ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Siemens Healthineers România o numește pe Elena Dragu în poziția de Chief Financial Officer

09 Mai 2023   |   BizLawyer

Elena Dragu și-a construit o carieră solidă, lucrând pentru mai multe corporații multinaționale, în diverse roluri de care i-au permis să se implice activ în succesul financiar al companiilor pentru care a activat.

 
 
Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar, timp în care a a activat în diverse industrii, Elena Dragu este noul Chief Financial Officer al Siemens Healthineers România, venind în această poziție după mai mult de 15 ani în Siemens AG. Din acest rol ea va fi responsabilă de managementul financiar și de strategiile financiare ale diviziei locale a Siemens Healthineers, lider în tehnologii medicale avansate cu peste 125 de ani experiență în domeniu.

„Suntem încântați să avem pe cineva cu experiența și expertiza Elenei Dragu în echipă și suntem convinși că va contribui semnificativ la consolidarea poziției noastre pe piață locală. Elena va coordona și superviza activitățile financiare ale Siemens Healthineers în România, asigurând o gestionare eficientă a bugetelor și a resurselor financiare, precum și o bună colaborare cu echipele de management local și regional. Împreună cu echipa financiară, ne propunem să dezvoltăm soluții și strategii adaptate pieței românești, respectând reglementările fiscale și financiare locale și internaționale”, a spus Dr. Claudia Oanea, Managing Director Siemens Healthineers România.


La preluarea poziției, Elena Dragu a declarat: „Este un pas important pentru mine să preiau poziția de CFO la Siemens Healthineers România. Sunt încântată să fac parte dintr-o echipă de profesioniști implicați și talentați, care își dedică energia și pasiunea pentru a oferi soluții inovatoare și de calitate pentru pacienți și clienți. În cadrul echipei, ne vom concentra pe îmbunătățirea proceselor financiare, pe creșterea eficienței și pe identificarea oportunităților de creștere a profitabilității pentru Siemens Healthineers România. Dat fiind contextul de piață competitivă, cu mare potențial de creștere, focusul nostru va fi și pe identificarea de soluții optime de finanțare pentru clienții noștri, astfel încât împreună să ne atingem obiectivele de dezvoltare.”

Elena Dragu și-a construit o carieră solidă, lucrând pentru mai multe corporații multinaționale, în diverse roluri de care i-au permis să se implice activ în succesul financiar al  companiilor pentru care a activat. Proiectele în care s-a implicat de-a lungul parcursului său profesional i-au permis să acumuleze experiență și în arii precum automatizarea și digitalizarea business-urilor, risk&change management sau demersuri de transformare organizațională.

Experiența relevantă în domeniul taxelor îi va permite Elenei Dragu să alinieze strategia fiscală la obiectivele financiare globale ale Siemens Healthineers, asigurându-se totodată de respectarea reglementărilor fiscale în domeniu existente atât la nivel local cât și la nivel global.

În plus, datorită background-ului în management financiar, inclusiv pe zona de fuziuni și achiziții, Elena Dragu va supraveghea aspectele financiare ale oricăror fuziuni, achiziții sau alte tranzacții pe care Siemens Healthineers România le întreprinde, inclusiv evaluarea potențialelor tranzacții, termenii de negociere, având drept prioritate protejarea intereselor financiare ale companiei.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2922 / 16630
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...