ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ce trebuie să știe absolvenții care vor să prindă un loc în echipa Popescu & Asociații, firmă prețuită de clienți și premiată de directoarele internaționale | Mulți dintre stagiarii din trecut sunt avocații de bază de astăzi, au mini-echipe pe care le coordonează și lucrează în mandate de rezonanță. Octavian Popescu, Partener: Suntem bucuroși să putem împărtăși cu viitorii profesioniști principiile și mai ales realitățile care stau la baza succesului în avocatură, că avem oportunitatea de a deveni mentori și de a-i inspira să fie cei mai buni

26 Septembrie 2021   |   Ștefania Enache

În procesele de recrutare, echipa, experiența, recunoașterea internațională și locală, alături de portofoliul de clienți sunt principalele atu-uri ale firmei al cărei statement este ”premium services for premium clients”.

Octavian Popescu, Partener POPESCU & ASOCIATII

 
 
Un avocat aflat la început de drum nu trebuie să uite niciodată că lucrurile durabile se construiesc în timp și că recunoașterea vine din multă muncă și responsabilitate. „Succesul pentru tinerii avocați constă în îmbinarea pasiunii pentru profesie cu răbdare, energie, perseverență și dedicare. Este de apreciat întotdeauna efortul susținut și seriozitatea, motiv pentru care recomand tuturor absolvenților să fie conștiincioși și disponibili în toate demersurile lor”, punctează Octavian Popescu, Partener POPESCU & ASOCIAȚII.

În echipa POPESCU & ASOCIAȚII, aproximativ 35% din avocați au sub 30 de ani, iar pentru firmă acest lucru se traduce prin abordari fresh, distincte în analiza spețelor, dar și prin recomandări de care experții casei de avocatură țin cont în soluțiile pe care le propun mai departe clienților.


„80% din membrii echipei POPESCU & ASOCIAȚII sunt formați intern sau împreună în ultimii 15 ani, iar experiența anilor care au trecut ne-a demonstrat că aceasta este premisa care asigură succesul, cel puțin la acest moment”, precizează Octavian Popescu

Partenerul firmei de avocatură subliniază faptul că adevărata investiție a POPESCU & ASOCIAȚII o reprezintă echipa.

„Formarea acesteia se concentrează pe promovarea calității serviciului juridic de la care nu facem niciodată rabat, perfecționarea continuă, evoluția, angajamentul și excelența. Atragerea și formarea unei echipe de juniori este o investiție de durată, dar demonstrează că generația nouă de absolvenți poate aduce valoare alături de o echipă de seniori cu experiență. Credem în potențialul noii generații de absolvenți, în dinamismul și energia lor pentru a schimba lucrurile și în apetitul lor pentru inovație. Sunt lucruri pe care le cultivăm la POPESCU & ASOCIAȚII și le promovăm prin proiecte și programe de învățare și dezvoltare, recunoaștere a meritelor, toate fiind parte integrantă din strategia de creștere a companiei și din modelul nostru de business”, susține avocatul. 




POPESCU & ASOCIAȚII organizează anual stagii de practică

Casa de avocați investește permanent în tânăra generație, iar unul dintre proiectele care vizează această zonă este cel în care sunt organizate anual stagii de practică cu studenți, cu tineri avocați în devenire, dar și cu auditori în justiție, pentru ca fiecare dintre aceștia să își formeze o părere despre cum se desfășoară activitatea într-o societate de avocatură.

Totodată, aceste stagii le permit studentilor să acumuleze experiență, să înțeleagă mai bine aria dreptului și a practicilor în care avocații POPESCU & ASOCIAȚII activează în calitate de consultanți juridici de încredere pentru unele dintre cele mai cunoscute companii de pe piața locală și internaționale și de a pune în practică multitudinea de informații și/sau noțiuni juridice pe care aceștia le acumulează pe parcursul studiilor.

