ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Numărul de tranzacţii online alternative a ajuns anul trecut la 300 de miliarde la nivel mondial (companie)

11 Ianuarie 2022   |   Agerpres

"Criza sub orice formă, financiară sau pandemică, face ca reglementările să devină din ce în ce mai dure. Utilizarea instrumentelor inovatoare pentru tratarea datelor mai structurate devine factorul cheie de succes. De exemplu, vedem cum guvernanţa de mediu şi socială va schimba modul în care companiile sunt evaluate în viitorul apropiat", a declarat Spiros Giourgas, director de vânzări Balkans, Experian.

 
 
Băncile tatonează noi alternative la serviciile tradiţionale pe fondul unei creşteri rapide a creditării în ultimele 12 luni, iar numărul de tranzacţii online alternative a ajuns anul trecut la nivel mondial, la 300 de miliarde, se arată într-un comunicat al companiei globale de servicii informatice - Experian.
 
Conform sursei citate, pe măsură ce serviciile bancare trec printr-o schimbare profundă pe fondul dezvoltării tehnologiei şi al schimbării preferinţelor consumatorilor către noi mijloace de plată, un nou concept se conturează şi revoluţionează industria financiară: open banking.
Utilizarea algoritmilor a dus serviciile bancare mobile la un nivel fără precedent, făcându-l pe Ivo Grigorov - CEO, Credefi Ltd din Italia să estimeze la 300 de miliarde numărul de tranzacţii online alternative (în afara serviciilor bancare tradiţionale) la nivel mondial anul trecut, cu o prognoză de dublare până în 2026. Credefi foloseşte în Italia algoritmi de la Experian, cea mai importantă companie globală de servicii de informaţii, ceea ce i-a permis să facă faţă schimbărilor induse în principal de pandemia care a început în 2020. Organizaţiile încearcă acum să creeze o experienţă digitală a clienţilor cât mai lină, uşoară şi transparentă posibil.
 
"Criza sub orice formă, financiară sau pandemică, face ca reglementările să devină din ce în ce mai dure. Utilizarea instrumentelor inovatoare pentru tratarea datelor mai structurate devine factorul cheie de succes. De exemplu, vedem cum guvernanţa de mediu şi socială va schimba modul în care companiile sunt evaluate în viitorul apropiat", a declarat Spiros Giourgas, director de vânzări Balkans, Experian.
 
De exemplu, UniCredit Group a lansat buddybank, disponibilă în prezent doar pentru clienţii italieni, o bancă numai pentru dispozitive mobile, accesibilă doar prin smartphone, disponibilă pe iOS, Android şi recent pe platformele Huawei.
 
Potrivit lui Massimo Bondanza, Head of marketing & products la buddybank, mobile banking "permite utilizarea de formate mici, datorită folosirii smartphone-urilor pentru interacţiune, în locul desktop-urilor. De asemenea, a trebuit să eliminăm toate sesiunile de lucru în afara smartphone-ului. Totul începe şi se termină în telefonul mobil".
 
Buddybank foloseşte soluţii Experian, iar acest lucru a permis implementarea rapidă a serviciilor, fără sucursale fizice, fără hârtii, iar asistenţa clienţilor se face prin chat.
 
Aceste două exemple sunt în concordanţă cu concluziile celui mai recent Raport de afaceri şi Consumatori Experian 2021 din EMEA, care dezvăluie că 62% dintre companii cred că au nevoie de mai multe date pentru a-şi alimenta nevoile de analiză, în timp ce 65% explorează diferite tipuri de seturi de date pentru a îmbunătăţi. acurateţea analizelor lor (de exemplu, utilizarea surselor de date netradiţionale, cum ar fi open banking), iar 67% dintre companii acordă prioritate investiţiilor în digitizarea proceselor de bază.
 
