Peste 100.000 de români şi-au plătit taxele şi impozitele prin staţiile de plată SelfPay în primele 2 luni
24 Martie 2021
AgerpresNumărul plăţilor de taxe şi impozite realizate în primele două luni ale anului 2021 prin staţiile de plată SelfPay a crescut cu 78% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ponderea cea mai mare fiind deţinută de impozitele pe clădiri, mijloace de transport şi terenuri (47,6%), urmate de taxa pentru parcarea de reşedinţă (38%).
Mai mult de 100.000 de români au ales în lunile ianuarie şi februarie 2021 staţiile de plată SelfPay pentru plata taxelor şi impozitelor, precum impozitele pe clădiri, impozitele pe terenuri sau pe alte bunuri, taxele de salubrizare, plata parcării de reşedinţă, amenzi, dar şi taxele pentru starea civilă, a anunţat miercuri compania.
Numărul plăţilor de taxe şi impozite realizate în primele două luni ale anului 2021 prin staţiile de plată SelfPay a crescut cu 78% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ponderea cea mai mare fiind deţinută de impozitele pe clădiri, mijloace de transport şi terenuri (47,6%), urmate de taxa pentru parcarea de reşedinţă (38%).
Plata acestor taxe se poate realiza în cea mai mare reţea naţională de Staţii de Plata self-service, pentru instituţiile care au ales să-şi extindă metodele de colectare către soluţia digitală de plată oferită de SelfPay, astfel încât cetăţenii să nu se mai deplaseze la ghişeele primăriilor: Bucureşti - Sectoarele 4, 5 şi 6, Arad, Sibiu sau Ciugud.
Această facilitate permite efectuarea de plăţi în deplină siguranţă pentru cetăţeni, permiţându-le să evite aglomeraţia şi contactul cu alte persoane. Tot ce trebuie să facă o persoană cu domiciliul în zonele teritorial administrative menţionate mai sus, care doreşte să achite taxele şi impozitele, este să meargă la cea mai apropiată Staţie de Plată SelfPay să-şi introducă datele necesare, plata fiind imediat înregistrată.
"În ultimii doi ani, prin reţeaua sa de peste 5.500 de Staţii de Plată de tip self-service, SelfPay a devenit un actor tot mai vizibil şi important în procesele de digitalizare a organizaţiilor şi a autorităţilor publice centrale sau locale din România, precum şi în comunităţile în care activează. Soluţia digitală de plată dezvoltată de SelfPay ajută administraţiile locale să devină un partener confortabil în dialogul şi interacţiunea cu cetăţenii prin soluţii digitale de plată performante, sigure şi uşor de accesat, fără să fie nevoie de activităţi de instruire a personalului care activează în cadrul departamentelor de specialitate. Prin reţeaua de Staţii de Plată SelfPay asigurăm accesul facil tuturor cetăţenilor, indiferent de statutul social si de metodele de plată preferate, la un sistem modern de plată a taxelor şi impozitelor, simplu, rapid şi în siguranţă", a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.
Cele peste 5.500 de Staţii de Plată SelfPay, la care este disponibilă această facilitate, sunt amplasate în peste 1.000 de localităţi din ţară şi pot fi găsite în reţele de retail modern precum Profi, Carrefour, Kaufland, Mega Image, în centre comerciale, benzinării, bănci sau în magazine de proximitate, în intervale orare de pâna la 24/7. Dintre acestea, Staţiile de Plată SelfPay amplasate în magazinele de retail modern se numără în topul preferinţelor pentru efectuarea plăţilor de taxe şi impozite în primele luni ale anului (23,5%). Acestea sunt urmate de Staţiile de Plată SelfPay, amplasate în sediile primăriilor sau ale direcţiilor de taxe şi impozite (23%), iar pe locul trei se poziţionează Staţiile de Plată SelfPay amplasate stradal (12%), care sunt urmate de cele din unităţile bancare sau IFN-uri (9%), parcări, centre comerciale, magazine de proximitate, pieţe şi benzinării.
SelfPay deţine cea mai mare reţea de Staţii de Plată de tip self-service din România. În prezent, reţeaua SelfPay numără mai mult de 5.500 de Staţii de Plată, cu peste 170 de servicii disponibile. Din 2020, SelfPay este membru al Asociaţiei Române de Fintech, organism care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 13510 / 18203 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...