„De fiecare dată, pe parcursul stagiilor de practică, susținem tinerii profesioniști și le îndrumăm fiecare pas, le arătăm cum este o zi obișnuită la birou sau în instanță, cum gestionăm urgențele și termenele-limită pentru a fi eficienți, cum să evite burn-out-ul frecvent în activitatea de zi cu zi a companiilor, învățându-i de asemenea cu responsabilitate maximă că greșeala în avocatură, din păcate, nu este parte din procesul de învățare zilnică și că, spre deosebire de alte domenii, avocatul are posibilitatea de a greși o singură dată; clientul nu îi mai dă niciodată o a doua șansă, context în care orice potențială eroare lucrativă trebuie surmontată mai înainte de a livra produsul finit”, arată Octavian Popescu.

El amintește faptul că atunci când a pornit la drum cu actuala echipă de avocați experiementați și recunoscuți pe piață, a pus în prim plan calitatea serviciului, seriozitatea, responsabilitatea și etica muncii, pentru a oferi clienților soluții de excepție, premium, care să se alinieze obiectivelor de business și să îi ajute să rămână lideri în domeniile lor de activitate.

„Astăzi, suntem bucuroși să putem împărtăși cu viitorii profesioniști principiile și mai ales realitățile care stau la baza succesului în avocatură și că avem oportunitatea de a deveni mentori și de a-i inspira să fie cei mai buni”,  adaugă Partenerul POPESCU & ASOCIAȚII.

Stagiul de practică include un program de prezentare a societății de avocați, a culturii organizaționale, a ariilor de practica în care firma activează, precum și a echipelor și a organizarii acestora.
După etapa introductivă, studenții sunt alocați pe echipe, unui avocat coordonator/senior urmând să fie implicați activ în activitatea de zi cu zi – research-ul aferent opiniilor juridice pe care consultanții le trimit către clienți, redactarea unor documente juridice corespunzatoare pregătirii lor etc. În funcție de compatibilitatea la nivelul echipei, cei mai buni sunt acceptați în echipă, după examenul de primire în profesie.

„Încurajăm tinerii profesioniști să aplice pentru practica în cadrul POPESCU & ASOCIAȚII pentru că punem la dispoziție un cadru în care se pot dezvolta și familiariza cu mediul de lucru și exigențele profesiei, dar și cu munca în echipă, colaborarea și solidaritatea. CREDEM, INVESTIM și SUSȚINEM tinerii avocați pentru că ei sunt vectorii profesiei în anii ce vor urma și vor fi avocații de top de mâine, care vor aduce plus valoare mandatelor și dosarelor pe care clienții ni le încredințează”, punctează Octavian Popescu.


Intră pe portalul de concurență pentru mai multe articole referitoare la proiectele avocaților din această arie de practică
 
Recrutarea tinerilor absolvenți

Firma de avocatură își dorește să atragă profesioniști care să împărtășească aceleași standarde în avocatură: excelența juridică și orientarea către client. Din acest motiv, firma postează în fiecare an pe platformele de profil anunțuri de recrutare prin care își manifestă interesul pentru tineri absolvenți, atât pe partea de consultanță, cât și în zona contencioasă.

„De obicei suntem asaltați de CV-uri, bucurându-ne de o largă atractivitate pe acest segment. Experiențele anilor trecuți ne-au arătat că există un mare potențial și o deosebită valoare în acest stadiu al profesiei (în ciuda vocilor critice care spun că avocații din tânăra generație nu mai sunt ca altădată), iar recrutările din toamna anului trecut ne-au depășit așteptările. Numai în octombrie 2020, am recrutat câțiva avocați stagiari care acum activează în echipe specializate în Drept Corporativ și Comercial, Drept Imobiliar, Litigii, Fuziuni și Achiziții, Infrastructură, Parteneriate Public-Private și Achiziții Publice, IT, Telecomunicații și Media, Restructurare și Insolvență, cu toții beneficiind de experiența și expertiza avocaților coordonatori și seniori ai POPESCU & ASOCIAȚII și deopotrivă de sfaturi valoroase la început de carieră”, arată interlocutorul BizLawyer.

