ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cushman & Wakefield Echinox își diversifică serviciile și lansează o nouă linie de business

20 Iulie 2023   |   BizLawyer

Serviciile pe care Cushman & Wakefield Echinox le propune se bazează pe trei componente: crearea si organizarea de evenimente si actiuni pentru chiriași, servicii de digital marketing și implementarea de tehnologii prop-tech, inclusiv aplicații mobile, care să faciliteze interacțiunea dintre proprietari, companiile chiriase, angajații chiriașilor si comunitatea în care aceșțtia își desfășoară activitatea.

 
 
Compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox își diversifică aria de servicii oferite proprietarilor de clădiri de birouri prin intermediul departamentului de Asset Services și lansează o linie de business care are ca obiectiv crearea și implementarea de programe si evenimente precum și identificarea de instrumente menite să sustină companiile chiriașe în demersurile și strategiile de a atrage și a reține angajații în birouri.

Mihaela Petruescu, Head of Asset Services Cushman & Wakefield Echinox: “Vedem o schimbare în ceea ce privește abordarea proprietarilor și a chiriașilor vizavi de spațiile de birouri. Astfel, atenția acestora s-a mutat de la a readuce oamenii la birou către a găsi cele mai bune motive de a avea un spațiu de birouri în care angajații să simtă apartenența la un brand (fie că este brand-ul companiei la care lucrează, fie că este o clădire de birouri de renume în care au sediu) și la o comunitate, care le oferă contexte valoroase de socializare, interacțiune si colaborare. În acest sens, experiența angajaților la birou a devenit extrem de importantă și este un punct relevant pe agenda tuturor decidenților. Conform celui mai recent studiu realizat de Cushman & Wakefield la nivel global - “What Occupiers Want” disponibilitatea forței de muncă și retenția talentelor reprezintă una dintre cele mai importante criterii atunci când vine vorba de deciziile legate de închiriera de spații de birouri, ceea ce se transpune în preocuparea deopotrivă a proprietarilor, cât și a chiriașilor de a crea și implementa acțiuni, programe sau evenimente pentru comunitatea din clădiri”.


Prin noua linie de business firma își propune ca, împreună cu proprietarii de clădiri de birouri, să identifice nevoile angajaților atunci când vine vorba de spațiul de birouri și să implementeze soluții personalizate pentru fiecare clădire în parte în funcție de aceste nevoi.   

Cea mai mare provocare pentru toate organizațiile este să înțeleagă și să se adapteze la noua abordare privind modul de lucru și să alinieze spațiile de birouri la noile comportamente.

Serviciile pe care Cushman & Wakefield Echinox le propune se bazează pe trei componente: crearea si organizarea de evenimente si actiuni pentru chiriași, servicii de digital marketing și implementarea de tehnologii prop-tech, inclusiv aplicații mobile, care să faciliteze interacțiunea dintre proprietari, companiile chiriase, angajații chiriașilor si comunitatea în care aceșțtia își desfășoară activitatea.

Departamentul de Asset Services al Cushman & Walefield Echinox administrează în prezent un portofoliu de proiecte imobiliare de aproape 500.000 metri pătrați pe toate segmentele de piață, inclusiv clădiri de birouri. Pe segmentul de birouri compania administrează o serie de clădiri emblematice din București, printre care putem aminti Floreasca Park, Tiriac Tower, Mendeleev Office 5 și Eminescu Offices.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4062 / 18364
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Abuzul de Drept în arbitraj (Powered by ZRVP)
Cum a evoluat anul trecut Ioana Gelepu The Office Litigation & Enforcement, butic de litigii evidențiat de ghidurile juridice internaționale, și care au fost proiectele care au antrenat un număr considerabil de analize juridice | Ioana Gelepu, fondator: ”Sunt mulțumită că am reușit să mă implic în toate detaliile proiectelor pe care le gestionăm, suficient de variate cât să satisfacă setea mea neobosita de nou”
CMS Emerging Europe M&A 2024 ̸ 25 | Piața de M&A din Europa emergentă se redresează, ajungând la cele mai ridicate niveluri din 2018 până în prezent. Horea Popescu, Partener CMS România: „Optimismul pare să devină marca anului 2025”
Meet the Professionals | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director - Bergenbier SA, avocat ”antrenat” în multinaționale și cu o bogată experiență dobândită în gestionarea unor tranzacții de referință pe piața locală: ”Oamenii pe care i-am întâlnit au făcut diferența și au contribuit la dezvoltarea și la evoluția mea, atât colegi din business, din interiorul echipelor din care am făcut parte, cât și liderii care mi-au servit drept model”
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...