Bento anunță intenția de listare pe piața AeRO a Bursei de Valori București
20 Octombrie 2021
BizLawyerPlasamentul privat este estimat să aibă loc în luna noiembrie și va fi intermediat de TradeVille, în timp ce Cornerstone Communications va fi Consultantul Autorizat al Bento după listare.
Bento – Intellectually Curious, companie antreprenorială românească, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții software și furnizarea de servicii de infrastructură IT și Cloud, anunță intenția de listare pe piața AeRO a Bursei de Valori București. Compania are în plan ca acțiunile sale, care vor fi disponibile sub simbolul BENTO, să fie listate la BVB până la finalul anului. Înainte de listare, Bento va efectua un plasament privat pentru a atrage 6 milioane de lei în vederea dezvoltării de produse software proprii și scalării produselor și serviciilor sale către noi clienți și verticale de business.
„Indiferent de fluctuațiile economice care au avut sau au loc la nivel global, industria IT a demonstrat că este rezistentă și deseori chiar beneficiară unor astfel de șocuri economice. Totodată, piața serviciilor software, de digitalizare, precum și cea aferentă produselor IT&C este în creștere și datorită contextului global ce aduce în centrul atenției digitalizarea afacerilor. Compania noastră se află într-un context favorabil din punct de vedere al potențialului de dezvoltare. Avem un profil unicat în piața furnizorilor digitali, reușind în ultimii ani să dezvoltăm și validăm în piață produse software proprii, fără să neglijăm serviciile noastre „tradiționale”, unde am înregistrat creștere și am atins borne importante atât pe zona IT, infrastructura și Cloud cât și în furnizarea de software personalizat. Având în vedere acest potențial cumulat de creștere al companiei, piața de capital reprezintă pentru noi o opțiune viabilă pentru atragerea de finanțare destinată continuării și consolidării dezvoltării de produse software proprii. Cu sprijinul investitorilor BVB avem încredere că vom duce Bento la următorul nivel în ceea ce privește activitatea companiei atât în România cât și la nivel internațional,” a declarat Vlad Bodea, cofondator și Executive Managing Partner al Bento.
„Indiferent de fluctuațiile economice care au avut sau au loc la nivel global, industria IT a demonstrat că este rezistentă și deseori chiar beneficiară unor astfel de șocuri economice. Totodată, piața serviciilor software, de digitalizare, precum și cea aferentă produselor IT&C este în creștere și datorită contextului global ce aduce în centrul atenției digitalizarea afacerilor. Compania noastră se află într-un context favorabil din punct de vedere al potențialului de dezvoltare. Avem un profil unicat în piața furnizorilor digitali, reușind în ultimii ani să dezvoltăm și validăm în piață produse software proprii, fără să neglijăm serviciile noastre „tradiționale”, unde am înregistrat creștere și am atins borne importante atât pe zona IT, infrastructura și Cloud cât și în furnizarea de software personalizat. Având în vedere acest potențial cumulat de creștere al companiei, piața de capital reprezintă pentru noi o opțiune viabilă pentru atragerea de finanțare destinată continuării și consolidării dezvoltării de produse software proprii. Cu sprijinul investitorilor BVB avem încredere că vom duce Bento la următorul nivel în ceea ce privește activitatea companiei atât în România cât și la nivel internațional,” a declarat Vlad Bodea, cofondator și Executive Managing Partner al Bento.
Bento are peste 15 ani de experiență în dezvoltarea și implementarea de soluții software și furnizarea de servicii de infrastructură IT și cloud pentru companii active în industrii multiple, precum energie, FMCG, utilități, telecomunicații, sănătate, agricultură, IT, media, industrie alimentară, distribuție, transporturi și servicii. Compania are în acest moment peste 70 de angajați și deține un portofoliu diversificat de clienți format din companii multinaționale din România, SUA și Elveția. De asemenea, Bento este partener cu furnizori de renume precum Microsoft, HPE și CISCO.
Infuzia de capital va fi utilizată pentru dezvoltarea tehnologică și scalarea comercială a produselor software proprii dezvoltate de companie, cu accent pe Bento Field Service Management și Bento Mobile Device Management, realizarea de noi parteneriate în cadrul diviziei IT, Infrastructură & Cloud și creșterea prezenței Bento la nivel internațional.
„Decizia de a ne lista pe piața AeRO a Bursei de Valori București vine într-un context favorabil pentru industria de IT atât la nivel local cât și global. Vrem ca împreună cu investitorii BVB să dezvoltăm compania, în special produsele noastre software și să ne extindem și mai puternic portofoliul de clienți inclusiv la nivel internațional. Succesul Bento se datorează unui mix de competențe atent gestionate, de adopția și promovarea tehnologiilor și platformelor noi, cât și de stabilirea de parteneriate strategice, precum cel cu Microsoft, HPE sau CISCO. De asemenea, realizările echipelor noastre de-a lungul anilor ne dau încredere că în viitorul apropiat vom avea parte de o evoluție semnificativă atât din punct de vedere al serviciilor furnizate cât și al rezultatelor financiare,” a declarat Radu Scarlat, Partener și General Manager al Bento.
„Bento Field Service Management” („Bento FSM”) este o suită de aplicații dedicată companiilor care livrează servicii prin intermediul echipelor distribuite în teren. Bento este unicul producător din România cu o astfel de soluție în portofoliu, aceasta fiind deja implementată la companii multinaționale din diferite verticale de business. Prin această aplicație sunt digitizate, automatizate și optimizate toate activitățile aferente furnizării de servicii cu echipe în teren, la nivel operațional fiind aduse îmbunătățiri de până la 30%.
„Bento Mobile Device Management” („Bento MDM”) este un sistem dedicat companiilor care administrează o flotă substanțială de dispozitive mobile, precum tablete, smartphones, POS etc. Soluția permite o administrare centralizată a acestor dispozitive, impunerea de politici de securitate, urmărirea dispozitivelor prin GPS, gestionarea de la distanță a drepturilor fiecărui utilizator, a aplicațiilor și a setărilor cât și blocarea dispozitivelor pentru a fi utilizate doar în scopul intenționat.
În 2020, Bento a înregistrat o cifră de afaceri de 15,3 milioane de lei și un profit net de 1,8 milioane de lei. În primele șase luni din 2021, Bento a raportat venituri de 11,9 milioane de lei, o creștere record de 88% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania estimează o cifră de afaceri de 26 milioane de lei pentru întreg anul 2021 și un profit net de 4 milioane de lei.
Plasamentul privat este estimat să aibă loc în luna noiembrie și va fi intermediat de TradeVille, în timp ce Cornerstone Communications va fi Consultantul Autorizat al Bento după listare.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3378 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...