ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

DocProcess își aduce un executiv de top pentru creșterea cotei de piață a companiei în Europa de Vest

15 Septembrie 2021   |   BizLawyer

Înainte de a se alătura DocProcess, Patrice Vidal a lucrat în cadrul Xerox, unde a deținut mai multe funcții de conducere în departamentele de vânzări și marketing, rolul anterior celui din DocProcess fiind de Vicepreședinte al companiei pentru Europa de Nord, Centrală și de Est.

 
 
DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, anunță consolidarea biroului din Paris al companiei, prin cooptarea lui Patrice Vidal și numirea acestuia în funcția de Senior Vice-President Sales & Marketing pentru Europa de Vest. Patrice este un executiv de top cu o experiență de 28 de ani în cadrul Xerox, unul dintre cei mai mari furnizori de tehnologie digitală.

„Îi urăm bun-venit lui Patrice în echipa DocProcess și suntem convinși că împreună vom crește cota de piață a companiei în Franța și în general în Europa de Vest. Încă de la începutul anului ne-am propus să continuăm să ne construim o echipă de top prin aducerea în cadrul companiei a celor mai buni specialiști, atât în România cât și în celelalte piețe în care activăm. Patrice este un profesionist desăvârșit, cu o experiență managerială  bogată,  care deține cunoștințe remarcabile pentru a promova produsele și serviciile DocProcess la cele mai înalte standarde," a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.


Înainte de a se alătura DocProcess, Patrice Vidal a lucrat în cadrul Xerox, unde a deținut mai multe funcții de conducere în departamentele de vânzări și marketing, rolul anterior celui din DocProcess fiind de Vicepreședinte al companiei pentru Europa de Nord, Centrală și de Est. Acesta a condus operațiunile de vânzări și marketing din 12 țări.

„Mă bucur să mă alătur echipei DocProcess și să conduc operațiunile de vânzări și marketing ale companiei în Europa de Vest. În viziunea mea, o strategie clară și convingătoare, împreună cu o echipă calificată și motivată reprezintă rețeta succesului pentru orice afacere. În cadrul DocProcess am identificat toate aceste ingrediente și abia aștept să construim împreună un jucător global, de top, în domeniul soluțiilor de automatizare și eficientizare a proceselor de business. Pandemia de COVID-19 ne-a arătat că afacerile, pentru a funcționa indiferent de circumstanțe, au nevoie să aibă atât acces la toate documentele de lucru de la distanță, cât și fluxuri logice și procese care să poată fi complet automatizate. DocProcess dispune de toate resursele necesare pentru proiectarea soluțiilor pentru viitor, care pot îmbunătății calitatea muncii și pot oferi un mediu de afaceri performant,” a declarat Patrice Vidal, VP Sales & Marketing Europa de Vest, DocProcess.

În noua sa poziție, Patrice Vidal va fi responsabil de atragerea de noi clienți și dezvoltarea de noi parteneriate în Europa de Vest. În tot acest proces, Patrice va colabora direct cu Liviu Apolozan. Cooptarea lui Patrice în echipa DocProcess vine într-un context favorabil pentru companie datorită faptului că în Franța, începând cu anul 2023 toate companiile vor fi obligate să utilizeze facturarea electronică. Măsura implementată de guvernul francez are ca obiectiv  și reducerea evaziunii fiscale în ceea ce privește taxa pe valoarea adăugată.

Patrice va lucra în cadrul biroului DocProcess din Paris, inaugurat de companie în aprilie 2020. În Franța, pe lângă Paris, compania mai deține un birou în Grenoble, deschis în 2018 și unde activează un centru de cercetare și dezvoltare. Recent, în aprilie 2021, compania a deschis un birou în USA, în Austin (Texas) sub conducerea lui Salim Sunderji, Group CEO DocProcess.
Soluțiile de automatizare DocProcess sunt utilizate de mai mult de 3.500 de companii, de la multinaționale precum Carrefour, Cora, Lactalis, Mondelez, Strauss, Saint-Gobain, E-mag și până la companii antreprenoriale de tipul E-Boda, Altex și Flanco.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3330 / 8200
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat Nofar Energy în finanțarea de 122 milioane Euro acordată de BERD și Raiffeisen International pentru dezvoltarea a 315 MW de energie solară
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat AFI Europe în achiziția Bucharest Financial Plaza de la IMMOFINANZ. Echipa a fost coordonată de Florian Nițu (Managing Partner)
Deloitte România și Reff & Asociații au asistat Nokian Tyres în obținerea ajutorului de stat în valoare de 99,5 mil. € pentru noua fabrică de la Oradea
Activitate dinamică pentru echipa de Energie & Resurse Naturale de la NNDKP, a cărei performanță este evidențiată de ghidurile juridice internaționale | Avocații au primit mandate de la clienți activi pe toate segmentele din acest domeniu, dar spun că se menține un interes crescut pentru proiecte ‘verzi’, în special de energie solară și eoliană. Oportunități semnificative de investiții vor apărea în sectorul offshore
Clifford Chance a asistat Erste Group și BCR în finanțarea dezvoltării unui proiect eolian onshore de 99,2 MW achiziționat de Nala Renewables de la OX2. Nadia Badea (Partener) și Andreea Șișman (Counsel), în prim plan
CMS asistă Nala Renewables la achiziția unui portofoliu de proiecte eoliene de 99,2 MW în România. Echipa multidisciplinară a fost condusă de Ramona Dulamea (Energy Counsel), sub supravegherea Variniei Radu (Energy Partner). Asistență pe parcursul întregului proces al tranzacției și cu privire la finanțarea proiectului
INTERVIU | Cosmin Vasile, singurul avocat român evidențiat ca Thought Leader atât în practica de Arbitration, cât și de Commercial Litigation, în Who’s Who Legal ̸ Lexology: ”Avem șansa să fim implicați într-un număr foarte mare de arbitraje internaționale, de la comerciale la investiționale, dar și în numeroase arbitraje domestice. Pe de altă parte, reputația firmei noastre de litigatori excepționali ne dă șansa să gestionăm numeroase proiecte semnificative ca miză, sonoritate a părților implicate și care au o componentă internațională”
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
A nouăsprezecea ediție a Școlii de vară la NNDKP | Internship-ul include, pe lângă componenta practică, o serie de training-uri generale care facilitează integrarea în firmă și mai multe cursuri de specialitate. Ce trebuie să știe tinerii aflați la început de drum care vor să se alăture uneia dintre cele mai performante echipe de avocați și care sunt așteptările NNDKP legate de viitorii profesioniști care vor contribui la succesul firmei
Avocații din practica de Energie & Resurse Naturale de la Wolf Theiss lucrează în proiectele Doicești și Cernavodă, cele mai mari din domeniul energiei nucleare. Adina Aurel (Counsel): ”Ceea ce ne-a atras la aceste proiecte este în primul rând inovaţia tehnologică în domeniul energiei nucleare” | Cele mai multe solicitări au fost pentru producerea energiei electrice din surse regenerabile, dar volume de muncă mari au avut și mandatele din alte segmente ale practicii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...