SIMION & BACIU o cooptează pe Diana Chitea și îți extinde echipa de Soluționare a Disputelor. Cosmina Maria Simion, Managing Partner: Grupul nostru de practică intră într-o nouă etapă de dezvoltare caracterizată de creșterea gradului de sofisticare a dosarelor care ne sunt încredințate și creșterea volumului de activitate, în general
25 Mai 2023
BizLawyerÎn rolul său în cadrul SIMION & BACIU, Diana se va axa pe consolidarea competențelor echipei de Soluționare a Disputelor, concomitent cu asigurarea unei distribuiri coerente a experienței și a abilităților necesare fiecărui caz în derulare, precum și extinderea portofoliului din perspectiva tipologiei de clienți și de proiecte gestionate.
Diana Chitea, Managing Associate - SIMION & BACIU |
SIMION & BACIU își consolidează practica din domeniul Soluționării Disputelor prin cooptarea Dianei Chitea în calitate de Managing Associate. Diana are o experiență profesională de peste 12 ani care include, pe lângă practică individuală în diverse poziții ierarhice în cadrul unor case de avocatură precum D&B David ș Baias (parte a rețelei PwC Legal), Băncilă Diaconu și Asociații (parte a rețelei Ernst & Young Global Ltd) și PNSA.
Diana a oferit asistență juridică și reprezentare în întreg spectrul de litigii de natură civilă și comercială și a coordonat echipe implicate în mandate pentru companii internaționale majore sau societăți antreprenoriale active în sectoare care includ producția auto, retail, imobiliare, petrol și gaze sau tehnologie. De asemenea, experiența ei cuprinde reprezentarea unor entități publice.
Diana a oferit asistență juridică și reprezentare în întreg spectrul de litigii de natură civilă și comercială și a coordonat echipe implicate în mandate pentru companii internaționale majore sau societăți antreprenoriale active în sectoare care includ producția auto, retail, imobiliare, petrol și gaze sau tehnologie. De asemenea, experiența ei cuprinde reprezentarea unor entități publice.
Complementar activității sale profesionale în calitate de litigator, Diana este frecvet implicată în creionarea de strategii pentru abordarea unor posibile conflicte de natură juridică, negocierea sau asistența acordată în dosare aflate în etapă pre-litigioasă. În plus, ea are experință substantială în gestionarea disputelor fiscale și a celor administrative, precum și a dosarelor de natura penală, în special cele de tip ”white collar”.
Diana susține, în calitate de lector, prezentări pe aspecte juridice în cadrul unor cursuri sau sesiuni de training dedicate studenților sau avocaților interesați în dezvoltare continuă. Ea a fost implicată în proiectul JUST Access care a inclus mai multe centre universitare de prestigiu din România și care a avut obiectivul principal de a promova accesul la justiție pentru toți cetățenii. De asemenea, ea a făcut parte din echipa care a pregătit propunerile de lege ferenda menite să îmbunătățească legislația privind accesul la justiție pentru persoanele vulnerabile.
În prezent, Diana este lector în cadrul Institutului Național de Pregătire și Perfecționare a Avocaților (INPPA) și susține prezentări dedicate avocaților stagiari privind aspect de Drept Civil și Procedură Civilă . Ea este membru activ al programului Leaders for Justice.
În rolul său în cadrul SIMION & BACIU, Diana se va axa pe consolidarea competențelor echipei de Soluționare a Disputelor, concomitent cu asigurarea unei distribuiri coerente a experienței și a abilităților necesare fiecărui caz în derulare, precum și extinderea portofoliului din perspectiva tipologiei de clienți și de proiecte gestionate.
“Nivelul de seriozitate, diligență și de gândire integrată pe care Diana le demostrează în activitatea ei sunt excepționale. Ea dispune de mult dorita calitate de a extrage elementele esențiale care definesc o anumită problematică și de a le prezenta într-o formă accesibilă, comercială. Diana are o abordare care inspiră echilibru și încredere. Avem convingerea că abilitățile sale vor potența abordarea personalizată și bazată pe un înalt nivel de calitate a interactiunilor pentru care echipa SIMION & BACIU este deja recunoascută”, a menționat Ana-Maria Baciu, Managing Partner.
