
Noi profesioniști se alătură echipei Cargus, cu obiectivul de a consolida compania pentru următorii ani
31 Ianuarie 2023
BizLawyer• Începând cu luna ianuarie a acestui an, doi noi profesioniști fac parte din echipa Cargus: Oana Mandicescu, în rolul de Chief Sales Officer (CSO) și Zoe Dobre, ca Chief People and Culture Officer (CPCO). • Cele două nume noi din cadrul Cargus se alătură altor specialiști care au completat echipa managerială la sfârșitul anului 2022: Eirik Hjeltnes, în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica, în rolul de Head of Strategy și Project Management Officier (PMO).
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, își consolidează echipa prin recrutarea unor profesioniști cheie, care vor contribui la dezvoltarea afacerii, atât pe piața locală, cât și pe cea internațională.
Din ianuarie, Oana Mandicescu este noul Chief Sales Officer al Cargus. Din acest rol, coordonează activitățile de sales ale diviziilor Major Accounts, Field Sales și Internațional, cu obiectivul de a crește profitabilitatea business-ului Cargus. Oana Mandicescu are o vastă experiență și expertiză în industria de curierat, dezvoltată în diferite roluri și domenii de activitate. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Oana a lucrat timp de 25 de ani în DHL Express România, ocupând diferite funcții de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel național și regional. Cunoștințele și dedicarea ei au contribuit la creșterea constantă a veniturilor și a cotei de piață.
Din ianuarie, Oana Mandicescu este noul Chief Sales Officer al Cargus. Din acest rol, coordonează activitățile de sales ale diviziilor Major Accounts, Field Sales și Internațional, cu obiectivul de a crește profitabilitatea business-ului Cargus. Oana Mandicescu are o vastă experiență și expertiză în industria de curierat, dezvoltată în diferite roluri și domenii de activitate. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Oana a lucrat timp de 25 de ani în DHL Express România, ocupând diferite funcții de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel național și regional. Cunoștințele și dedicarea ei au contribuit la creșterea constantă a veniturilor și a cotei de piață.
Tot din luna ianuarie, Zoe Dobre s-a alăturat echipei Cargus, în funcția de Chief People and Culture Officer (CPCO). Zoe Dobre este un profesionist creativ și orientat spre rezultate, cu o experiență de 18 ani în HR. Înainte de Cargus, a lucrat pentru companii importante, precum Coca-Cola HBC România, Vodafone, Molson Coors și City Grill Group, pe mai multe segmente de expertiză – de la strategia de recrutare, bonusarea activităților de sales, evaluare, transformare organizațională în retail, până la eficiența organizațională și strategii de recunoaștere a meritelor. În calitate de Chief People and Culture Officer, Zoe coordonează departamentul de resurse umane, va contribui la consolidarea echipei Cargus și va transforma compania într-unul dintre cei mai dezirabili angajatori din industria de curierat.
"2022 a fost un an de dezvoltare pentru Cargus. Am construit un portofoliu matur de produse, am inovat și am oferit partenerilor noștri o serie de soluții digitale, logistice și de livrare. Este momentul să trecem la nivelul următor: să consolidăm și să pregătim compania pentru cerințele în continuă schimbare ale clienților și să dezvoltăm noi surse de business, precum cel internațional. Și nu putem face acest lucru fără oameni – cu înaltă calificare, cu un bagaj solid de cunoștințe și expertiză, creativi și setați pe dezvoltare. Am încredere că profesioniștii care s-au alăturat echipei vor ajuta Cargus să-și consolideze poziția de curier numărul 1 în România, în ceea ce privește calitatea, experiența clienților, inovația și orientarea către soluții și să devină un jucător respectat pe piețele internaționale.", declară Yannick Mooijman, CEO Cargus.
Noi profesioniști la sfârșitul anului 2022
La finalul anului trecut, alți doi profesioniști s-au alăturat echipei Cargus. Au fost create noi roluri în interiorul companiei, ca răspuns la contextul pieței și planurile de dezvoltare ale companiei pe termen lung: Eirik Hjeltnes în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica în funcția de Director de Strategie.
În calitate de Chief Revenue Officer (CRO), Eirik Hjeltnes are responsabilitatea pentru toate procesele, procedurile și activitățile legate de prețuri și gestionarea veniturilor, cu obiectivul de a stimula profitabilitatea business-ului. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Eirik a activat timp de 30 de ani în UPS , în diferite roluri și aduce în cadrul companiei o serie de cunoștințe specifice, precum și experiența din industrie. În ultima sa poziție, a fost unul dintre oamenii responsabili pentru definirea și implementarea strategiei europene B2C a UPS. Eirik a fost, de asemenea, Country Marketing Director și Pricing & Revenue Management Manager în Germania, cea mai mare piață UPS din Europa.
