ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Engie România va lucra la sistemele sale informatice în ianuarie şi nu va emite facturi pentru această lună

07 Decembrie 2023   |   Agerpres

Potrivit unui comunicat al companiei, furnizarea de gaze naturale, energie electrică şi servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operaţiuni.

 
 
Engie România va derula, în perioada 1 - 22 ianuarie 2024, lucrări de actualizare şi îmbunătăţire a sistemelor sale informatice, astfel că vor exista limitări şi indisponibilităţi temporare în procesarea solicitărilor din partea clienţilor, iar anumite funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate.
 
Potrivit unui comunicat al companiei, furnizarea de gaze naturale, energie electrică şi servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operaţiuni.
 
În această perioadă, clienţii Engie vor avea la dispoziţie alte mijloace alternative de contact, online şi fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relaţii cu clienţii sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00. Pentru urgenţe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienţii pot apela, în continuare, serviciul Urgenţe non-stop specificat pe factură.
 
Acest proces de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape, precizează compania.
 
De asemenea, în perioada respectivă, Engie România nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. Plăţile efectuate de clienţi în perioada 1 - 22 ianuarie vor fi recepţionate de companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia şi în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024.
 
"Între 8 şi 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienţii vor avea la dispoziţie celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relaţii cu clienţii etc.), în măsura în care solicitările clienţilor nu vizează aspecte care necesită consultarea situaţiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice. Engie România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de aşteptare şi răspuns pe durata efectuării acestor operaţiuni tehnice importante, pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale Engie. În intervalul 12 - 22 ianuarie, accesul în contul de client şi în aplicaţia mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum şi programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienţilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere", se mai spune în comunicat.
 
Grupul de companii Engie România activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producţie din surse regenerabile şi furnizare de energie electrică, precum şi soluţii verzi şi servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. Engie România şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producţie din surse verzi de 121 MW şi au 4.200 de angajaţi.
 
Grupul Engie România a realizat investiţii în valoare de 6,1 miliarde de lei din 2005 până la 31 decembrie 2022.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4725 / 20391
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...