“Suntem încântați să îi spunem Dianei bun venit într-un moment în care grupul nostru de practică din domeniul Soluționării Disputelor intră într-o nouă etapă de dezvoltare caracterizată de creșterea gradului de sofisticare a dosarelor care ne sunt încredințate și creșterea volumului de activitate, în general. Ea este un profesionist matur care transmite clienților, partenerilor de afaceri și colegilor dorința de a identifica cele mai bune soluții indiferent de circumstanțe și de a aspira către dezvoltare continuă atât la nivel profesional, cât și personal – piloni ai culturii promovate în cadrul SIMION & BACIU”, a adăugat Cosmina Maria Simion, Managing Partner.
Grupul de practică din domeniul Soluționării Disputelor al SIMION & BACIU asigură reprezentare juridică pentru start-up-uri și alte initiative antrepenoriale, fonduri de investiții și companii locale și internaționale active în sectoare precum retail și bunuri de consum, tehnologie, producție auto, media și telecomunicații, modă și bunuri de lux, utilități, imobiliare.
SIMION & BACIU este o firmă de avocatură cu o manieră de lucru și standarde de calitate reconfirmate independent, și care a devenit rapid un reper pe piața serviciilor de avocatură de business din România, în special în arii de practică care au un puternic caracter de reglementare.
O echipă de peste 25 de profesioniști propune un model de relaționare personalizat în raport cu clienții și partenerii de afaceri, activând într-o structură matricială consultanță – litigii. Serviciile firmei acoperă o gamă largă de arii de practică printre care proprietate intelectuală, jocuri de noroc, protecția consumatorului și publicitate, tehnologie și media, protecția datelor, drept corporatist și M&A, soluționarea disputelor.
SIMION & BACIU și membri ai echipei sale sunt activi în organizații profesionale terțe precum INTA, ECTA, Marques, IMGL, AmCham și Confederația Patronală Concordia, fiind astfel permanent conectați la evoluția și noutățile mediului de afaceri și juridic românesc și internațional.
Membri ai echipei sunt apreciați independent la nivel mondial de ghiduri de specialitate precum Chambers and Partners, Legal 500, Managing IP, Who’sWhoLegal și WTR 1000 – toate evaluări realizate și pe baza reacțiilor colectate din partea clienților firmei.
Reputația firmei este reconfirmată de distincții internaționale și naționale, inclusiv
→ Recunoașterea ca Firmă de Top de prestigiosul ghid Legal500, începând cu anul 2019, încă de la înființarea firmei
→ Recunoașterea de către Chambers and Partners, unul dintre cele mai apreciate ghiduri internaționale care evaluează activitatea caselor de avocatură din peste 200 de jurisdicții
→ Premiul Firma de Avocatură a Anului în România, acordat de Managing IP (2021 și 2022)
→ Premiul Firma Anului în Domeniul Mărcilor, acordat în cadrul IP Global Awards (2022) și recunoașterea ca Gold-band de WTR 1000 (2023)
→ Recunoașterea ca Firmă de Top de către IP STARS (2020, 2021 și 2022)
O echipă de peste 25 de profesioniști propune un model de relaționare personalizat în raport cu clienții și partenerii de afaceri, activând într-o structură matricială consultanță – litigii. Serviciile firmei acoperă o gamă largă de arii de practică printre care proprietate intelectuală, jocuri de noroc, protecția consumatorului și publicitate, tehnologie și media, protecția datelor, drept corporatist și M&A, soluționarea disputelor.
SIMION & BACIU și membri ai echipei sale sunt activi în organizații profesionale terțe precum INTA, ECTA, Marques, IMGL, AmCham și Confederația Patronală Concordia, fiind astfel permanent conectați la evoluția și noutățile mediului de afaceri și juridic românesc și internațional.
Membri ai echipei sunt apreciați independent la nivel mondial de ghiduri de specialitate precum Chambers and Partners, Legal 500, Managing IP, Who’sWhoLegal și WTR 1000 – toate evaluări realizate și pe baza reacțiilor colectate din partea clienților firmei.
Reputația firmei este reconfirmată de distincții internaționale și naționale, inclusiv
→ Recunoașterea ca Firmă de Top de prestigiosul ghid Legal500, începând cu anul 2019, încă de la înființarea firmei
→ Recunoașterea de către Chambers and Partners, unul dintre cele mai apreciate ghiduri internaționale care evaluează activitatea caselor de avocatură din peste 200 de jurisdicții
→ Premiul Firma de Avocatură a Anului în România, acordat de Managing IP (2021 și 2022)
→ Premiul Firma Anului în Domeniul Mărcilor, acordat în cadrul IP Global Awards (2022) și recunoașterea ca Gold-band de WTR 1000 (2023)
→ Recunoașterea ca Firmă de Top de către IP STARS (2020, 2021 și 2022)
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 463 / 1879 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...