ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cargus lansează prima platformă de e-Commerce pentru servicii de livrare din România, dedicată antreprenorilor și persoanelor fizice cu trimiteri recurente

13 Decembrie 2023   |   BizLawyer

• Platforma SIGN & GO reprezintă o soluție 100% digitală și dedicată entităților de tip PFA, micro și IMM, dar și persoanelor fizice care expediază colete recurent. • Comercianții care pot accesa platforma și pot contracta online servicii de curierat sunt atât de tip B2C cât și de tip B2B. • Printre cele mai importante beneficii ale platformei se numără accesul instant, înrolarea rapidă, flexibilitatea și controlul asupra expedierilor, dar și prețurile cu până în 50% mai mici ale serviciilor achizitionate online.

 
 
Susținător activ al experiențelor digitale de interacțiune ale expeditorilor și destinatarilor, Cargus lansează, în premieră, prima platformă de tip e-Commerce de pe piața de curierat din România – SIGN & GO. Soluția 100% digitală le permite companiilor de tip PFA, micro și IMM, dar și persoanelor fizice cu expedieri recurente, să achiziționeze simplu și rapid cel mai bun pachet de servicii de livrare potrivit nevoilor lor de curierat și să acceseze, astfel, întregul ecosistem de curierat Cargus, indiferent de volumul lunar de colete.

“Viteza de creștere și diversificarea comerțului online din România determină o serie de schimbări importante în așteptările și nevoile antreprenorilor, dar și ale persoanelor fizice care folosesc serviciile de expediere în mod frecvent. Am înțeles că este necesar să facem un pas suplimentar, de aceea am investit consistent în ultimii ani în digitalizarea accelerată a serviciilor noastre, care să ofere clienților o experiență simplificată, automatizată și eficientă. Pe scurt, o experiență mult mai bună. Platforma de tip e-Commerce SIGN & GO, o premieră în curieratul din România, reprezintă o garanție a modului rapid și eficient în care se desfășoară interacțiunea cu noi. Totul se poate întâmpla online: de la identificarea serviciilor compatibile profilului de client, contractarea online, accesarea contului de client, gestionarea expedierilor – trimitere, modificare, redirecționare, și până la urmărirea coletelor și plata acestora.”, spune Andreea Radu, director de marketing Cargus.


De asemenea, platforma e-Commerce răspunde nevoii de automatizare și eficientizare specifice acestor segmente și completează portofoliul de soluții digitale dezvoltate de Cargus, pentru destinatari si expeditori ocazionali, precum Cargus Mobile App, aplicație care a depășit 1 milion de descărcări.  

“Decizia de lansare a platformei de e-Commerce s-a bazat pe tendințe de piață care se vor consolida pe termen mediu și lung. Peste 60%% dintre entitățile de tip PFA, micro și IMM au expedieri recurente de până în 20 colete sau plicuri pe lună, conform datelor de piață existente. Mai mult, serviciile de curierat vor crește în importanță pentru persoanele fizice, datorită adopției tot mai ridicate a conceptelor de tip re-Commerce (pre-owned) și reversed logistics (retur), dar  și de creșterea propriu-zisă a acestui segment - estimările arată că numărul persoanelor fizice va crește în următorii ani de la aproximativ 6 milioane la peste 8.5 milioane de utilizatori. Ambele categorii au nevoie de costuri adaptate recurentei, dar și de automatizare și eficiență.”, precizează Andreea Radu.

Printre cele mai importante beneficii ale platformei SIGN & GO se numără accesul instant, înrolarea rapidă, flexibilitatea și controlul asupra expedierilor.

Antreprenorii și persoanele fizice pot alege 100% digital pachetul de servicii de curierat dorit, personalizat și adaptat nevoilor lor, pot semna contractul în maxim 5 minute, simplu și rapid. Astfel, clienții pot accesa aproape instant contul lor de expeditor și universul de soluții Cargus, având posibilitatea de a modifica nevoile de expediere în timp real, în funcție de dezvoltarea afacerii și de nevoile consumatorilor.
Mai mult, platforma elimină procesele de negociere și cele administrative, economisind astfel timp și punând la dispoziția clienților pachete de curierat cu tarife reduse cu până la 50% față de prețurile de listă.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4944 / 20673
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...