Datele au apărut pe baza sondajului realizat de Forrester Consulting în numele Experian, în august 2021, la care au răspuns peste 598 de factori de decizie seniori din companii de servicii financiare şi de telecomunicaţii din regiunea EMEA. 62% dintre companii au înregistrat o creştere sau o creştere semnificativă a cererilor de credit de la noi clienţi în ultimele 12 luni. Organizaţiile care suferă în continuare de întârzieri din cauza soluţiilor manuale sau a verificărilor clienţilor care încetinesc procesul vor fi afectate şi vor pierde afaceri. Pandemia şi răspândirea rapidă în masă a utilizării internetului şi a cumpărăturilor si interacţiunii online au deschis calea către o nouă tendinţă perturbatoare în serviciile bancare, care se angajează în direcţia serviciilor exclusiv mobile. Şi, potrivit managerilor băncilor fintech şi mobile, care au vorbit la o serie recentă de webinarii în timpul Săptămânii Inovării Experian, operaţiunile bancare mobile disruptive confiscă deja o parte din cota de piaţă de la băncile tradiţionale.
 
Experian este o companie globală de servicii informatice. Compania are 17.800 de angajaţi care operează în 45 de ţări. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9475 / 17356
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Ana-Maria Baciu este singurul avocat din România nominalizat pentru premiul ‘Regulatory Lawyer or In-House Counsel of the Year’ acordat în cadrul Global Regulatory Awards 2024
NNDKP a asistat AAylex One în legătură cu o finanțare de 20 de milioane de euro acordată de CEC Bank și Alpha Bank Romania | Valentin Voinescu (Partener) și Cătălina Dan (Asociat Senior), în prim plan
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Baciu Partners anunță extinderea echipei de leadership: Andrei Cosma și Corina Roman sunt promovați în poziția de partener
INTERVIU | Cosmin Vasile, singurul avocat român evidențiat ca Thought Leader atât în practica de Arbitration, cât și de Commercial Litigation, în Who’s Who Legal ̸ Lexology: ”Avem șansa să fim implicați într-un număr foarte mare de arbitraje internaționale, de la comerciale la investiționale, dar și în numeroase arbitraje domestice. Pe de altă parte, reputația firmei noastre de litigatori excepționali ne dă șansa să gestionăm numeroase proiecte semnificative ca miză, sonoritate a părților implicate și care au o componentă internațională”
Promovări la Schoenherr & Asociații: Nora Olah devine local partner, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Avocații promovați sunt specializați în domenii în care activitatea firmei s-a intensificat în ultimii ani. Fiecare dintre ei este un specialist confirmat în domeniul său de activitate”
Dispute Resolution | Echipa Stratulat Albulescu este implicată atât mandate cu elemente de extraneitate, cât și în proiecte care pun în discuție mai multe arii de practică. Firma are o activitate intensă pe plan local și a căpătat vizibilitate externă tot mai mare prin prisma mandatelor gestionate, listării în ghidurile juridice și prezenței la evenimentele de profil internaționale
Bondoc și Asociații SCA anulează un proces-verbal al ANPC de sancționare pentru practici comerciale incorecte în domeniul publicității și audiovizualului | Proiect gestionat de Ioana Katona (Partener) și Anca Radu (Associate)
Clifford Chance Badea a asistat PPC Group în acordul privind achiziția a 629MW de energie regenerabilă de la o companie din portofoliul Macquarie. Nadia Badea (Partener) și Loredana Ralea (Counsel) au coordonat echipa
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
Avocații din practica de Energie & Resurse Naturale de la Wolf Theiss lucrează în proiectele Doicești și Cernavodă, cele mai mari din domeniul energiei nucleare. Adina Aurel (Counsel): ”Ceea ce ne-a atras la aceste proiecte este în primul rând inovaţia tehnologică în domeniul energiei nucleare” | Cele mai multe solicitări au fost pentru producerea energiei electrice din surse regenerabile, dar volume de muncă mari au avut și mandatele din alte segmente ale practicii
RTPR, alături de OX2 la vânzarea unui parc eolian de 99MW, într-o tranzacție de 214 milioane euro, prima în România a grupului suedez | Echipa locală a fost coordonată de Mihai Ristici (Partner) și Vlad Stamatescu (Counsel). Colaborare cu echipa A&O Shearman condusă de Kamil Jankielewicz
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...