Octavian Popescu își menține punctul de vedere potrivit căruia profilul tânărului absolvent trebuie să reflecte în primul rând seriozitatea, determinarea și perseverența, alături de cunoștințele dobândite în timpul studiilor.

Firma de avocatură pune mare preț pe abilitățile analitice și de cercetare ale avocaților - având în vedere că profesia de avocat presupune, printre altele, capabilitatea de analiză a unor volume mari de informații și identificarea rapidă a soluțiilor, cadrului legal aplicabil - dar și pe calitate în redactarea lucrărilor, precizia și capacitatea de sinteză în pregătirea documentelor fiind foarte importante.

De asemenea, sunt apreciate abilitățile interpersonale ale fiecărui absolvent, capacitatea de a comunica în mod clar, eficient și de a clădi o relație pe termen lung cu clientul, dar și de a se adapta noilor reguli, atitudinea proactivă în desfășurarea activității de zi cu zi, precum și dorinta de a reuși.

În ceea ce privește ariile de practică, firma este consecventă obiectivelor sale de dezvoltare și caută talente care să acopere nevoile existente, în arii în care volumul de muncă înregistrează creștere susținută, precum drept corporativ/M&A, imobiliare, GDPR, litigii, dreptul penal și partea de conformitate sau insolvență.  

„Evident că un tânăr avocat caută o relație de mentoring reală cu avocatul său coordonator. Tinerilor avocați de astăzi nu le mai este suficientă doar „posibilitatea” de a lucra lângă un avocat cu experiență, astfel cum era în urma cu 20 de ani poate. Piața a diversificat oferta de activitate, ceea ce a făcut din tânărul avocat un „analist sofisticat” în alegerea propriului drum, alături de cine urmează a-l parcurge și, mai ales, de modalitatea în care se va desfășura acest parcurs. Cred sincer într-o relație deschisă cu colegii mei avocați, pe care îi prețuiesc în egală măsură, fie că au 40 de ani de carieră juridică sau doar un singur an, devreme ce profesia de avocat este cea care ne-a unit permanent”, declară Octavian Popescu.



LegiTeam: POPESCU & ASOCIAŢII is looking for ambitious graduates to join the firm’s consultancy and litigation practices



Mizând pe această politică, firma de avocatură a reușit, pe parcursul anilor, să nu devină captivă în propria sa formă de organizare profesională sau în echipă. Din acest motiv, liderii POPESCU & ASOCIAȚII încearcă să deschidă firma către tinerii avocați al căror parcurs profesional în cadrul echipei reprezintă cel mai important barometru al succesului.

