ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

CGS România: Viitorul muncii înseamnă flexibilitate și adaptarea la angajați

10 August 2021   |   BizLawyer

CGS România va încerca să îți adapteze permanent abordarea privind sistemul de lucru al celor cca. 4.000 de angajați pentru a găsi variantele cele mai eficiente.

 
 
După un an și jumătate de la declanșarea pandemiei de Coronavirus, perioadă marcată de o digitalizare accelerată și de migrarea către work from home, adoptarea unui sistem de muncă hibrid, care să fie benefic atât angajaților, cât și companiei, este principala direcție a Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), când vine vorba de echipele din România.

Potrivit unui studiu Statista* raportat la așteptările angajaților români privind sistemul de muncă pe viitor, cca. 80% se așteaptă ca lucrul în model hibrid să devină o obișnuință. În acest context, CGS România va încerca să îți adapteze permanent abordarea privind sistemul de lucru al celor cca. 4.000 de angajați pentru a găsi variantele cele mai eficiente.


“Acum, după mai bine de un an de schimbări majore și de testare a noilor moduri de lucruri, suntem de părere că viitorul muncii înseamnă, local și global, flexibilitate și adaptare la nevoile angajaților. Abordarea sistemului de lucru hibrid în cadrul companiei noastre a fost o provocare deoarece vorbim atât de un număr ridicat de angajați, cât și de o arie geografică extinsă, cu sedii în 7 orașe din țară dar și cu structură la nivel național. Ținând cont de aceste aspecte, ne dorim să oferim angajaților noștri posibilitatea de a opta pentru diverse metode de lucru îmbinând munca de la birou cu cea remote, atunci când activitatea permite acest lucru”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Astfel, sistemul de lucru hibrid pe care CGS România îl va implementa va fi unul prin care angajații care vor lucra remote o vor face prin rotație nu la intervale scurte ci, din motive practice, la intervale mai lungi, de minim 3-4 săptămâni. Acest lucru a venit și în contextul în care CGS își dorește oferirea de flexibilitate, dar și statornicie angajaților.

“De asemenea, avem si posibilitatea și flexibilitatea de walk-in, adică dacă un angajat înainte că dorește să vină să lucreze de la birou, îi putem oferi cu ușurință echipamentele necesare. Acest lucru este acum posibil deoarece am alocat investiții în infrastructura de lucru în ultimul an și o parte dintre aceasta o vom reconfigura pentru astfel de situații”, a mai spus Vladimir Sterescu.

Un alt aspect important al sistemului de lucru hibrid abordat de CGS este permanenta adaptare a resurselor de suport in-office la angajații care lucrează la birou într-o anumită perioadă. Astfel, echipele CGS trebuie să aloce un număr suficient de angajați dedicați pe suport atât în birouri, cât și în sistem remote. O altă provocare este dată și de flexibilitatea în rotirea task-urilor de management. Practic, managerii aflați la birou oferă feedback persoanelor in-office, fie că fac parte din echipa lor sau nu, în timp ce team-leaderii remote supervizează persoanele aflate în work from home, tocmai pentru a maximiza suportul, acest lucru ducând la flexibilizarea volumui de muncă.

“Sistemul de lucru prin rotație oferă aceeași experință colegilor indiferent de unde lucrează din punct de vedere al tehnologiei și al instrumentelor la care au acces. Astfel, acum suportul tehnic este 24/7, acesta fiind accesibil oricărui angajat. Acest lucru va duce la o autonomie mai mare a angajaților. De altfel, oricare dintre angajații noștri poate lucra de oriunde, chiar și din zone îndepărtate de orașele în care noi avem sedii, atâta vreme cât au acces la internet”, a subliniat reprezentantul companiei.

