ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Trei companii româneşti au câştigat contractele pentru studiile de fezabilitate necesare construcţiei a şapte pasaje subterane

15 Mai 2024   |   Agerpres

Durata fiecărui contract este de 150 de zile, dintre care 90 de zile sunt pentru elaborarea studiilor de fezabilitate (SF - Etapa I) şi 60 de zile sunt pentru elaborarea Proiectelor pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire (PAC - Etapa II).

 
 
Trei companii româneşti au câştigat contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate necesare construcţiei a şapte pasaje pietonale subterane pe DN1, DN1A şi DN1B, informează Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Ofertanţii desemnaţi câştigători în cadrul celor şapte loturi ale procedurii de achiziţie publică sunt: TQM Management SRL, cu un preţ de 300.000 lei fără TVA pentru Lotul 1 (Amenajare pasaj pietonal subteran DN 1 în zona km 53+590, localitatea Bărcăneşti, judeţul Prahova); Like Consulting SRL, cu un preţ de 302.000 lei fără TVA pentru Lotul 2 (Amenajare pasaj pietonal subteran DN 1A în zona km 88+900, localitatea Blejoi, judeţul Prahova); Rutier Conex XXI SRL, cu un preţ de 295.000,00 lei fără TVA, pentru Lotul 3 (pasaj pietonal subteran DN 1A în zona km 97+140, localitatea Lipăneşti, judeţul Prahova); Rutier Conex XXI S.R.L., cu un preţ de 295.000 lei fără TVA, pentru Lotul 4 (pasaj pietonal subteran DN 1A în zona km 101+720, localitatea Măgurele, judeţul Prahova); Rutier Conex XXI S.R.L., cu un preţ de 295.000 lei fără TVA, pentru Lotul 5 (pasaj pietonal subteran DN 1A în zona km 102+785, localitatea Măgurele, judeţul Prahova); TQM Management SRL, cu un preţ de 300.000 lei fără T.V.A. pentru Lotul 6 (pasaj pietonal subteran DN 1A în zona km 111+850, oraşul Vălenii de Munte, judeţul Prahova); TQM Management SRL, cu un preţ de 300.000 lei fără T.V.A. pentru Lotul 7 (pasaj pietonal subteran DN 1B în zona km 42+970, oraşul Mizil, judeţul Prahova).


Durata fiecărui contract este de 150 de zile, dintre care 90 de zile sunt pentru elaborarea studiilor de fezabilitate (SF - Etapa I) şi 60 de zile sunt pentru elaborarea Proiectelor pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire (PAC - Etapa II).

"Prin elaborarea studiilor de fezabilitate se urmăreşte îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie la nivelul reţelei rutiere din România de transport, inclusiv sub aspect de siguranţă rutieră şi fluidizarea traficului pe reţeaua de drumuri naţionale, răspunzând astfel cerinţelor pentru dezvoltarea economică concretizată prin adaptarea reţelei rutiere din administrarea CNAIR la cererea reală de transport. În perioada următoare, după împlinirea termenului legal pentru depunerea contestaţiilor, precum şi ulterior soluţionării eventualelor contestaţii, ofertanţii câştigători vor fi invitaţi la sediul CNAIR pentru semnarea contractelor, odată cu finalizarea procesului de avizare a acestora", subliniază CNAIR.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1336 / 18216
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...