ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Programul TechTalent Growth, extins la angajaţii din companiile de orice dimensiuni din domenii de activitate diferite

23 Martie 2021   |   AGERPRES

Cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman, TechTalent Growth (POCU/464/3/12/128239) se derulează în perioada 2020-2021, dar înscrierile la cursuri se poate face doar până la finalul lunii aprilie.

 
 
Companiile de orice dimensiuni şi din domenii de activitate diferite pot înscrie proprii angajaţi la cursurile gratuite IT derulate prin programul TechTalent Growth, a anunţat, marţi, într-un comunicat de presă, Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS).

"Începând de astăzi (marţi, 23 martie 2021, n.r.), la cursurile IT organizate de ANIS prin programul TechTalent Growth, companii din diferite domenii de activitate, indiferent de dimensiune, dar cu potenţial de inovaţie, îşi pot înscrie angajaţii pentru perfecţionare în următoarele domenii: programare (DevOps şi Java), web design, administrare de baze de date, DPO. Companiile care decid să înscrie angajaţi la cursurile IT gratuite trebuie să aibă sediul principal sau secundar din afara Bucureştiului şi a judeţului Ilfov. Participanţii la cursuri trebuie, de asemenea, să fie angajaţi cu contract de muncă, integral sau parţial la compania ce aplică la acest program", precizează iniţiatorii programului.


Cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman, TechTalent Growth (POCU/464/3/12/128239) se derulează în perioada 2020-2021, dar înscrierile la cursuri se poate face doar până la finalul lunii aprilie.

Companiile pot selecta pentru angajaţii lor unul dintre cele cinci cursuri disponibile în program, respectiv: Programare (DevOps şi Java), Baze de Date, Web design (toate la nivel avansat) şi un Curs de formare Data Protection Officer (DPO). Un angajat poate participa la un singur curs şi este încurajată participarea persoanelor cu vârsta de peste 55 de ani.

Cursurile, ce certificate ANC, se desfăşoară online, fiind susţinute de formatori cu o vastă experienţă în traininguri şi cursuri IT. Participarea la cursuri este gratuită, toate costurile implicate fiind asigurate din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 - 2020.

Înfiinţată în anul 1998, ANIS reprezintă interesele companiilor IT româneşti şi sprijină dezvoltarea industriei locale de software şi servicii, creşterea atât a companiilor implicate în proiecte de externalizare, cât şi a celor care generează proprietate intelectuală, prin crearea de produse.

În cadrul ANIS sunt 140 de membri, atât companii mici, cât şi multinaţionale, firme cu capital românesc sau străin, cu sedii în toate marile centre IT din ţară, şi peste 41.000 de angajaţi.

Cifra de afaceri generată de aceste companii se ridică la peste 3,6 miliarde de euro.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 13542 / 18216
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...