ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ce trebuie să știe un stagiar care aspiră la un loc în echipa Bondoc & Asociații. Numar mare de proiecte complexe care faciliteaza formarea juridica. Training-uri de formare și pregătire „one to one”, cu seriozitate și constanță. Onorariile recunosc și recompensează eforturile avocaților

30 Septembrie 2020   |   Ștefania Enache

Politica de personal a firmei Bondoc & Asociații este astfel construită încât să ofere tocmai posibilitatea unei formări continue, indiferent de experiență.

Mihaela Bondoc, Partener - Bondoc & Asociatii

 
 
Pentru un stagiar, startul în carieră este foarte important, iar șansa de a debuta în cadrul unei echipe din ”liga mare” a avocaturii reprezintă un început extraordinar pentru un tânăr profesionist. Bondoc & Asociații își deschide și anul acesta porțile pentru stagiari. Mihaela Bondoc, Partener al firmei de avocatură, a mentionat faptul că sunt căutați candidații care au acumulat cunoștințe teoretice foarte bune, au o gândire juridică solida, dau dovadă de integritate, precum si de o mare dorință de a face lucrurile bine și de a evolua.În plus, tinerii aspiranți ar trebui să aibă o capacitate de învățare rapidă și să se adapteze ușor.
Stagiarul care întrunește toate aceste caracteristici și reușește să intre în echipa Bondoc & Asociații trebuie să știe cum să valorifice cat mai bine această oportunitate. Accederea într-o firmă care joacă în liga mare a avocaturii de business vine la pachet cu o multitudine de avantaje, dar și cu o serie de obligații.


Se mizează pe o pregătire continuă

Munca alături de avocati de top nu este ușoară, iar un debutant trebuie să facă eforturi constante pentru a se putea adapta din mers și pentru a „fura meserie” de la cei mai experimentați avocați. Efortul însă merită, pentru că doar așa stagiarul de astăzi va avea ocazia ca peste ani să fie chiar el un membru important al profesiei.

Politica de personal a firmei Bondoc & Asociații este astfel construită încât să ofere tocmai posibilitatea unei formări continue, indiferent de experiență.

În cazul stagiarilor, sunt asigurate training-uri de formare, dar se mizează foarte mult și pe pregătirea „one to one” din partea colegilor mai experimentați. Iar un tânăr care pleacă în carieră având ca bază o bună cunoaștere a materiilor relevante pentru avocatura de business și care are dorința de a evolua și de a învăța va ști cum să profite de tot ceea ce i se oferă.

Mihaela Bondoc precizează faptul că, încă de la începutul colaborării, sunt stabilite foarte clar obiectivele acesteia. Stagiarul va cunoaște din start care sunt așteptările firmei de la el, care sunt condițiile de lucru, programul etc. În funcție de acești parametri, firma va realiza anual o evaluare formală.

„Nu așteptăm insa evaluarea anuală pentru a trasmite și solicita feed-back, comunicarea fiind regulata. În ceea ce privește remunerația pentru munca prestată, onorariile recunosc și recompensează eforturile avocaților colaboratori. Credem ca avem o abordare exigenta pe partea profesionala si de caractere, dar si incercam sa oferim multe profesional, uman si material.”, punctează Partenerul Bondoc & Asociații.

Se urmareste si asigurarea unei experiente de lucru in primii doi ani in cat mai multe arii de drept, cei aproximativ 40 de avocati ai firmei acoperind intreaga gama de servicii juridice. „Acest aspect ajuta initial mai putin firma pentru ca modul de utilizare a avocatilor stagiari este inevitabil mai fragmentat, dar credem ca avantajul de intelegere si de formare juridica pe termen lung merita” a mai explicat partenerul Bondoc & Asociații.

Formarea unui avocat nu se face peste noapte. Mihaela Bondoc amintește faptul că, în pregătirea unui profesionist, mai ales în cazul unuia care activează într-un domeniu atât de vast, trebuie constanță. Volumul, dinamica și diversitatea legislației necesita multa seriozitate si efort intelectual, iar șansele în carieră sunt de partea celor care perseverează si care-si pastreaza dorinta de a invata. „Formarea este graduală, fiind necesară o perioadă de mai mulți ani”, susține avocatul.




Sfaturi pentru viitorii profesioniști

Apetența liceenilor pentru facultățile de drept este una ridicată în fiecare an. Tinerii care optează pentru pregătirea academică în vederea abordării unei cariere juridice trebuie să știe că trecerea examenului de admitere la facultate nu le asigură succesul. Este un prag foarte important, dar abia din momentul în care au fost acceptați într-o instituție de învățământ superior începe adevărata luptă pentru a-și face un drum în carieră, iar eforturile făcute până atunci își pierd din importanță. Simpla prezență la cursuri sau trecerea sesiunilor cu note onorabile nu reprezintă decât o mică bază pe care se construiește o profesie atât de complexă așa cum este cea de avocat.

Pentru ca baza aceasta să se extindă și să poată susține și etajele următoare sunt necesari alți pași. Unul dintre acești pași, de o importanță vitală în pregătirea tinerilor care studiază Dreptul, îl reprezintă stagiile de practică pe care firmele de avocatură le organizează pe timpul vacanțelor.

Participarea la școlile de vară deschide multe oportunități în carieră. Cursanții au ocazia să învețe foarte mult. În plus, ei intră în contact cu profesioniști, stabilesc legături și astfel ajung în bazinul de recrutare pe care o firmă de avocatură îl accesează atunci când dorește să-și extindă echipa.

Ca în fiecare an, Bondoc & Asociații a organizat și în această vară stagii pentru studenții de anul III. Spre deosebire de perioada în care lumea nu se confrunta cu problemele generate de pandemia de COVID-19, în 2020, stagiile au fost organizate online. Singurele excepții, care au implicat interacțiune fizică, au fost participările în instanță la anumite dosare, acolo unde a fost posibilă respectarea regulilor de distanțare socială.

„Studenții care au participat la aceste școli de vară au putut să vadă ce înseamnă activitatea profesională a avocaților dintr-o firmă care urmareste permanent sa se situeze in topul activitatii juridice si care este implicata regulat in numeroase . proiecte sofisticate. De asemenea, studenții au avut ocazia să interacționeze cu avocați recunoscuti în zona lor de activitate, care i-au ghidat în toată perioada de stagiu. Ca parte a efortului nostru de a sprijini performanta si institutia de invatamant in care ne-am format si noi, toți studenții selectați au primit burse private”, explică Mihaela Bondoc.

Fie că sunt studenți, fie că au ajuns la perioada stagiaturii, tinerii care doresc o carieră în Drept trebuie să-și calculeze foarte bine pașii. Pentru a se putea bucura de un parcurs de succes în avocatură au nevoie de sprijin din partea celor experimentați. Intrarea în firme mari reprezintă o oportunitat, de care trebuie profitat din plin. Pe cei cărora li se pare imposibil să prindă o astfel de șansă, realitatea îi poate contrazice. Firmele mari de avocatură, la fel ca orice altă companie din piață, recrutează utilizând instrumente ajunse deja clasice: anunțurile de angajare, social media. De asemenea, casele de avocatură stau permanent cu ochii pe facultățile de drept, urmărind să-și atragă talente încă de pe băncile școlii. Prin urmare accederea într-o echipă care joacă în liga mare depinde doar de candidat și de capacitatea lui de a-și crea ocazii și de a profita de ele.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1317 / 1881
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...