ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

IKEA România numește noi Market Manageri pentru magazinele din București

06 Noiembrie 2024   |   BizLawyer

Această mișcare strategică susține creșterea afacerii și dezvoltarea continuă a comerțului de tip omnichannel, în linie cu obiectivul companiei de a integra prioritățile locale în strategiile de business regionale.

 
 
IKEA România anunță numirea unor noi Market Manageri pentru magazinele Băneasa și Pallady București, responsabili în același timp și de supervizarea altor puncte de contact cu clienții din țară, așa cum sunt punctele de ridicare comenzi și studioul de planificare și comandă. Această mișcare strategică susține creșterea afacerii și dezvoltarea continuă a comerțului de tip omnichannel, în linie cu obiectivul companiei de a integra prioritățile locale în strategiile de business regionale.

Mihai Boian, Market Manager IKEA Băneasa

Cu o experiență de peste 15 ani la IKEA, Mihai Boian a deținut diverse funcții în departamentele Logistică, Vânzări și Business Navigation, unde a dobândit cunoștințe complexe despre retail și leadership. În noul său rol, Mihai se va concentra pe continuarea dezvoltării bine-cunoscutului magazin IKEA Băneasa, poziționându-l drept principal motor de creștere în România. El va conduce procesul de transformare a magazinului pentru a veni în întâmpinarea noilor așteptări din retail, în special în ceea ce privește sustenabilitatea și digitalizarea. Parcursul lui Mihai în IKEA a început în Logistică, unde a avut oportunitatea de a înțelege structura operațională fundamentală a companiei. Ulterior, a trecut la Vânzări, deținând mai multe funcții care l-au ajutat să își dea seama care sunt cu adevărat nevoile clienților și cât este de importantă alinierea companiei la tendințele pieței și la preferințele consumatorilor.


„Mă bucur că am această ocazie extraordinară de a contribui la îmbunătățirea experienței pe care clienții o au în magazinul IKEA Băneasa. Printre noile mele responsabilități se numără și aceea de a susține și inspira echipa în misiunea noastră de a pune în practică viziunea companiei de a crea o viață mai bună acasă pentru cât mai mulți oameni”, a precizat Mihai Boian.

De la deschiderea sa în 2007, magazinul IKEA Băneasa a devenit un punct de referință pe piața locală de retail. Cu 460 de angajați și colaboratori, magazinul a avut aproape 3 milioane de vizitatori în anul fiscal 2024 și a vândut 10,6 milioane de produse, în creștere cu 5% față de 2023.

Silvana Baciu, Market Manager IKEA Pallady

Silvana deține o experiență de peste 25 de ani în vânzările retail și studii în producția textilă., S-a alăturat IKEA în 2018 în calitate de Sales Manager pentru IKEA Pallady și și-a demonstrat rapid abilitățile în domeniul managementului de retail, ocupând funcții-cheie precum Customer Experience Manager și Call Center Operational Manager. Începând cu primul semestru al acestui an, Silvana Baciu a fost numită oficial Market Manager pentru IKEA Pallady, cel mai mare magazin al companiei din Europa de Sud-Est. Leadership-ul dinamic al Silvanei și vasta sa experiență în cadrul IKEA au transformat-o în candidatul ideal pentru supervizarea operațiunilor magazinului. Cunoștințele dobândite și perspectiva orientată către client sunt elemente esențiale pentru dezvoltarea și creșterea eficienței operaționale a IKEA Pallady, îmbunătățind în același timp experiența generală de retail a magazinului în conformitate cu nevoile pieței locale.

„Fundamentul IKEA stă în valorile care definesc compania, iar în noul meu rol, voi continua să promovez cultura IKEA. Mă voi concentra în special pe inovație și pe îmbunătățirea proceselor la nivelul organizației - cred că aceștia sunt doi factori importanți pentru progres, care ne ajută să devenim mai buni față de oameni și față de planetă, pe lângă investiția permanentă în dezvoltarea echipei”, a afirmat Silvana cu privire la noul său rol.

Deschiderea magazinului IKEA Pallady în 2019 reprezintă un pas important în strategia de extindere a companiei în regiune. Cu o suprafață de 37.000 de metri pătrați, acesta este cel mai mare magazin IKEA din Europa de Sud-Est și are în prezent 585 de angajați și colaboratori. În anul fiscal 2024, IKEA Pallady a înregistrat 2,2 milioane de vizitatori și a vândut 7,6 milioane de produse.

IKEA continuă să își consolideze prezența în România, anul acesta compania deschizând primul studio de planificare și comandă din țară, în orașul Constanța. În anul anul fiscal 2024 (1 septembrie 2023 - 31 august 2024), compania a înregistrat o creștere de 12% a vânzărilor totale din România, cu peste 26,5 milioane de produse vândute, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei. IKEA România se angajează să creeze o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, oferind o gamă largă de produse de amenajare a locuinței, bine concepute și funcționale, la prețuri accesibile.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1 / 8342
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP CELF, o nouă soluție de recunoaștere în instanță a dreptului de deducere a TVA aferente cheltuielilor de investiție în cazul abandonului proiectului | Alexandru Aparaschivei (Partener NNDKP CF), Marius Ezer (Partener) și Florentin Nanu (Avocat Senior), în prim plan
Victorie importantă, ce consolidează principiul libertății activității politice | Popescu & Asociații obține achitarea definitivă pentru membrii PNL Timiș, Cosmin Șandru și Nicolae Bitea. Echipa, coordonată de Adrian CHIRVASE (Partner) și Mirel RĂDESCU (Senior Counsel)
Clifford Chance Badea a asistat Alpha Bank Group și filiala sa Alpha Bank România S.A. la finalizarea vânzării către Unicredit S.p.A. a 90,1% din acțiunile Alpha Bank România SA | Echipa, coordonată de Daniel Badea (Managing Partner) și Loredana Ralea (Counsel)
Cariere în Drept | De vorbă cu Ramona Andreea Stoica, printre primii absolvenți ai generației care și-a finalizat studiile în 2023, urmărind mai apoi o carieră în magistratură: ”Dreptul este un domeniu frumos, pe care trebuie uneori să ‘îl simți’, însă nu este pentru toți. Cred că media a fost doar o reflectare a efortului depus, iar efortul a fost cel care m-a ajutat și mi-a creat premisele evoluției profesionale ulterioare”
Arbitrajul ICSID cerut de Petrochemical Holding GmbH, legat de rafinări RAFO din Onești, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 836 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Avocații WH Simion & Partners se așteaptă ca practica de protecție a datelor cu caracter personal să devină și mai relevantă, având în vedere că, în următorii ani, reglementările ar putea să evolueze pentru a acoperi noi domenii, cum ar fi inteligența artificială, internetul lucrurilor (IoT) și blockchain-ul. Despre proiectele „flagship” ale echipei, într-o discuție cu Cosmina Simion (Managing Partner) și Petrus Partene (Senior Associate)
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
Comitetul ad-hoc format din trei arbitri care va analiza cererea de anulare depusă de Gabriel Resources în arbitrajul ICSID pentru Roșia Montană a fost constituit. Reclamanții au acuzat doi arbitri ai Tribunalului care a dat câștig României în luna martie că au avut relații ascunse cu partea română
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Dr. Cosmin Vasile devinde membru al “Europe Task Force” creat de Institute for Transnational Arbitration
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj ICC Paris | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate cu cel mult 6 firme, într-un interval de 4 ani. Pentru de a primi cât mai multe propuneri, complete și corecte, termenul de transmitere a ofertelor a fost prelungit
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...