„Avem exemple multiple în acest sens în cadrul societății, tineri care au început cu noi și ne-am dezvoltat împreuna, fiind în prezent o parte integrantă și indisolubilă a brandului, echipei și viitorului nostru profesional. Altfel spus, încercăm să susținem și încurajăm orice efort pentru un parcurs rectiliniu al tinerilor avocați către propriile direcții profesionale, a căror destinație tinde către excelență, seriozitate și dezvoltare profesională. Evident că toate cele anterior menționate se traduc în atu-uri valorizate de tinerii avocați, motiv pentru care ne bucurăm de o avalanșă de CV-uri permanent. Principalele noastre atu-uri sunt reprezentate de echipă, experiență, recunoașterea internațională și locală, alături de portofoliul de clienți. Echipa dă valoare fiecărei companii, coeziunea acesteia și capacitatea de a duce la bun sfârșit mandatele și dosarele de instanță, cu rezultate palpabile, în avantajul clienților. Experiența ne definește ca profesioniști, aduce plus valoare serviciului juridic pe care îl livrăm impecabil în fiecare zi – în acord cu statement-ul nostru - premium services for premium clients - și ne ajută de fiecare dată să fim alegerea numărul unu în preferințele clienților și ale avocaților, deopotrivă stagiari sau seniori. Mai mult, recunoașterea profesională atrage cu sine dorința de a face parte dintr-o echipă de succes, nevoia de apartenență la un brand puternic pe piață, fiind adesea regăsită în motivele pentru care tinerii aleg să aplice la un stagiu de practică sau să își facă stagiatura în cadrul societății noastre de avocați. Ne bucură mult și ne motivează acest aspect și ne reconfirmă, încă o dată, că facem bine ceea ce facem și că putem fi o sursă reală și credibilă de inspirație pentru avocații de mâine. Portofoliul de clienți ne întărește credibilitatea pe o piață în care concurența este atât de mare, iar goana după companiile de renume este tot mai mare, mai ales acum, când criza provocată de Covid-19 a intensificat și mai tare nevoia de consolidare a potrofoliilor de clienți care să susțină activ activitatea societăților de avocatură. Ne mândrim cu un portofoliu care include corporații locale și internaționale, fonduri de private equity, instituții financiare și antreprenori, 60-80% dintre aceștia fiind clienți tradițonali, lucrând cu partenerii noștri timp de 5-15 ani”, menționează Partenerul POPESCU & ASOCIAȚII.




Firma de avocatură este întotdeauna activă pe paginile de recrutare de profil și pe site-urile specializate, dar și pe cele unde se regăsesc și se împărtășesc informații din sfera juridică. Firma este prezentă în online și postează anunțuri pe pagina sa de LinkedIn - Popescu & Asociatii | LinkedIn, pe care o recomandă pentru a fii urmărită de tinerii la început de drum. În plus, apreciază și ia în calcul aplicațiile spontane primite pe adresa de cariere@popescu-asociatii.ro. Un membru desemnat al echipei de management a POPESCU & ASOCIAȚII filtrează și urmărește în permanență candidaturile primite și invită la interviu candidații care sunt compatibili cu cerințele, standardele și principiile societății de avocați.


Despre integrarea în echipă a stagiarilor

Odată ce un tânăr este selectat, el trebuie să treacă printr-o serie de etape care au ca scop integrarea în echipă, care implică, în primul rând, familiarizarea noilor membrii cu societatea de avocați și activitatea acesteia.

Practic, în primele zile, tânărul este ajutat să înțeleagă ce se așteaptă de la ei în noul rol, care sunt echipele din care va face parte, ariile alocate, pentru a avea o imagine de ansamblu despre POPESCU & ASOCIAȚII și planurile pe termen lung/oportunitățile de dezvoltare în carieră. În această direcție, Regulamentul de Ordine Interioară are un aport important pentru fiecare nou venit, ajutându-l să se familiarizeaze cu partea pur operațională a societății de avocați.

„Ulterior însă nu este prea mult timp de așteptat deoarece profesia de avocat are o viteză aparte, care nu prea permite „perioade lungi de antrenament”. Am spus și anterior, odată ajunși în firmă tinerii stagiari au șansa de a-și demonstra seriozitatea, determinarea și perseverența în a-și îndeplini sarcinile de avocat care pun bazele unei cariere în avocatura de business, fără de care niciun aspirant la această profesie nu poate reuși. În plus, acum este momentul în care își pun în practică și își evaluează cunoștințele pe care le-au asimiliat pe parcursul facultății, abilitățile de sinteză și analiză, dar și cele personale, capacitatea de a se adapta și de a duce la bun sfârșit task-urile încredintate de avocatul coordonator”, precizează Octavian Popescu.

Programul avocaților stagiari este același ca al tuturor avocaților, fără a exista diferențe în funcție de senioritate. Fiecare avocat este integrat în echipe specializate și activează în 1-3 arii, cu care se va familiariza și în care se va specializa, lucrând în mod direct cu un avocat senior și un avocat coordonator, care îl ghidează pe tot parcursul activității.

