. Lansat în 2022, YoDA powered by Accace este primul program de pregătire intensivă a studenților care își doresc să urmeze o carieră în domenii precum contabilitate, resurse umane și consultanță. Peste 40 de studenți din capitală s-au înscris la prima ediție, iar 15 dintre ei au fost selectați și au participat la programul pilot dezvoltat de specialiștii companiei.

Programul este deja la a doua ediție, în prezent desfășurându-se workshopuri de contabilitate.
Pe de altă parte, pentru rolurile de Senior, criteriile de selecție sunt mai riguroase și căutăm viitori colegi care au atât abilități tehnice, cât și de leadership.

În ceea ce privește pachetele salariale și beneficiile oferite, Accace România acoperă o gamă largă de cerințe, de la tichete de masă, la tichete cadou sau vouchere de vacanță,  zile extra de concediu de odihnă, zile de studiu special alocate susținerii examenelor, dar și susținere financiară pentru diverse certificări sau programe de formare profesională. În pachete se regăsesc inclusiv bonusurile acordate în funcție de performanță.

”Candidații își doresc o integrare rapidă în activitate, dar și să simtă că în momente de blocaj specifice la început de drum, colegii empatizează cu ei și le oferă instrumentele necesare pentru a-și îndeplini rolul. De asemenea, candidații își doresc să existe căi prin care să se poată dezvolta la nivel profesional și personal, prin programe de training, mentorat sau coaching, dar și să li se ofere o viziune de ansamblu asupra carierei și a rolurilor către care pot evolua”, adaugă Marina Din.

Potrivit acesteia, managementul Accace România înțelege pe deplin importanța investițiilor în dezvoltarea colegilor și în sprijinirea acestora pe drumul către performanță. Astfel, pentru că în ultimii doi ani echipa s-a mărit considerabil, și bugetul alocat trainingurilor a crescut în mod proporțional.

În prezent, în cadrul Accace România se  lucrează în  sistem hibrid, zilele de prezență la birou fiind alese de comun acord cu restul colegilor. Scopul principal al zilelor petrecute la birou este acela de a întări echipa, prin întâlniri face-to-face și socializare dincolo de ecrane.

Totodată, există și colegi care lucrează full remote, din diverse zone ale țării, compania bazându-se pe sisteme ce permit realizarea sarcinilor fără necesitatea prezenței fizice într-un birou. Astfel, anumite poziții deschise pentru noi angajați în cadrul Accace iau în considerare candidați ce locuiesc și dincolo de București și localitățile limitrofe.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3932 / 17216
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Vectr Realty achiziționează clădirea de birouri The Landmark. RTPR și Wolf Theiss, în tranzacție
Totul despre admiterea la Facultatea de Drept a Universitații București | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății, despre examen: ”În elaborarea subiectelor se va proceda, ca în fiecare an, la câteva inovații de format menite să asigure selectarea candidaților care și-au însușit substanțial materiile concursului, fără a se limita la rutina formatului de subiecte practicat în anii precedenți. În ultimii ani s-a urcat de la 3,8 candidați pe loc spre 5 candidați pe loc cu finanțare publică și sperăm ca în acest an să menținem tendința de creștere a numărului de candidați și implicit a concurenței”
Filip & Company a asistat grupul Digi Spania la încheierea a două contracte semnificative cu Telefónica Móviles España | Alexandru Bîrsan, partener: ”Aceasta este cea de-a patra tranzacție importantă pe care Digi o încheie în Spania în ultimele 15 luni”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în tranzacția de securitizare sintetică cu Banca Europeană de Investiții și Fondul European de Investiții
NICULEASA LAW FIRM, alături de CREDIDAM în fața CJUE, într-o speță legată de regimul TVA aplicabil relației juridice între organismul de gestiune colectivă și titularii drepturilor de autor, respectiv între utilizatori și titularii drepturilor de autor | Ce a decis Curtea
Cariere în Drept | Povestea Andreei Ungureanu, absolventă a Facultății de Drept din Iași, care a ales magistratura, după un program de master în Științe Penale, dorindu-și să activeze ca procuror. ”Deși pentru început se poate dovedi dificil și frustrant, este esențial pentru un tânăr la început de drum să dobândească lecția răbdării și o modestie a pașilor mici, făcuți cu tenacitate, către un ideal ce urmează a fi șlefuit”, spune tânăra, azi auditor de justiție în cadrul INM
Schoenherr și Asociații SCA | Sebastian Guțiu, numit ca membru supleant al Curții Internaționale de Arbitraj ICC
România a depus o cerere de anulare a hotărârii Tribunalului ICSID prin care a fost obligată să plătească 42,2 mil. € plus dobânzi și cheltuieli unor companii dezvoltatoare de centrale fotovoltaice | Biroul din Paris al unei firme americane și avocații MPR Partners din București reprezintă România în acestă fază a arbitrajului, reclamanții merg cu King & Spalding (Houston și Paris)
CMS obține o hotărâre importantă pentru producătorii de energie electrică și gaze naturale din România. Horia Drăghici, Partener: Această soluție a instanței poate facilita procesul de negociere, în favoarea proprietarilor de proiecte energetice
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...