Logicor finalizează dezvoltarea parcului logistic Bucharest III Pallady
29 Octombrie 2024
BizLawyer• Primul hub logistic in-city din București este pe deplin operațional • Aprox. 41.500 mp de spații personalizate și certificate BREEAM Ve-ry Good au fost închiriate aproape în totalitate • Printre companiile care au închiriat spații se numără Cărturești, MKS, Editura Trei, Banca Pentru Alimente, Homplex, Vel Pitar
Logicor, unul dintre cei mai mari proprietari, operatori și dezvoltatori de active imobiliare logistice din Europa, a finalizat primele două clădiri din Parcul Logistic Logicor Bucharest III Pallady, primul hub logistic de tip „Last Mile” din oraș.
Proiectul nou livrat este amplasat strategic la ieșirea pe Autostrada Soarelui, pe Bulevardul Theodor Pallady, la o distanță de cca. 1 km sau 10 minute de mers pe jos de stația de metrou Anghel Saligny.
Ca facilitate premium, Parcul Logistic Logicor Bucharest III Pallady este certi-ficat BREEAM Very Good și este dotat cu sisteme de iluminat LED eficiente și ecologice. Proiectul vine cu un grad sporit de personalizare și oferă clienților spații unice, proiectate și adaptate nevoilor fiecărui client în parte.
Proiectul nou livrat este amplasat strategic la ieșirea pe Autostrada Soarelui, pe Bulevardul Theodor Pallady, la o distanță de cca. 1 km sau 10 minute de mers pe jos de stația de metrou Anghel Saligny.
Ca facilitate premium, Parcul Logistic Logicor Bucharest III Pallady este certi-ficat BREEAM Very Good și este dotat cu sisteme de iluminat LED eficiente și ecologice. Proiectul vine cu un grad sporit de personalizare și oferă clienților spații unice, proiectate și adaptate nevoilor fiecărui client în parte.
Cele două clădiri din Parcul Logistic Logicor București III Pallady însumează o suprafață de 41.500 mp, inclusiv 37.000 mp de spații de depozitare de ultimă generație, 2.800 mp de spații de birouri și de socializare, precum și 1.700 mp de spațiu la mezanin.
Parcul este aproape în totalitate închiriat unor companii reprezentative și di-namice, care vor beneficia de poziționarea ideală ce facilitează accesul facil al angajaților în locație, precum și producția și distribuția produselor la nivel lo-cal și național.
Parcul este situat pe Bulevardul care poartă numele bine-cunoscutului pictor român Theodor Pallady. Pentru a onora această locație unică, Logicor a colaborat cu artista Wanda Hutira, care a realizat o pictură murală inspirațio-nală și reprezentativă pe aproximativ 100 mp din rezervorul de apă al parcu-lui, dând astfel o interpretare personală misiunii Logicor de a facilita fluxul comercial vital pentru viața de zi cu zi.
În urma inaugurării parcului logistic Pallady, portofoliul Logicor România a depăşit 320.000 de metri pătrați de spații de depozitare Clasa A, printre chiri-ași numărându-se companii precum Fildas-Catena, Dr. MAX, Coca-Cola, DPD, Profi Rom Food, Heineken și IKEA.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 256 / 18107 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Avocații KPMG Legal – Toncescu și Asociații, în tranzacția prin care Grupul Lambert Dodard Chancereul intră în România prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni la Calibra M&D Impex din Hunedoara | Dragoș Iamandoiu, Partener coordonator al practicii de M&A, René Schöb și Elena Surdeanu (KPMG) au coordonat echipele implicate în proiect
Schoenherr a asistat Otokar la semnarea contractului de 1 miliard USD pentru livrarea de vehicule tactice blindate către armata română. Iustin Armașu (partener) a coordonat echipa implicată în proiect
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv, cu experiență relevantă în profesie între 5-8 ani | Litigii
CMS, desemnată de Mergermarket drept firma anului în domeniul fuziunilor și achizițiilor în Europa Centrală și de Est
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Insolvență ̸ Restructurare | Bulboacă & Asociații reprezintă atât debitori aflați în insolvență sau pre-insolvență, în mandate ce implică atragere de fresh money, parteneri equity noi, negocieri cu creditori existenți pentru reașezarea creditelor și a garanțiilor actuale, cât și investitori și finanțatori dispuși să investească în companii aflate în astfel de proceduri. Cătălin Petrea, Deputy Managing Partner: “Ne implicăm total în proiecte în care credem că există o șansă reală de restructurare. Preferăm să nu folosim elemente inovative, ci strategii testate, care să reechilibreze raportul de încredere dintre participanții la proceduri”
Băiculescu și Asociații obține o soluție de clasare într-un dosar complex de evaziune fiscală, spălare de bani și grup infracțional organizat. Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Rezultatul reflectă nu doar respectarea principiilor fundamentale ale dreptului, ci și angajamentul nostru de a proteja interesele clienților într-un mod ferm și etic”
Filip & Company a asistat Qemetica în obținerea aprobării Consiliului Concurenței pentru achiziția diviziei de siliciu precipitat a PPG
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
Frații Micula obțin în SUA încă un verdict în defavoarea României, care ar trebui să plătească penalitați de 14 mil. USD, după ce un judecător american a aprobat sancțiuni de pană la 100.000 USD ̸ săptămână, considerând că reclamanții nu au primit întreaga sumă din hotărârea ICSID pronunțată în 2013 | Curtea de Justiție a Uniunii Europene a confirmat luna trecută decizia de a interzice României să plătească sumele din sentința arbitrală, invocând încălcări ale normelor privind ajutoarele de stat
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager la Amromco Energy: ”În următoarea perioadă ne așteptăm la majorări de taxe și impozite, dar și la liberalizarea prețului energiei. O creștere a prețurilor la energie în Europa nu poate aduce decât un val imediat de scumpiri resimțit local”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...