Evaluarea are loc atât în momentul în care avocatul ia contact cu activitatea avocațială – spețe, mandate, dosare - redactează, pregătește documentații necesare în baza recomandărilor/sfaturilor, feedback-ul în timp real fiind un instrument eficient care ajută avocatul coordonator în urmărirea pas cu pas a obiectivelor de formare a stagiarului.

În plus, POPESCU & ASOCIAȚII  are un sistem de evaluare anuală care permite firmei analizarea în detaliu și aflarea în ce măsură cunoștințele, experiența acumulată, abilitățile, calitățile personale și interpersonale sunt în acord cu obiectivele casei de avocatură.

Odată acceptat în echipa POPESCU & ASOCIAȚII, tânărul avocat are șansa de a lucra într-un mediu profesionist, cu expunere în aproape toate ariile de practică relevante pentru mediul de business în acest moment – prin prisma calității de full-service law firm – și de a învăța de la cei mai buni avocați care de-a lungul timpului au coordonat mandate și dosare ce au modelat peisajul de business din România ori au avut impact asupra business-urilor companiilor care au prezență locală sau au activat în țara noastră.

La POPESCU & ASOCIAȚII încurajăm creșterea profesională a avocaților ce compun echipele și investim constant în dezvoltarea lor profesională și personală. Fiecare membru nou al echipei noastre are posibilitatea de a face parte dintr-un program de mentorat care are ca obiectiv ghidarea tinerilor absolvenți aflați la început de drum, pentru a se cunoaște mai bine, a-și dezvolta competențele și încrederea în sine, abilitățile interpersonale, spiritul autonom și a-și atinge obiectivele. Toate acestea au un rol important în evoluția profesională a fiecărui stagiar, fiind coroborate cu sprijinul permanent pe care POPESCU & ASOCIAȚII îl oferă pentru cunoașterea în profunzime a ariile de practică în care aceștia se specializează, prin implicarea constantă în proiectele din portofoliu și contactul direct cu clientul”, susține Partenerul firmei de avocatură.

În ceea ce privește onorariile pe care avocații stagiari le primesc, valorile acestora sunt fixe, de intrare și pot crește procentual. Un tânăr profesionist este recompensat pe masura disponibilității sale, a energiei și perseverenței, a capacității de a fi mereu curios din punct de vedere juridic, de a interpreta și a găsi soluții acolo unde nu se zăresc la prima citire a textului de lege etc..

„Ce pot spune cu certitudine maximă este că am recompensat întotdeauna performanța colegilor (din punct de vedere financiar, al vizibilității, al parcurgerii unor trepte  în ierarhia firmei etc.), că avocații cu potențial – fie stagiari fie seniori – sunt recompensați pe măsura eforturilor și a valorii pe care o aduc clienților și societății de avocați, iar efortul susținut și responsabilitatea fac parte din activitatea cotidiană și vin la pachet cu sacrificii, dar mai ales cu împliniri”, amintește Octavian Popescu.

 


Criza sanitară nu a afectat recrutările

Partenerul firmei de avocatură subliniază faptul că pandemia nu a afectat dorința POPESCU & ASOCIAȚII  de a atrage talente și nici interesul candidaților pentru un loc de muncă într-o societate în care se pot dezvolta profesional.

