DPD România investește o jumătate de milion de euro într-un un nou depozit la Bragadiru
27 Octombrie 2020
BizLawyerAcesta va prelua o treime din fluxul de livrări care trece în prezent prin depozitul din Mogoșoaia și vizează în special eficientizarea livrărilor și ridicărilor din zona de sud a Bucureștiului și a județului Ilfov.
Pandemia de COVID-19 a crescut foarte mult comenzile online anul acesta, iar trendul ascendent și restricțiile impuse de pandemie, anunță comenzi online record de Black Friday. Firmele de curierat estimează o creștere cu cel puțin 35% față de o zi normală și cu 45% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Pentru a face față livrărilor, DPD România deschide un nou depozit lângă București, la Bragadiru, pe o suprafață de 3.000 de mp, a relocat o parte din depozitele din țară în spații mai mari, angajează peste 300 de oameni în toată țara și recomandă livrările la lockere, un serviciu care reduce timpul de livrare la 24 de ore.
În noul depozit din Bragadiru s-a investit aproximativ de 500.000 de euro, preponderent în utilaje și echipamente (cântare, scannere și conveiere extensibile). Acesta va prelua o treime din fluxul de livrări care trece în prezent prin depozitul din Mogoșoaia și vizează în special eficientizarea livrărilor și ridicărilor din zona de sud a Bucureștiului și a județului Ilfov. Se urmărește evitarea traficului, a distanțelor mari și livrarea unui număr cât mai mare de colete într-un timp cât mai scurt, spun reprezentanții companiei. Investiția va duce la crearea a aproximativ 100 de noi locuri de muncă - angajați la depozit și curieri.
În noul depozit din Bragadiru s-a investit aproximativ de 500.000 de euro, preponderent în utilaje și echipamente (cântare, scannere și conveiere extensibile). Acesta va prelua o treime din fluxul de livrări care trece în prezent prin depozitul din Mogoșoaia și vizează în special eficientizarea livrărilor și ridicărilor din zona de sud a Bucureștiului și a județului Ilfov. Se urmărește evitarea traficului, a distanțelor mari și livrarea unui număr cât mai mare de colete într-un timp cât mai scurt, spun reprezentanții companiei. Investiția va duce la crearea a aproximativ 100 de noi locuri de muncă - angajați la depozit și curieri.
„Am luat în calcul modificarea comportamentului consumatorilor care preferă din ce în ce mai mult cumpărăturile online, având, pe bună dreptate, pretenții mai mari legate de siguranța și rapiditatea livrărilor. De aceea ne-am străduit să deschidem acest nou depozit într-un termen foarte scurt, pentru a fi funcțional cu ocazia perioadelor de vârf ale acestui an, Black Friday și sărbătorile de Crăciun, când toate estimările ne arată că vom avea volume cu până la 25% mai mari decât anul trecut”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.
Cele mai mari creșteri de livrări înregistrate anul acesta de firma de curierat DPD România au fost de Paște când, din cauza pandemiei și restricțiilor impuse în starea de urgență, Românii au comandat foarte mult online, înregistrându-se creșteri de 58%, față de aceeași perioadă a anului trecut. În luna mai 2020, DPD România anunța o creștere de 36% a cifrei de afaceri. Tot în luna mai, livrările internaționale înregistrau o creștere de 28% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Compania de curierat DPD România face parte din DPDgroup, lider european în livrările rutiere, și este activă pe piața locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier. Are peste 1.800 de angajați (inclusiv francizele) și peste 15 milioane de colete livrate anual. DPD efectuează livrări la cele mai mici prețuri în toate țările Uniunii Europene.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 5494 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...