Noul model de lucru hibrid aduce cu sine și noi moduri de monitorizare a angajaților și a productivității acestora, cât și a legăturii dintre team leaderi si echipele pe care le coordonează și propagarea valorilor companiei în rândul noilor angajați. Totuși, posibilitatea de a lucra prin rotație de la birou și de acasă reprezintă un imbold mai ales pentru noii angajați care, dacă demonstrează că au trecut cu succes prin procesul de asimilare, pot lucra remote.

“Cel mai important aspect atunci când vine vorba de adoptarea sistemului hibrid în cazul CGS a fost infrastructura sănătoasă și regulamentul intern orientat către acest model de lucru.  Infrastructura nu înseamnă doar tool-uri, ci și mindset. Oamenii din companie au înțeles că este un beneficiu iar echipele noastre de management au fost mereu deschise să discute despre schimbările implementate. În România începe să se creioneze o cultură solidă a lucrului de acasă, iar acest lucru devine, treptat o normalitate și este important să avem, încă de la început, toate skill-urile necesare pentru a o aborda corect”, a mai spus Sterescu.

Acesta a încheiat adăugând că munca în format hibrid poate funcționa productiv atunci când angajatorul și angajații setează, încă din start, tipul de activități ce pot fi întreprinse de acasă sau de la birou.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11210 / 17375
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Băiculescu & Asociații își consolidează echipa | Horațiu Pătrașcu, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție se alătură pe poziția de Counsel și va coordona practica de Contencios Administrativ și Fiscal
Cariere în Drept | Andrea Roxana Chihaia, printre cei mai buni zece absolvenți ai generației sale, acum stagiară, a intrat în profesie cu emoție și entuziasm. Ea spune că performanța nu se întreține singură, ci trebuie susținută. ”Trebuie să începem ca societate să credem în tineri, în potențialul lor și să le oferim oportunități pe măsură”
A nouăsprezecea ediție a Școlii de vară la NNDKP | Internship-ul include, pe lângă componenta practică, o serie de training-uri generale care facilitează integrarea în firmă și mai multe cursuri de specialitate. Ce trebuie să știe tinerii aflați la început de drum care vor să se alăture uneia dintre cele mai performante echipe de avocați și care sunt așteptările NNDKP legate de viitorii profesioniști care vor contribui la succesul firmei
RTPR și Schoenherr, alături de Romcim la achiziția Tehno World. Vânzătorul a lucrat cu avocații PNSA
CMS asistă INVL în finanțarea de 24 milioane EUR acordată de BERD și Eiffel pentru construcția unei centrale solare în România
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
RTPR a asistat Grupul Evryo la vânzarea portofoliului de energie regenerabilă către PPC Group. Echipa de avocați a fost coordonată de Roxana Ionescu (Partner) și Cezara Urzică (Senior Associate)
INTERVIU | Cosmin Vasile, singurul avocat român evidențiat ca Thought Leader atât în practica de Arbitration, cât și de Commercial Litigation, în Who’s Who Legal ̸ Lexology: ”Avem șansa să fim implicați într-un număr foarte mare de arbitraje internaționale, de la comerciale la investiționale, dar și în numeroase arbitraje domestice. Pe de altă parte, reputația firmei noastre de litigatori excepționali ne dă șansa să gestionăm numeroase proiecte semnificative ca miză, sonoritate a părților implicate și care au o componentă internațională”
Promovări la Schoenherr & Asociații: Nora Olah devine local partner, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Avocații promovați sunt specializați în domenii în care activitatea firmei s-a intensificat în ultimii ani. Fiecare dintre ei este un specialist confirmat în domeniul său de activitate”
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
Ana-Maria Baciu este singurul avocat din România nominalizat pentru premiul ‘Regulatory Lawyer or In-House Counsel of the Year’ acordat în cadrul Global Regulatory Awards 2024
NNDKP a asistat AAylex One în legătură cu o finanțare de 20 de milioane de euro acordată de CEC Bank și Alpha Bank Romania | Valentin Voinescu (Partener) și Cătălina Dan (Asociat Senior), în prim plan
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...