MedLife vrea să dezvolte centre de tratament pentru recăpătarea funcţiilor pulmonare
26 Martie 2020
BizLawyerConducerea Grupului MedLife a luat şi o serie de măsuri pentru limitarea impactului crizei generate de coronavirus.
Mihai Marcu, preşedinte şi CEO MedLife Group |
MedLife are discuţii despre investiţii ce se pot face în perioada post coronavirus, precum dezvoltarea de centre de tratament pentru recăpătarea funcţiilor pulmonare, testarea şi monitorizarea pacienţilor cu afecţiuni medicale incompatibile cu virusul SARS-CoV-2, conform unui comunicat al companiei.
Compania estimează că în viitorul apropiat, pe termen mediu şi lung, nevoia de servicii medicale va creşte substanţial.
Conducerea Grupului MedLife a luat şi o serie de măsuri pentru limitarea impactului crizei generate de coronavirus.
"Reducerea de comun acord cu 50% a salariilor echipei de management pentru o perioadă de 45 de zile. Reducerea costurilor în legatură cu departamentele de suport prin trimiterea personalului non-critic în şomaj tehnic. Costurile vor fi suportate de către Guvernul României până la un nivel de 75% din salariul mediu pe economie; pentru salariile care depăşesc media pe economie, diferenţa va fi suportată de Grupul MedLife. Măsura va intra în vigoare începând cu 26 martie. Diminuarea programului de lucru pentru personalul administrativ cheie de la 5 la 4 zile lucrătoare, începând cu 26 martie. Negocierea cu toţi proprietarii de spaţii în care îşi desfăşoară activitatea Grupul MedLife cu scopul de amânare sau reducere a plăţilor de chirie pentru următoarea perioadă", se arată în comunicat.
Compania estimează că în viitorul apropiat, pe termen mediu şi lung, nevoia de servicii medicale va creşte substanţial.
Conducerea Grupului MedLife a luat şi o serie de măsuri pentru limitarea impactului crizei generate de coronavirus.
"Reducerea de comun acord cu 50% a salariilor echipei de management pentru o perioadă de 45 de zile. Reducerea costurilor în legatură cu departamentele de suport prin trimiterea personalului non-critic în şomaj tehnic. Costurile vor fi suportate de către Guvernul României până la un nivel de 75% din salariul mediu pe economie; pentru salariile care depăşesc media pe economie, diferenţa va fi suportată de Grupul MedLife. Măsura va intra în vigoare începând cu 26 martie. Diminuarea programului de lucru pentru personalul administrativ cheie de la 5 la 4 zile lucrătoare, începând cu 26 martie. Negocierea cu toţi proprietarii de spaţii în care îşi desfăşoară activitatea Grupul MedLife cu scopul de amânare sau reducere a plăţilor de chirie pentru următoarea perioadă", se arată în comunicat.
De asemenea, se menţionează negocierea cu furnizori de servicii secundare, 'not mandatory' pentru Grupul MedLife cu scopul suspendării colaborării pentru următoarea perioadă.
Totodată, compania menţionează că are discuţii avansate cu băncile pentru creşterea lichidităţii disponibile la nivelul Grupului, din partea cărora a primit toată susţinerea, fiind asigurată o lichiditate confortabilă pentru un termen de 3-6 luni. Aceste lichidităţi vin în completarea fondurilor proprii disponibile la nivelul Grupului.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 30 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
Managing Partner | Din vorbă în vorbă cu Vasile Băiculescu, unul dintre avocații noii generații și coordonator al firmei Băiculescu & Asociații, despre managementul unei firme de avocatură, strategii de creștere și performanță: ”Planul strategic trebuie să fie aliniat cu valorile și viziunea echipei, astfel încât strategia de dezvoltare să pornească din interiorul firmei și să fie susținută de expertiza externă. De-a lungul timpului, am colaborat frecvent cu experți din diverse domenii pentru a ne asigura că adoptăm cele mai bune practici”
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
GDPR | Avocații specializați în practica de Data Protection de la Reff & Asociații - Deloitte Legal spun că preocuparea pentru conformare excedează domeniul protecției datelor. Silvia Axinescu, Senior Managing Associate: ”Abordăm fiecare proiect într-o manieră holistică și recunoaștem că protecția datelor, deși foarte importantă, este doar o piesă a puzzle-ului”
GDPR | Respectarea legislației în domeniu pare că este mai degrabă formală, lipsind măsurile concrete capabile să asigure o protecție adecvată volumului foarte mare de date prelucrate, spun avocații D&B David și Baias. Daniel Vinerean, coordonatorul practicii de Protecția Datelor: De cele mai multe ori este mai ieftin sa plătești o amendă de până la 3.000 € decât să stabilești un plan concret, să achiziționezi tehnologie sau să angajezi un consultant capabil să conceapă și să implementeze măsuri adecvate
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...