ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

O platformă românească de marketing conversaţional atrage 300.000 de euro de la fondul de capital GapMinder

29 Septembrie 2020   |   Agerpres

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES, investiţia de 300.000 euro provenită de la GapMinder VC este completată de o contribuţie de tip "angel investment" din partea lui Cristian Tamaş, co-fondator al TypingDNA. Suma va fi utilizată pentru optimizarea soluţiei, fondatorii vizând atragerea de clienţi noi şi extinderea pe plan global.

 
 
Platforma românească de marketing conversaţional, Cartloop, a atras o investiţie de 300.000 de euro din partea fondului GapMinder VC, la numai o jumătate de an de la lansare.

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, investiţia de 300.000 euro provenită de la GapMinder VC este completată de o contribuţie de tip "angel investment" din partea lui Cristian Tamaş, co-fondator al TypingDNA. Suma va fi utilizată pentru optimizarea soluţiei, fondatorii vizând atragerea de clienţi noi şi extinderea pe plan global.
 
Cartloop este o platformă de marketing conversaţional care ajută comercianţii online să îi convingă pe clienţi să cumpere produsele din "coş" în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Platforma a dezvoltat o tehnologie care automatizează şi personalizează procesul prin care clienţii primesc răspuns la întrebări precum: "Produsul are garanţie?"; "Cum funcţionează produsul?"; "Pot să-l returnez dacă nu mi se potriveşte sau nu îmi place?".
 
"Cartloop converteşte între 15-30% din totalul clienţilor care abandonează comanda comparativ cu SMS-urile sau emailurile automate care ating o rată de conversie de 4 - 8%. Planul companiei este să ajute brandurile să integreze marketingul conversational în întreg ciclul de shopping online: de la campanii promoţionale personalizate până la plasarea comenzilor direct prin intermediul mesajelor", subliniază reprezentanţii platformei.
 
Cartloop a fost lansată de către Andrei Negrău şi Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenţia de a aduce experienţa online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic. De la lansare, Cartloop a generat clienţilor venituri de 400.000 de dolari.
 
Clienţii Cartloop sunt magazine mici şi mijlocii din domenii ca: fashion, electronice, gadgeturi, nutriţie sau food delivery. Aplicaţia se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii îşi doresc ca, la începutul anului viitor, să fie disponibilă şi pentru Magento, BigCommerce şi WooCommerce.
 
În prezent, platforma Cartloop este utilizată de sute de clienţi din SUA, Canada, Marea Britanie şi Australia. Fondatorii intenţionează ca, din anul 2021, să se dezvolte la nivel global, iar extinderea va începe cu Europa, primele ţări vizate fiind Spania, Franţa şi Germania.
 
GapMinder este un fond de capital de risc de 45 de milioane de dolari care investeşte în companii de tehnologie create în România şi în Europa Centrală, care cresc rapid la nivel internaţional şi se află în faza de Seed sau Serie A. Portofoliul GapMinder include companii precum: FintechOS, TypingDNA, SmartDreamers, Deepstash, Frisbo, Machinations, Soleadify or Innoship.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5769 / 8512
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...