ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Crosspoint Real Estate, asociat internațional în România al Savills, îl numește pe Valentin Neagu în funcția de Managing Director

29 Mai 2024   |   BizLawyer

Începând cu iunie 2024, Valentin Neagu va ocupa funcția de Managing Director în cadrul Crosspoint Real Estate

 
 
Valentin Neagu, expert în domeniul imobiliar și bancar, cu un background solid în investiții, achiziții, dezvoltări industriale și managementul activelor imobiliare, se alătură companiei Crosspoint Real Estate în calitate de Managing Director. În noul său rol, Valentin se va concentra pe creșterea și diversificarea portofoliului de servicii, fiind responsabil de managementul întregii echipe. Adept al transformării digitale și focusat pe asigurarea celei mai bune experiențe Customer Care, Valentin își va construi activitatea în jurul valorilor reprezentative ale Grupului și va aduce o viziune dinamică companiei.

„Suntem încântați să anunțăm numirea lui Valentin Neagu în funcția de Managing Director în cadrul Crosspoint Real Estate. Pe parcursul carierei sale, Valentin a demonstrat constant un nivel înalt de profesionalism, integritate și inovare. Această decizie reflectă angajamentul nostru de a continua să oferim servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri și de a ne dezvolta pe piața locală. Sunt încrezător că vom colabora cu același entuziasm și determinare, așa cum am făcut în urmă cu 19 ani, și am încredere că împreună vom consolida poziția de jucător important a Crosspoint Real Estate în industria consultanței imobiliare”, declară Codrin Matei, Principal Partner Crosspoint.


Cu experiență exhaustivă în Real Estate, Valentin Neagu a făcut parte în ultimii 10 ani din echipa Globalworth România, acoperind pe rând coordonarea departamentelor de Investiții și Piețe de Capital, respectiv zona de Property & Facility Management. Cu focus pe eficiența operațională și pe îmbunătățirea continuă a experienței clienților, Valentin este nu doar un pasionat, ci și un promotor al soluțiilor proptech și al strategiilor digitale, implementând cu succes una din cele mai sofisticate platforme de gestiune a activelor Office.

Mulțumită competențelor sale, Valentin va coordona și activitatea operațională a companiei. În plus, va oferi o privire strategică de ansamblu și va analiza oportunitățile pentru noi dezvoltări, asigurându-se că fiecare proiect se aliniază cu obiectivele de creștere și inovare ale acesteia.

„Sunt foarte entuziasmat să mă alătur echipei Crosspoint Real Estate. Este o onoare să fac parte din acest grup remarcabil și să particip activ la creșterea susținută a companiei în România. Sunt încântat să pot juca un rol important în atingerea noilor obiective și în dezvoltarea continuă a companiei”, declară Valentin Neagu, Managing Director Crosspoint Real Estate.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1273 / 18238
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...