Peste 50% dintre angajaţii români lucrează în clădiri de birouri; doar 15% au program flexibil (raport)
03 Decembrie 2019
AGERPRESCercetarea realizată de Crosspoint Real Estate relevă, totodată, că pentru angajaţii din România cele mai importante caracteristici ale locului de muncă sunt: confortul zonei de lucru, calitatea aerului şi a luminii, temperatura şi nivelul de zgomot.
Peste jumătate dintre angajaţii români lucrează în clădiri de birouri, dar numai 15% dintre aceştia au un program de muncă flexibil şi îşi pot desfăşura activitatea de acasă sau în spaţii de tip co-working, arată rezultatele raportului "Work: Space & Time", publicat marţi de o companie specializată în consultanţă imobiliară.
Cercetarea realizată de Crosspoint Real Estate relevă, totodată, că pentru angajaţii din România cele mai importante caracteristici ale locului de muncă sunt: confortul zonei de lucru, calitatea aerului şi a luminii, temperatura şi nivelul de zgomot.
La polul opus se situează designul interior, în pondere similară cu cea a angajaţilor din restul Europei. Birourile tip open-plan sunt încă cel mai popular tip de spaţii de birouri din România, în conformitate cu tendinţele europene, reprezentând peste 50% din spaţii.
Cercetarea realizată de Crosspoint Real Estate relevă, totodată, că pentru angajaţii din România cele mai importante caracteristici ale locului de muncă sunt: confortul zonei de lucru, calitatea aerului şi a luminii, temperatura şi nivelul de zgomot.
La polul opus se situează designul interior, în pondere similară cu cea a angajaţilor din restul Europei. Birourile tip open-plan sunt încă cel mai popular tip de spaţii de birouri din România, în conformitate cu tendinţele europene, reprezentând peste 50% din spaţii.
Aproape jumătate dintre angajaţi consideră că nu au acces la tehnologia necesară pentru a lucra mai flexibil şi nici nu sunt încurajaţi să facă acest lucru de către organizaţiile în care îşi desfăşoară activitatea profesională.
În topul celor mai importante aspecte ale locului de muncă ideal se află accesul la cele mai noi tehnologii şi o bună conectivitate la transportul public, cu peste 60% pe scala importanţei. Urmează disponibilitatea locurilor de parcare şi opţiunea unui spaţiu de lucru privat.
Raportul Crosspoint Real Estate arată că jumătate dintre angajaţi sunt mulţumiţi sau foarte mulţumiţi de spaţiul în care lucrează în prezent, iar 40% din total susţin că toate îmbunătăţirile legate de protecţia mediului sunt foarte importante, cum ar fi colectarea deşeurilor, temperatura controlată independent şi iluminarea în zone separate de lucru.
În ceea ce priveşte cealaltă dimensiune a mediului de lucru - timpul, peste 65% dintre angajaţii români nu au posibilitatea de a lucra de acasă. În acelaşi timp, cei 11% dintre salariaţii care pot munci opt zile pe lună de la domiciliu sunt, în mare parte, freelanceri.
Aproape jumătate dintre angajaţii români folosesc transportul public, în timp ce 35% dintre aceştia apelează la maşina personală pentru a ajunge sau pleca de la serviciu. În mod surprinzător, doar 1,8% folosesc servicii de ride sharing şi taxiuri, spre deosebire de restul europenilor.
Interesant este şi faptul că 3,1% din totalul salariaţilor din România folosesc biciclete şi trotinete, inclusiv trotinete electrice.
La capitolul timp mediu petrecut în drum spre sau de la serviciu, cercetarea de specialitate arată că este nevoie de un interval cuprins între 15 şi 45 de minute pentru majoritatea angajaţilor. În acest context, peste 50% dintre angajaţi consideră că un program flexibil la locul de muncă le-ar îmbunătăţi echilibrul între viaţa personală şi cea profesională.
Fondată în anul 2005, Crosspoint Real Estate oferă atăt servicii de tranzacţionare şi consultanţă pentru domeniul imobiliar, cât şi soluţii financiare necesare marilor investitori, pentru toate tipurile de proprietăţi: birouri, retail, industrial, terenuri, hoteluri şi rezidenţial.
Crosspoint Real Estate este asociatul internaţional Savills în România, una dintre cele mai mari companii de real estate la nivel mondial, fondată în anul 1855, cu venituri de peste 1,76 miliarde de lire sterline, generate în 2018.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 16803 / 18244 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...