Thomas Kolarik, numit în funcția de Vicepreședinte Operațiuni & IT al Băncii Comerciale Române
26 Noiembrie 2020
BizlawyerÎn ultimii 10 ani, Thomas Kolarik a ocupat funcția de Managing Director în cadrul s IT Solutions Austria, furnizorul de servicii de IT al Grupului Erste în Austria, Erste Bank Austria și al altor 45 de bănci de economii, unde a condus echipe de 800-1.000 de angajați.
Banca Comercială Română (BCR) îl numește pe Thomas Kolarik în funcția de Vicepreședinte Executiv Operațiuni & IT, începând cu 1 ianuarie 2021. Numirea sa este în curs de autorizare la Banca Națională a României. El îl înlocuiește pe Ryszard Drużyński, care își încheie mandatul și se va întoarce în Polonia, țara sa natală, unde va da curs altor oportunități profesionale.
Thomas Kolarik are un doctorat în Informatică, obținut la Universitatea de Economie și Afaceri din Viena, și deține o experiență profesională consistentă ca manager IT, ocupând poziții executive în domeniul IT, ca CIO sau CTO în sectorul bancar, în cadrul unor renumiți furnizori internaționali de servicii IT, precum și în start-up-uri. Este specializat în livrarea de proiecte și operațiuni în medii critice pentru îndeplinirea misiunilor în domeniul serviciillor financiare, cu accent pe externalizare servicii, securitate cibernetică, operațiuni și dezvoltări de tip agile și învățare automată.
Thomas Kolarik are un doctorat în Informatică, obținut la Universitatea de Economie și Afaceri din Viena, și deține o experiență profesională consistentă ca manager IT, ocupând poziții executive în domeniul IT, ca CIO sau CTO în sectorul bancar, în cadrul unor renumiți furnizori internaționali de servicii IT, precum și în start-up-uri. Este specializat în livrarea de proiecte și operațiuni în medii critice pentru îndeplinirea misiunilor în domeniul serviciillor financiare, cu accent pe externalizare servicii, securitate cibernetică, operațiuni și dezvoltări de tip agile și învățare automată.
În ultimii 10 ani, Thomas Kolarik a ocupat funcția de Managing Director în cadrul s IT Solutions Austria, furnizorul de servicii de IT al Grupului Erste în Austria, Erste Bank Austria și al altor 45 de bănci de economii, unde a condus echipe de 800-1.000 de angajați și a supervizat un număr mare de aplicații, utilizate de peste 20.000 de persoane și aproape 1.000 de sucursale, bazate pe un sistem bancar comun. Anterior, a construit o companie de consultanță de la zero, după ce a activat ca manager de dezvoltare de business al unui furnizor multinațional de servicii IT.
„Thomas Kolarik vine dintr-o poziție cheie în definirea viitorului digital al Erste Group și a făcut parte din echipa care a implementat platforma George în Austria. Sunt convins că are abilitățile și experiența necesare pentru a genera sinergii puternice între tehnologie și business, astfel încât să ducă BCR la următorul nivel în ceea ce privește sistemele digitale. Suntem convinși că va aduce plus valoare echipei BCR prin abilitățile sale de lider în livrarea de proiecte, continuitatea operațiunilor și adoptarea tehnologiilor de ultimă generație”, a declarat Manfred Wimmer, președintele Consiliului de Supraveghere al BCR.
„Îi urăm un călduros bun venit lui Thomas Kolarik, un manager experimentat, cu vastă experiență în rolul de transformare IT. Suntem convinși că abilitățile sale de business vor aduce un progres semnificativ în BCR, în ceea ce privește utilizarea celor mai noi tehnologii, agilitatea în execuție și sistemele de securitate cibernetică. Am convingerea că va juca un rol fundamental în procesul nostru de a deveni o companie ghidată de tehnologie, un campion al convenienței digitale pentru clienți și un reper pe zona de securitate și fiabilitate, în acest mediu provocator".
„Totodată, îi mulțumesc lui Ryszard Drużyński, care, în ultimii ani, a investit timp și pasiune pentru a realiza o platformă solidă, necesară transformării informaționale și optimizării cadrului nostru operațional. În contextul actual, vreau să îi mulțumesc și să îi arăt recunoștință pentru dedicarea sa extraordinară în asigurarea continuității activităților tehnologice și operaționale ale băncii. Contribuția lui Ryszard a fost esențială pentru gestionarea și operarea cu încredere a businessului nostru, în noua realitate”, a declarat Sergiu Manea, CEO BCR.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 5288 / 8460 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...