CEE Attorneys|Boanță, Gîdei și Asociații a asistat grupul austriac Simacek în reorganizarea și consolidarea activităților
06 Septembrie 2019
BizLawyerReorganizarea a avut drept scop eficientizarea activităților pentru ca grupul să devină mai competitiv și să-și consolideze poziționarea drept unul dintre liderii pieței de profil din România.
Nicolae Ursu, unul dintre partenerii CEE Attorneys/Boantă, Gîdei si Asociatii si coordonatorul echipei de proiect |
CEE Attorneys/Boanță, Gîdei și Asociații a acordat asistență juridică în vederea reorganizării grupului Simacek, unul dintre liderii pieței de managementul facilităților, în cadrul unui proces amplu de restructurare a liniilor de business, prin consolidarea activităților realizate dispersat în entități diferite.
Grupul Simacek, cu sediul central în Austria și prezent în 12 țări din Europa Centrală și de Est, a implementat concomitent două operațiuni de divizare parțială în interesul asociaților. În aceste divizări au fost implicate companiile Simacek Cleaning, Simacek Gardening și Simacek Facility Services. Reorganizarea a avut drept scop eficientizarea activităților pentru ca grupul să devină mai competitiv și să-și consolideze poziționarea drept unul dintre liderii pieței de profil din România.
Grupul Simacek, cu sediul central în Austria și prezent în 12 țări din Europa Centrală și de Est, a implementat concomitent două operațiuni de divizare parțială în interesul asociaților. În aceste divizări au fost implicate companiile Simacek Cleaning, Simacek Gardening și Simacek Facility Services. Reorganizarea a avut drept scop eficientizarea activităților pentru ca grupul să devină mai competitiv și să-și consolideze poziționarea drept unul dintre liderii pieței de profil din România.
„Procesul de implementare a celor două operațiuni de divizare parțială a fost complex, ținând cont că transferul activelor și pasivelor opera într-o singură societate beneficiară (Simacek Facility Services), dar prin implementarea a două divizări parțiale paralele. Având în vedere că în practică, cea de-a doua operațiune de divizare parțială este implementată, ca regulă, ulterior întocmirii situațiilor financiare pentru prima operațiune de divizare, provocarea avocaților, consultanților fiscali și managementului Simacek a fost să realizeze cele două operațiuni în paralel și centralizat, ca și cum ar fi fost una singură”, consideră Nicolae Ursu, unul dintre partenerii CEE Attorneys/Boanță, Gîdei și Asociații și coordonatorul echipei de proiect, din care a făcut parte și Elena Sopotean, avocat asociat.
Implementarea în mod prompt și eficient a acestor operațiuni de reorganizare a grupului Simacek a presupus o înțelegere în profunzime a business-ului, o cunoaștere în detaliu a reglementărilor specifice, o abordare pluridisciplinară și o excelentă colaborare între toate părțile implicate, astfel încât întregul proces să fie pe deplin aliniat obiectivelor comerciale pe termen lung ale clientului.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 7438 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...