Safetech Inovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro
26 Martie 2019
BizLawyerAnul acesta, Safetech a anunțat că ia în considerare o potențială listare pe Bursa de Valori București pentru atragerea de capital.
Safetech Innovations, lider în sectorul securității cibernetice pe piața românească, lansează primul său produs de securitate informatică – iSAM (Information Security Automation Manager), o soluție pentru automatizarea procesului de management al securității informației în cadrul organizațiilor. Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 - 2020.
Soluția iSAM permite managerilor de securitatea informației să gestioneze mai bine securitatea cibernetică în cadrul organizației, prin automatizarea anumitor procese, prin furnizarea de actualizări în timp real cu privire la nivelul de protecție împotriva atacurilor și detectarea din timp a vulnerabilităților, riscurilor și monitorizarea indicatorilor de securitate. Soluția se adresează în principal marilor companii din sectoarele financiar-bancar, sănătate, transport, energie, utilități, precum și sectoarele de infrastructură digitală, asigurând respectarea dispozițiilor relevante privind securitatea informatică aplicabile acestor industrii. iSAM ajută companiile să respecte diferite reglementări aplicabile în prezent în România - Legea 362/2018 privind asigurarea unui înalt nivel de securitate a rețelelor și sistemelor informatice, Norma 4/2018 a Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) privind gestionarea riscurilor operaționale, Regulamentul BNR 3/2018 privind monitorizarea pieței financiare și a infrastructurii instrumentelor de plată, precum și noul Regulament general privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR).
Soluția iSAM permite managerilor de securitatea informației să gestioneze mai bine securitatea cibernetică în cadrul organizației, prin automatizarea anumitor procese, prin furnizarea de actualizări în timp real cu privire la nivelul de protecție împotriva atacurilor și detectarea din timp a vulnerabilităților, riscurilor și monitorizarea indicatorilor de securitate. Soluția se adresează în principal marilor companii din sectoarele financiar-bancar, sănătate, transport, energie, utilități, precum și sectoarele de infrastructură digitală, asigurând respectarea dispozițiilor relevante privind securitatea informatică aplicabile acestor industrii. iSAM ajută companiile să respecte diferite reglementări aplicabile în prezent în România - Legea 362/2018 privind asigurarea unui înalt nivel de securitate a rețelelor și sistemelor informatice, Norma 4/2018 a Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) privind gestionarea riscurilor operaționale, Regulamentul BNR 3/2018 privind monitorizarea pieței financiare și a infrastructurii instrumentelor de plată, precum și noul Regulament general privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR).
Principalele funcționalități ale aplicației dezvoltate de Safetech includ: inventarierea proceselor de business și a sistemelor informatice, managementul politicilor și al standardelor de securitate în cadrul organizației, analiza continuă și managementul riscurilor și al vulnerabilităților, precum și managementul evenimentelor si incidentelor de securitate. Soluția automatizează o parte din activitățile ofițerilor de securitate a informațiilor, dar ajută și la organizarea rapoartelor de securitate, adunând la un loc informații din diverse departamente, economisind astfel timp și aliniind practicile utilizate într-o companie. Platforma are, de asemenea, opțiunea de a genera aproape instantaneu rapoarte despre nivelul de securitate informatică din cadrul organizației, precum și de a furniza instrumente pentru managementul indicatorilor de securitate și a riscurilor.
“Soluția iSAM a fost dezvoltată având în vedere provocările cheie cu care se confruntă astăzi instituțiile private și publice - lipsa de personal disponibil, mediul digital în continuă schimbare, precum și necesitatea respectării numeroaselor reglementări în vigoare atât la nivelul Uniunii Europene, cât și la nivel local. iSAM este un instrument care permite ofițerilor de securitate să gestioneze complet procesele de securitate cibernetică ale unei instituții, prin intermediul unei aplicații dedicate. Principalul avantaj al aplicației este că nu doar monitorizează și analizează indicatorii de securitate, ci oferă și instrumente pentru a acționa în cazul unor amenințări iminente de securitate, cum ar fi atacuri informatice. Suntem mândri de produsul nostru și credem că este un produs necesar pe piața românească care va ajuta la implementarea celor mai înalte niveluri de securitate în cadrul diferitelor organizații", a spus Victor Gânsac, CEO Safetech Innovations.
Aplicația iSAM este în prezent disponibilă pentru testare și cumpărare. Dezvoltarea soluției iSAM este în concordanță cu strategia Safetech de optimizare a fluxurilor de venituri precum și de îmbunătățire a poziției pe piața locală a securității informatice. Începând cu acest an, compania va diminua vânzarea de soluții ale producătorilor, pentru a se concentra progresiv pe furnizarea de servicii și soluții proprii de securitate cibernetică pentru clienții săi.
Pentru 2019, în funcție de finanțarea disponibilă, compania se pregătește pentru dezvoltarea unui nou produs propriu. Anul acesta, Safetech a anunțat că ia în considerare o potențială listare pe Bursa de Valori București pentru atragerea de capital.
Înființată în 2011, Safetech Innovations este în prezent singura companie dedicată în exclusivitate serviciilor și soluțiilor de securitate cibernetică de pe piața românească. Serviciile Safetech Innovations includ identificarea vulnerabilităților și a riscurilor, implementarea soluțiilor și măsurilor de securitate cibernetică, monitorizarea evenimentelor de securitate cibernetică, răspunsul la incidentele de securitate cibernetică și crearea unei culturi organizaționale orientate spre siguranță. Compania oferă o soluție unică în România, capabilă să asiste organizațiile în creșterea rezilienței cibernetice și rezolvarea oricăror probleme de securitate cibernetică care ar putea apărea.
Safetech Innovations are un portofoliu mare de clienți, colaborând cu peste 20 de instituții cheie din sectorul financiar-bancar, cu companii locale din domeniul energetic și utilități și cu actori internaționali precum ArcelorMittal. Safetech operează în România singurul Computer Emergency Response Team (CERT), disponibil clienților din sectoarele public și privat, care oferă monitorizarea continuă a amenințărilor la adresa securității cibernetice și intervenția în caz de incidente de securitate. STI CERT este acreditat la nivel european de Trusted Introducer. Safetech este de asemenea si singura companie din România membră în NATO Industry Cyber Partnership.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 8104 / 8458 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...