Șerban Stoica s-a alăturat echipei Cargus în calitate de Head of Strategy și PMO (Project Management Officer). În acest rol, Șerban supraveghează inițierea, planificarea și execuția proiectelor strategice pe toate segmentele de activitate ale companiei. Are o experiență de 15 ani în Corporate Finance, Management Consulting și Private Equity. În ultimii doi ani, a fost Director de Strategie și Transformare în cadrul Green Group, unul dintre cele mai mari grupuri europene de reciclare (parte a Abris Capital Partners) și a fost membru în Consiliul de Administrație al Circular Ventures, divizia de capital de risc a Green Group. Anterior, Șerban a lucrat timp de 5 ani la Kearney: Global Management Consulting Firm, cu sediul în Chicago, consiliind directori executivi și consilii de administrație la nivel global, realizând proiecte strategice pentru mai bine de 15 țări din întreaga lume, inclusiv Singapore, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Germania sau China în diverse industrii precum Logistică, Automotive, Telecomunicații sau Bănci.
În 2023, obiectivul Cargus este de a-și consolida cota de piață, atât pe plan local, cât și internațional, de a dezvolta noi instrumente digitale și opțiuni de livrare și de a construi un sistem integrat, care va ajuta companiile să își susțină afacerile.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 1561 / 8557 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Decizie de referință a ICCJ în ceea ce privește revocarea ilegală de către Ministerul Finanțelor Publice a ajutorului de stat acordat unui operator economic | Echipa Mușat & Asociații care a obținut soluția, coordonată de Angela Porumb (Partner)
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
Lady Lawyer | De vorbă cu Mihaela Ion, Partener PNSA: ”În fiecare moment important al vieții mele profesionale am simțit cum fiecare om din jurul meu a contribuit la pașii ce au urmat. Povestea continuă de aproape 20 de ani alături de echipa PNSA, pe care o simt deja ca parte din familie; spun asta pentru că au fost prezenți în orice etapă a vieții și devenirii mele ca om”
Sârbu Partners, firmă de avocați nou înființată, pornește la drum potențată de experiența bogată a fondatorilor
Clifford Chance Badea a asistat Alpha Bank și Alpha International Holdings la vânzarea către Vista Bank România a societăților Alpha Leasing România IFN și Alpha Insurance Brokers
Managing IP EMEA Awards 2025 | Muşat & Asociaţii, Baciu Partners, Milcev Burbea și Răzvan Dincă & Asociaţii, printre firmele aflate pe lista scurtă pentru titlul de “Firma anului în România” în fiecare dintre cele trei domenii analizate. Cum arată clasamentele întocmite de piața locală de ghidul juridic internațional specializat în IP
Cum lucrează avocații firmei Popescu & Asociații în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de succes | Loredana Popescu (Partener): ”Rezultatele noastre includ un număr semnificativ de aplicații acceptate, creșterea rentabilității și succesul pe termen lung al afacerilor clienților”
Bondoc și Asociații SCA obține un nou succes în materia achizițiilor publice ce aduce clarificări importante în domeniu
Cum îi sprijină avocații GNP Guia Naghi și Partenerii pe clienții care solicită asistență în proiecte de obținere și implementare a ajutoarelor de stat și ce anume fac pentru a le spori șansele de succes | Manuela Guia (Managing Partner): „Considerăm că ar fi benefic să se acorde o atenție sporită industriilor cu potențial ridicat de creștere, cum ar fi tehnologiile verzi și digitalizarea. De asemenea, ar fi utilă o simplificare a procesului administrativ, pentru a facilita accesul mai rapid la finanțare și a reduce incertitudinea pentru investitori”
BACIU PARTNERS anunță promovările în cadrul echipei sale pentru anul 2025. Ana-Maria Baciu, Managing Partner: “Aceste promovări sunt o confirmare a dorinței noastre de a continua să construim o echipă pregătită pentru un peisaj de afaceri în continuă schimbare”
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for an Associate ̸ Senior Associate
Rising Star | Alexandra Iancu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai promoției 2022, a ales echipa ZRVP. ”Odată intrat în profesie, media de la facultate nu mai contează atât de mult, pentru că „examenele” din practică au alte criterii de reușită și este important să demonstrezi că te vei putea încadra în aceste criterii”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...