Angajatorii români susţin că programul de lucru flexibil este printre cele mai dorite beneficii (studiu)
13 Decembrie 2022
AgerpresLa nivel global, ponderea companiilor care susţin că angajaţii mizează pe un program de lucru flexibil este în pondere de 98%.
Majoritatea angajatorilor din România (97%) afirmă că programul de lucru flexibil este unul dintre cele mai dorite beneficii de către salariaţi, în timp ce două din trei companii de top oferă beneficii legate de acest aspect, relevă un studiu de specialitate, publicat marţi.
La nivel global, ponderea companiilor care susţin că angajaţii mizează pe un program de lucru flexibil este în pondere de 98%.
Datele centralizate de Mindspace arată că aproape trei sferturi (72%) dintre angajaţii români intervievaţi declară că au deja un loc de muncă flexibil, în timp ce 97% consideră că flexibilitatea este unul dintre cele mai importante aspecte.
În ceea ce priveşte angajatorii, aproape toţi (98%) sunt de părere că flexibilitatea orelor de lucru se află printre cele mai apreciate beneficii, iar doi din trei angajatori de top oferă flexibilitate fie în relaţie cu locaţia, cum ar fi lucrul de acasă sau de la distanţă, fie în relaţie cu programul de muncă.
La nivel global, ponderea companiilor care susţin că angajaţii mizează pe un program de lucru flexibil este în pondere de 98%.
Datele centralizate de Mindspace arată că aproape trei sferturi (72%) dintre angajaţii români intervievaţi declară că au deja un loc de muncă flexibil, în timp ce 97% consideră că flexibilitatea este unul dintre cele mai importante aspecte.
În ceea ce priveşte angajatorii, aproape toţi (98%) sunt de părere că flexibilitatea orelor de lucru se află printre cele mai apreciate beneficii, iar doi din trei angajatori de top oferă flexibilitate fie în relaţie cu locaţia, cum ar fi lucrul de acasă sau de la distanţă, fie în relaţie cu programul de muncă.
Potrivit sursei citate, în medie, respondenţii români ai studiului lucrează 3,9 zile de la birou, iar 66% dintre aceştia se bucură de socializarea care vine odată cu mediul. Alte elemente importante pentru angajaţii români, referitor la spaţiul de lucru sunt: lumina naturală (61%), aerul curat, fără fum (51%), zonele de linişte (46%) şi mobilă ergonomică sau ajustabilă (40%).
De asemenea, 95% dintre managerii de Resurse Umane implicaţi în studiu au declarat că angajaţii sunt implicaţi în activităţile pe care le fac, iar 94% dintre aceştia cred că angajaţii sunt fericiţi la locul de muncă actual. Pe de altă parte, numai 49% dintre angajaţi susţin că sunt mulţumiţi de locul lor de muncă şi nu se gândesc să facă schimbări, în timp ce 87% se simt implicaţi în activităţile de zi cu zi.
Studiul a fost realizat pe 1.470 de angajaţi din România, Polonia, Ţările de Jos, Germania, Israel, Marea Britanie şi SUA. Sondajul şi rezultatele sale au fost gestionate de OnePoll, la cererea Mindspace.
Mindspace este un furnizor global de spaţii flexibile de tip boutique ce oferă o atmosferă în care standardele globale sunt combinate cu specificul local. Printre clienţii companiei se află: Samsung, Microsoft, Techstars accelerator, Barclays Bank, etc. De asemenea, printre proprietarii de clădiri parteneri se regăsesc: JTLV2, REIT1, Rubenstein Partners, Patrizia, Rogomin, and Tidhar.
În România, Mindspace a deschis prima locaţie în decembrie 2018, în clădirea de birouri Campus A din cadrul Globalworth Campus.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 6167 / 18274 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Filip & Company a asistat grupul Qemetica în vânzarea activelor aferente producției de sodă calcinată și silicați de sodiu din România. Partenerii Alexandru Bîrsan și Eliza Baias au coordonat echipele
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...