„Încă din toamna anului trecut am observat un interes sporit pentru ocuparea locurilor de stagiari în cadrul echipelor de consultanță și litigii/dreptul penal al afacerilor, fapt care s-a văzut prin multitudinea de candidaturi pe care le-am primit pe adresele de office și de cariere. Procentul de retenție al stagiarilor este unul bun, un număr care ne dă încredere și ne confirmă că direcția în care ne îndreptăm este una bună și foarte bună, motiv pentru care vom continua să fim alături de aceștia și să îi sprijim în continuare. Mulți dintre stagiarii din trecut sunt avocații de bază de astăzi, au mini-echipe pe care le coordonează și lucrează deopotrivă cu avocații coordonatori în mandate și dosare de rezonanță, fiind decidenți în bunul mers al proiectelor. De altfel, între partenerii firmei sunt doi dintre stagiarii remarcabili pe care i-am cunoscut pe parcursul timpului și cu care am avut plăcerea să lucrez, iar astăzi sunt avocați de renume a căror dezvolvare profesională vorbește de la sine. Ascensiunea lor reprezintă cea mai importantă dovadă incontestabilă a aprecierii și recompensării calităților tinerilor avocați. Toți tinerii care ne-au fost alături pe parcursul timpului sunt practic membrii fondatori ai POPESCU & ASOCIAȚII, care au pus bazele alături de avocații coordonatori, la formarea firmei, la bunul mers al acesteia și la dezvoltarea sa, ca și entitate de referință pe piața din România”, nuanțează Octavian Popescu.



 

Se schimbă generațiile


Generațiile de pe piața avocaturii se schimbă, iar tinerii care intră acum în profesie vin cu un suflu nou. De altfel, este normal ca „generația Z” din avocatură să fie diferită de generația „Millenials”, care la rândul său a fost diferită de „generația X”.

Octavian Popescu atrage atenția că, dacă în trecut veniturile ofertante reprezentau un drive important pentru cei care intrau în profesie, astăzi pare că timpul liber și mobilitatea sunt mai apreciate.

„Ce rămâne însă neschimbat, și ne bucură acest lucru, este dorința de a deveni profesioniști a tinerilor avocați, a căror determinare a fost inflexibilă. În particular, dacă anul trecut vorbeam de o instabilitate în piață, pe fondul crizei sanitare, anul 2021 a adus mai multă predictibilitate și certitudine. A rămas activă nevoia de stabilitate, în condițiile în care în ultimele 12 luni am asistat la o mobilitate crescută a firmelor de avocatură, pe toate palierele – de la avocați stagiari până la nivel de parteneriat – din toate firmele de avocatură – locale ori internaționale cu prezență în România – iar pentru stagiari această nevoie a fost și mai stringentă. Noi am ales și de această dată să îi protejăm pe tinerii absolvenți și să le oferim un cadru de lucru profesionist, cu echipe închegate de la care pot învăța în permanență și unde pot face primii pași în carieră. În 2020 s-a prefigurat și a avut o pondere importantă ideea de a lucra de la distanță, în condițiile în care cele două luni de lockdown au forțat companiile să impună acest tip de muncă. Însă experiența ultimelor luni a demonstrat că avocatul se simte în largul său cel mai mult atunci când interacționează cu ceilalți colegi avocați, cu instanțele și judecătorii, cu clienții și realitatea de zi cu zi. Dacă luăm exemplul unui avocat litigant, puterea expunerii argumentelor în fața judecătorului în instanța de judecată este alta decât în ședințele online. Lipsa interacțiunii directe, a capacității de persuasiune și a abilității de a citi limbajul non-verbal, de a evalua reacțiile tuturor părților implicate – toate aceste aspecte nu pot contribui la succesul unui dosar/mandat dezbatut în online.Pentru stagiari, munca la distanță poate îngreuna într-un procent destul de ridicat procesul de învățare, integrare în profesie și echipa, motiv pentru care, strict pentru acest palier, rămâne de văzut cum va evolua această tendință”, explică liderul POPESCU & ASOCIAȚII.  

Lipsurile absolvenților de Drept

Absolvenții facultăților de drept care intră astăzi pe piața muncii continuă să sufere din cauza clivajului dintre pregătirea teoretică dobandită de student pe parcursul anilor de facultate și lipsa studiului practic consistent care să transforme în real abstractul cărților.

