ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Andreea Voinea (BCR): Aproximativ 45% dintre angajaţii BCR şi-ar dori să continue să lucreze de acasă

15 Iulie 2021   |   Agerpres

Ea a discutat despre cum se va schimba modul de lucru la BCR, care în timpul pandemiei s-a făcut remote, în mare parte.

 
 
Aproximativ 45% dintre angajaţii BCR şi-ar dori să continue să lucreze de acasă, cu preferinţe diferite, în funcţie de unde sunt în bancă, a declarat joi Andreea Voinea, director executiv Resurse Umane la BCR, menţionând că zona de IT îşi doreşte mai mult teleworking.
 
Ea a discutat despre cum se va schimba modul de lucru la BCR, care în timpul pandemiei s-a făcut remote, în mare parte.
 
"Din martie anul trecut lucrăm deja într-o mare proporţie în teleworking, cu două mici tentative de întoarcere, dar am demonstrat că putem să funcţionăm la fel de bine şi în teleworking ca şi la birou. Ţinând cont de faptul că flexibilitatea joacă un rol important în viaţa noastră, împreună cu colegii din bancă, am desenat un program pe care îl numim 'Smart Work la BCR' prin care o să încorporăm aceste elemente de flexibilitate în viaţa noastră, a tuturor. (...) 90% dintre colegi ne-au spus că în viitor vor să vadă elemente de flexibilitate în viaţa lor. În proporţie medie de 45% şi-ar dori să continue să lucreze de acasă, cu preferinţe diferite în funcţie de unde sunt în bancă. Bineînţeles, aşa cum ştim şi auzim, zona de IT îşi doreşte mai mult teleworking decât celelalte zone, deci undeva peste 60%", a declarat Andreea Voinea, la evenimentul "SmartWork" - BCR Expert Hub.
 
Ea a subliniat că flexibilitatea va fi prezentă nu numai în zona de funcţii de centrală, ci şi în zona de de funcţii de reţea.
 
"Am avut discuţii intense pe acest subiect şi am considerat că echitatea internă este extrem de importantă. Şi colegii noştri care vor sta în faţa clienţilor - şi ei vor avea flexibilitate în activitatea lor. Pentru centrală, soluţia pe care noi ne-o propunem, cu implementare din luna septembrie, soluţia hibridă, soluţia de termen lung, va presupune minimum o zi, maximum trei zile de teleworking în funcţie de fiecare zonă în bancă. Fiecare arie de activitate a avut posibilitatea să decidă care este soluţia hibridă care i se potriveşte. Vorbim de zona de centrală. Pentru zona de reţea, atât pentru reţelele de retail, cât şi pentru reţelele de corporate o să avem flexibilitate şi pentru ei. O zi pe săptămână sau o zi la două săptămâni, în funcţie de segmentul de business în care funcţionează", a spus reprezentantul BCR, subliniind că pentru reţea s-a intrat în acest model hibrid deja din mijlocul lunii iunie.
 
Directorul executiv Resurse Umane la BCR a menţionat că în această perioadă se lucrează în echipele multidisciplinare la finalizarea şi pregătirea tuturor elementelor pentru a putea reveni cu bine în septembrie, dacă nu vine valul IV al pandemiei.
 
"Sunt foarte multe lucruri care ţin dincolo de lucrul hibrid. Regândim spaţiile colaborative, ne pregătim managerii. Va fi o mare provocare pentru managerii noştri să-şi conducă echipele în acest model hibrid în care jumătate din oameni vor fi acasă şi jumătate vor fi la birou. (...) Cred că doar încercând şi făcând lucrurile diferit o să putem să vedem ce funcţionează şi ce nu şi ajustându-ne din mers. Este foarte important în contextul acesta să fim mai agili şi să fim mai deschişi. Este un potenţial imens în oamenii noştri să se adapteze, trebuie doar să le permitem", a mai spus Andreea Voinea.
 
