Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane de lei în primul semestru
30 August 2021
AgerpresPotrivit companiei, rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile "face care" şi "curăţenie", al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri, realizată în perioada ianuarie-iunie.
Compania Farmec a înregistrat în primele şase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 135 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat remis, luni, AGERPRES.
Potrivit companiei, rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile "face care" şi "curăţenie", al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri, realizată în perioada ianuarie-iunie.
Astfel, vânzările de pe categoria "face care" au ajuns la suma de 32,5 milioane de lei, cu 11,5% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului precedent, iar produsele de curăţenie au înregistrat vânzări de 27,1 milioane de lei, cu 13,1% mai mult faţă de anul trecut.
"Categoriile cu cea mai mare creştere au fost produsele solare, produsele profesionale şi cele de make-up. Dintre acestea, gamele Gerovital Sun şi Gerovital H3 Derma+ Sun au înregistrat creşteri individuale de peste 35%, pe fondul relaxării măsurilor împotriva COVID-19 şi a creşterii mobilităţii consumatorilor, ajungând la nivelul vânzărilor înregistrate în 2019, în perioada pre-pandemică", se menţionează în comunicat.
Totodată, produsele Gerovital Sun au înregistrat vânzări de 6,7 milioane de lei, în creştere cu 35,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce gama de dermatocosmetice solare, Gerovital H3 Derma+Sun, a înregistrat vânzări de 1,6 milioane de lei, în creştere cu 53,7% faţă de primele şase luni ale anului anterior.
Produsele din portofoliul companiei Farmec s-au menţinut, potrivit companiei, în topul preferinţelor consumatorilor pe mai multe categorii, conform datelor Nielsen din serviciul de retail, valoare vânzări, pentru perioada ianuarie - iunie 2021, pentru Total Romania Retail.
Gerovital s-a plasat pe primul loc pe segmentul "face care" şi pe nişa produselor antiacnee. Potrivit aceluiaşi raport, brandurile Nufăr şi Triumf au fost pe primul loc în categoria detartranţilor, respectiv a produselor pentru îngrijirea bucătăriei.
Categoria biocidelor, lansată în primul semestru al anului trecut, în urma unei investiţii de 500.000 de euro, a prezentat interes şi în 2021. Compania a decis să continue producţia de dezinfectanţi şi este, în prezent, în curs de avizare a unei game şi mai extinse de produse destinate protecţiei populaţiei.
"Încrederea pe care consumatorii o arată faţă de produsele noastre ne încurajează să continuăm investiţia în calitatea produselor şi a serviciilor şi să rămânem dedicaţi angajamentului nostru de a inova. Vrem să ne menţinem poziţia pe segmentul produselor cosmetice şi de îngrijire şi să continuăm să creştem, prin investiţii susţinute, gamele de curăţenie şi dezinfectanţi, dar şi să ne extindem prezenţa în mediul online şi la nivel internaţional", a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Compania intenţionează să investească aproape 14 milioane de lei în acest an, dublu faţă de 2020, în diversificarea portofoliului, lansarea de noi produse, reţeaua de distribuţie şi digitalizare.
Farmec va continua campania de reciclare "Ai grijă de natură aşa cum ai grija de tine" în toate magazinele de brand din ţară. Prin proiectul început anul trecut, clienţii pot returna ambalajele produselor folosite în magazine, ulterior fiind sortate şi reciclate corespunzător, reducând astfel impactul asupra mediului.
Farmec SA este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 12030 / 18374 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Cum poți dezvolta o carieră internațională cu programul Erasmus+ | Povestea lui Constantin Roșca, absolvent de Drept plecat din Fălticeni, care a ales să studieze la Universitatea din Istanbul. El este azi masterand în Drept Internațional Public în cadrul Universității Koç, cea mai prestigioasă din Turcia și stagiar în cadrul biroului Esenyel ̸ Partners, unul din cele mai cunoscute birouri internaționale de avocatură și consultanță juridică din țara desfășurată pe două continente
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...