„Chiar dacă evoluția acestui mix între cele două planuri are un trend ascendent, viteza cu care se propagă este încă mai mică decât cea cu care evoluează lumea. În ciuda faptului că în facultăți sunt îmbinate teoria și practica, prin numeroase concursuri de procese simulate și sesiuni practice, acestea nu reușesc să creeze o imagine reală sau de ansamblu asupra activității cotidiene dintr-o societate de avocați sau dintr-o instanță de judecată. Subliniem încă o dată nevoia de practică în zona de redactare documente și/sau opinii juridice, alături de dezvoltarea abilităților de analiză și sinteză, precum și pe partea de comunicare și interacțiuni interpersonale. Dificultatea formării unui avocat și adaptării la realitățile profesiei vine tocmai din aceste neajunsuri, care sunt valabile nu numai în aria dreptului, ci și în alte domenii de activitate”, menționează Octavian Popescu.

Avocatul atrage atenția că este important de înțeles că a apus de mult vremea când a fi foarte bine pregătit era o condiție și suficientă și necesară pentru a fi un avocat bun. Profesia de avocat este extrem de complexă, având nevoie de abilități și cunoștințe suplimentare din multe domenii pentru a înțelege businessul clientului și a identifica soluții aplicabile acestuia, iar nu oricărui client din industria în care activează. Prin urmare, a fi doar foarte bine pregătit în prezent reprezintă doar o condiție necesară.

„De aceea, recomandarea noastră pentru studenți este să se înscrie la stagii de practică in cadrul societăților de avocatură, pentru a lua contact, cât mai timpuriu, cu activitatea desfășurată. Se vor familiariza astfel cu modul de lucru, exigențele redactării de materiale juridice, cerințe ale clienților, tehnici de a eficientiza timpul și de a se încadra în termenele limită stabilite. La POPESCU & ASOCIAȚII oferim toate acestea alături de un aspect pe care noi îl considerăm foarte important: o relație umană construită cu avocatul coordonator, un mentor care împărtășește informații despre experiența sa, abilitățile sale, ascultă în mod activ, încurajează construirea încrederii în sine, oferă sfaturi constructive și funcționează ca o resursă pentru informații despre cariera și așteptările de la locul de muncă”, a conchis avocatul intervievat de BizLawyer.


 
Citește pe In-house Legal Romania:

→   Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Roxana Buture, Legal Manager Nestlé Romania: Consider că frumusețea Nestlé constă în diversitate. Mai multe categorii de produse, mai multe modele de business aduc mai multă complexitate juridică, ceea ce ne ține antrenați și mereu pregătiți pentru orice provocare

 
→   Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Alex Potlog, Legal Director AbbVie pentru UK și Irlanda: Experiența mea în industria farma a însemnat colaborarea cu oameni extrem de inteligenți și talentați, pentru care prioritatea o reprezintă pacienții. Am văzut o industrie acționând proactiv la nivel global, demonstrând viziune și curaj, angajată la toate palierele societății și contribuind semnificativ la efortul colectiv de a depăși această situație dificilă
 
→   De vorbă cu unul dintre cei mai experimentați profesioniști ai Dreptului, inclus de Legal 500 pe lista celor mai influenți General Counsels din Europa Centrală și de Est | Radu Culic, Head of Legal la Roche România: Cheia de boltă este mentalitatea membrilor echipei juridice pe care o coordonez. Noi spunem „da, este posibil dacă...” și nu, „nu se poate pentru că...”


 
→   Provocările unei fuziuni în industria farma, gestionată integral de juriștii interni ai companiei. Cum a lucrat echipa condusă de Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director la Farmexim & Help Net în proiectul integrării unui lanț regional de farmacii




→   Meet the Professionals | Elena Iacob, Head of Legal and Compliance - Alliance Healthcare: Prețuiesc oamenii, în toate reușitele ei au un rol esențial. Performanța nu este doar despre rezultate, cifre, ci și despre spiritul echipei, interacțiune și colaborare, despre încredere și emoții. Avocatul intern nu mai este doar un consultant, el a devenit un un veritabil partener de discuții în cadrul procesului decizional al companiei, este parte din decizie
 





 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 830 / 1697
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...