La rândul său, Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG a menţionat că peste 3.000 de colegi au trecut de pe o zi pe alta în 'work from home'.
 
"Volumul nostru de muncă a crescut foarte, foarte mult. În toată această perioadă a trebuit să angajăm. Ţin minte că în aprilie trebuia să aducem 500 de colegi în depozit în condiţiile în care noi eram full pandemie. A fost cu multă adrenalină. Peste 3.000 de colegi am trecut de pe o zi pe alta în 'work from home'. Eu simt foarte mult entuziasm. Consider că este o oportunitate pentru mine ca om de resurse umane să trec printr-o schimbare atât de majoră a modului în care se lucrează. Sincer, cred că trebuie să o privim cu entuziasm şi să vedem ce putem face diferit. La început am trecut full în 'work from home', am stat foarte, foarte aproape de oameni. Am deschis canale noi de comunicare. Încetul cu încetul am început să ne dăm seama că asta o să dureze pe termen lung. Tot întrebându-ne ce vom face în viitor, ne-am dat seama că răspunsul este la oamenii noştri", a menţionat Delia Rotaru. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5498 / 8827
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Băiculescu & Asociații își consolidează echipa | Horațiu Pătrașcu, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție se alătură pe poziția de Counsel și va coordona practica de Contencios Administrativ și Fiscal
Cariere în Drept | Andrea Roxana Chihaia, printre cei mai buni zece absolvenți ai generației sale, acum stagiară, a intrat în profesie cu emoție și entuziasm. Ea spune că performanța nu se întreține singură, ci trebuie susținută. ”Trebuie să începem ca societate să credem în tineri, în potențialul lor și să le oferim oportunități pe măsură”
A nouăsprezecea ediție a Școlii de vară la NNDKP | Internship-ul include, pe lângă componenta practică, o serie de training-uri generale care facilitează integrarea în firmă și mai multe cursuri de specialitate. Ce trebuie să știe tinerii aflați la început de drum care vor să se alăture uneia dintre cele mai performante echipe de avocați și care sunt așteptările NNDKP legate de viitorii profesioniști care vor contribui la succesul firmei
RTPR și Schoenherr, alături de Romcim la achiziția Tehno World. Vânzătorul a lucrat cu avocații PNSA
CMS asistă INVL în finanțarea de 24 milioane EUR acordată de BERD și Eiffel pentru construcția unei centrale solare în România
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
RTPR a asistat Grupul Evryo la vânzarea portofoliului de energie regenerabilă către PPC Group. Echipa de avocați a fost coordonată de Roxana Ionescu (Partner) și Cezara Urzică (Senior Associate)
INTERVIU | Cosmin Vasile, singurul avocat român evidențiat ca Thought Leader atât în practica de Arbitration, cât și de Commercial Litigation, în Who’s Who Legal ̸ Lexology: ”Avem șansa să fim implicați într-un număr foarte mare de arbitraje internaționale, de la comerciale la investiționale, dar și în numeroase arbitraje domestice. Pe de altă parte, reputația firmei noastre de litigatori excepționali ne dă șansa să gestionăm numeroase proiecte semnificative ca miză, sonoritate a părților implicate și care au o componentă internațională”
Promovări la Schoenherr & Asociații: Nora Olah devine local partner, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Avocații promovați sunt specializați în domenii în care activitatea firmei s-a intensificat în ultimii ani. Fiecare dintre ei este un specialist confirmat în domeniul său de activitate”
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
Ana-Maria Baciu este singurul avocat din România nominalizat pentru premiul ‘Regulatory Lawyer or In-House Counsel of the Year’ acordat în cadrul Global Regulatory Awards 2024
NNDKP a asistat AAylex One în legătură cu o finanțare de 20 de milioane de euro acordată de CEC Bank și Alpha Bank Romania | Valentin Voinescu (Partener) și Cătălina Dan (Asociat Senior), în prim plan
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...