ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Brand Finance Banking 500: Puterea brand-ului Banca Transilvania a crescut

06 Martie 2024   |   Agerpres

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

 
 
 Banca Transilvania este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume, urcând pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de 92,3/100, potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 din 2024, se arată într-un comunicat al băncii.

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

"Este o veste foarte bună pentru BT, dar şi pentru România. Poziţia Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanţa construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputaţie foarte bună la nivel internaţional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România", declară Omer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.


BT a înregistrat în 2023 un profit de 2,491 miliarde de lei, cu 14% mai mare decât în 2022, şi a atras 623.000 de clienţi noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică. Finanţarea companiilor şi a populaţiei, creşterea activităţii operaţionale şi atragerea de noi clienţi au fost motoarele băncii în cursul anului trecut.

Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienţi şi linii de business din sectorul financiar. Are peste 21% cotă de piaţă, 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500 2024. De asemenea, este în top 3 Strongest Banking Brands Worldwide (2024).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1977 / 18457
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...