Orange România, cifră de afaceri în scădere cu 1,2%, în T2
26 Iulie 2023
AgerpresÎn primele şase luni din 2023 cifra de afaceri este de 759 de milioane de euro.
Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 377 de milioane de euro, în intervalul aprilie - iunie 2023, în scădere cu 1,2% faţă de T2 2022, potrivit rezultatelor financiare publicate miercuri.
Un comunicat al companiei precizează că veniturile sunt stabile în comparaţie cu trimestrul doi al anului anterior, excluzând impactul reducerii ratelor de terminare. Astfel, rezultatele trimestrului reflectă creşterea vânzărilor de echipamente şi ale serviciilor de fibră optică, dar şi diminuarea veniturilor în contextul reducerii tarifelor de terminare şi al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieţei.
În primele şase luni din 2023 cifra de afaceri este de 759 de milioane de euro.
Un comunicat al companiei precizează că veniturile sunt stabile în comparaţie cu trimestrul doi al anului anterior, excluzând impactul reducerii ratelor de terminare. Astfel, rezultatele trimestrului reflectă creşterea vânzărilor de echipamente şi ale serviciilor de fibră optică, dar şi diminuarea veniturilor în contextul reducerii tarifelor de terminare şi al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieţei.
În primele şase luni din 2023 cifra de afaceri este de 759 de milioane de euro.
La 30 iunie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,8 milioane de clienţi, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,2 milioane de clienţi.
"Pentru a le oferi clienţilor cea mai bună experienţă de conectivitate, Orange a continuat şi în T2 2023 dezvoltarea reţelei 5G/5G+, iar din iunie clienţii din oraşele cu acoperire beneficiază de cel mai rapid internet 5G din România, cu viteze ultrarapide de până la 1,5 Gbps. Reţeaua 5G/5G+ s-a extins în acest trimestru în Oradea şi Satu Mare, numărul total al oraşelor acoperite ajungând la final de T2 2023 la 33. Toţi clienţii cu abonamente Orange sau YOXO au primit acces gratuit, până pe 31 august, la conectivitate 5G, indiferent de pachetele de servicii folosite", se precizează în comunicatul companiei.
Pe parcursul T2 2023 acoperirea 4G a ajuns la 98,75% din populaţie, în timp ce reţeaua 4G+ acoperă 81,48% din populaţie. În ceea ce priveşte serviciile de internet de mare viteză şi TV prin fibră optică, peste 500 de noi localităţi au fost acoperite în primul semestru al anului.
Conform raportului ANCOM, citat în comunicat, în ultimii şase ani clienţii Orange au beneficiat de cele mai bune viteze medii de internet fix şi mobil
YOXO, primul abonament de mobil 100% digital din România, fără perioadă contractuală, are o creştere de 60% a utilizatorilor faţă de T2 2022.
"Datorită interesului crescut al clienţilor pentru canale digitale, vânzările online şi plăţile la distanţă au înregistrat o creştere de peste 20% în ultimele 3 luni, în timp ce canalele self service au câştigat din ce în ce mai mult teren. Noutatea trimestrului este că acum, în aplicaţia My Orange, clienţii pot gestiona mai multe conturi simultan şi pot activa plata recurentă automată a facturilor", se precizează în comunicat.
În T1 2023, programul Orange de economie circulară - Recumpărare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Recondiţionare - a sărbătorit un an de la lansarea în România. Prin programul "Re", în primele şase luni ale anului au fost colectate 135.000 de telefoane, ce vor intra în economia circulară prin recondiţionare sau reciclare.
Compania a continuat să sprijine activitatea Fundaţiei Orange, care a lansat în iunie Orange Digital Center România. Centrul inaugurat în Bucureşti a primit o finanţare de peste 800.000 euro din partea Grupului Orange şi este gândit ca un "Atelier de şanse" destinat persoanelor care doresc să dobândească noi abilităţi şi competenţe profesionale pentru meseriile digitale ale viitorului.
"Ne aflăm la jumătatea unui an în care am demonstrat din nou că suntem consecvenţi în misiunea noastră de a oferi servicii sustenabile de conectivitate şi de a fi un partener de încredere în livrarea de servicii digitale integrate. Investiţiile constante în reţea ne-au permis să oferim astăzi românilor cel mai rapid internet 5G din România şi să continuăm extinderea 4G şi a serviciilor fixe. Ne mândrim că putem contribui, dincolo de ofertele comerciale, la proiecte cu impact în reducerea decalajului digital din ţară, un exemplu fiind lansarea, de către Fundaţia Orange, a Orange Digital Center. Rămânem aproape de clienţii noştri, care vor fi mereu în centrul activităţii Orange România, şi le vom furniza în continuare cea mai bună experienţă, cele mai bune şi accesibile servicii, dar şi cele mai noi tehnologii şi viteze. Mulţumesc întregii echipe pentru perseverenţă, dedicare şi pentru toate eforturile depuse în aceste 6 luni!", a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3874 / 18221 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...