ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Accace România a depășit pragul de 100 de angajați anul trecut, iar în 2023 mizează pe o creștere de 30% a echipei

30 Martie 2023   |   BizLawyer

În ultimele 12 luni, echipa Accace România a crescut cu 23%, până la 116 colegi. Jumătate dintre rolurile noilor membri din companie au fost de Junior, iar posturile de Specialist și Senior au reprezentat, fiecare, câte 25% din totalul celor care s-au alăturat pe parcursul anului trecut.

 
 
Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, anunță că a depășit pragul de 100 de angajați la final de 2022. Departamentele care au înregistrat cele mai mari creșteri ale membrilor au fost cele de contabilitate și payroll, pe fondul extinderii portofoliului de clienți și al dezvoltării nevoilor clienților actuali. Pentru 2023, compania vizează o extindere a echipei cu 30%.

În ultimele 12 luni, echipa Accace România a crescut cu 23%, până la 116 colegi. Jumătate dintre rolurile noilor membri din companie au fost de Junior, iar posturile de Specialist și Senior au reprezentat, fiecare, câte 25% din totalul celor care s-au alăturat pe parcursul anului trecut.


Pentru 2023, echipa Accace mizează pe o nouă extindere, cu circa 30% față de numărul actual al angajaților. Aproximativ o treime dintre aceste roluri sunt pentru poziții entry-level (Junior Accountant, HR Admin Assistant, Junior Payroll Specialist, Junior Tax Consultant), iar restul sunt pentru poziții de Specialist, Senior (Payroll Specialist, Accounting Team Leader) și Manager în departamentele de contabilitate, salarizare și administrare de personal și de taxe.

”Căutăm oameni dornici să evolueze, dar care să aibă și o pasiune aparte pentru domeniul în care activăm. Ne plac oamenii curioși, care se informează în permanență cu privire la modificările legislative, dar să aibă și o deschidere către tehnologie, căutând soluții inovative de eficientizare a propriei activități. Limba engleză este, de asemenea, un must-have pentru colegii care se alătură echipei Accace, având în vedere specificul internațional al clienților noștri”, a declarat Marina Din, Chief People Officer Accace România.

Posturile pentru care recrutarea este cea mai facilă, ca proces și finalizare, sunt reprezentate de cele entry-level, unde nu este necesară experiența în domeniu, segment pentru care Accace dezvoltă programe dedicate de formare, printre care și YoDA powered by Accace. Lansat în 2022, YoDA powered by Accace este primul program de pregătire intensivă a studenților care își doresc să urmeze o carieră în domenii precum contabilitate, resurse umane și consultanță. Peste 40 de studenți din capitală s-au înscris la prima ediție, iar 15 dintre ei au fost selectați și au participat la programul pilot dezvoltat de specialiștii companiei.

Programul este deja la a doua ediție, în prezent desfășurându-se workshopuri de contabilitate.
Pe de altă parte, pentru rolurile de Senior, criteriile de selecție sunt mai riguroase și căutăm viitori colegi care au atât abilități tehnice, cât și de leadership.

În ceea ce privește pachetele salariale și beneficiile oferite, Accace România acoperă o gamă largă de cerințe, de la tichete de masă, la tichete cadou sau vouchere de vacanță,  zile extra de concediu de odihnă, zile de studiu special alocate susținerii examenelor, dar și susținere financiară pentru diverse certificări sau programe de formare profesională. În pachete se regăsesc inclusiv bonusurile acordate în funcție de performanță.

”Candidații își doresc o integrare rapidă în activitate, dar și să simtă că în momente de blocaj specifice la început de drum, colegii empatizează cu ei și le oferă instrumentele necesare pentru a-și îndeplini rolul. De asemenea, candidații își doresc să existe căi prin care să se poată dezvolta la nivel profesional și personal, prin programe de training, mentorat sau coaching, dar și să li se ofere o viziune de ansamblu asupra carierei și a rolurilor către care pot evolua”, adaugă Marina Din.

Potrivit acesteia, managementul Accace România înțelege pe deplin importanța investițiilor în dezvoltarea colegilor și în sprijinirea acestora pe drumul către performanță. Astfel, pentru că în ultimii doi ani echipa s-a mărit considerabil, și bugetul alocat trainingurilor a crescut în mod proporțional.

În prezent, în cadrul Accace România se  lucrează în  sistem hibrid, zilele de prezență la birou fiind alese de comun acord cu restul colegilor. Scopul principal al zilelor petrecute la birou este acela de a întări echipa, prin întâlniri face-to-face și socializare dincolo de ecrane.

Totodată, există și colegi care lucrează full remote, din diverse zone ale țării, compania bazându-se pe sisteme ce permit realizarea sarcinilor fără necesitatea prezenței fizice într-un birou. Astfel, anumite poziții deschise pentru noi angajați în cadrul Accace iau în considerare candidați ce locuiesc și dincolo de București și localitățile limitrofe.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6953 / 20237
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Practica de Banking & Finance de la Bondoc & Asociații rămâne calibrată pe proiecte de mare anvergură, execuție la standarde internaționale și expunere transfrontalieră constantă | De vorbă cu partenerele Simona Petrișor și Diana Ispas despre tendințe, tipuri de finanțări, structuri inovatoare și provocările anului din acest sector. Portofoliul de proiecte îmbină ”verdele”, infrastructura și consolidarea bancară, repere clare ale unui an încărcat
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...