ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Adobe România ajunge la 1200 de angajați și continuă creșterea organică prin atragerea de proiecte noi în centrul local de dezvoltare și cercetare

25 Iulie 2024   |   BizLawyer

Potrivit unui sondaj recent realizat de Boston Consulting Group (BCG), The Network, The Stepstone Group și eJobs.ro, stabilitatea locului de muncă a devenit un criteriu esențial în alegerea unui job pentru angajați la nivel global.

 
 
În timp ce sectorul IT este marcat de discuții despre disponibilizări, Adobe România, cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software, continuă să își extindă echipa din România și să ofere oportunități atractive din punct de vedere salarizare și beneficii extrasalariale pentru specialiștii IT de toate nivelurile. În această perioadă, obiectivul companiei este, pe lângă consolidarea în România a poziției actuale de centru de excelență, să ofere celor peste 1200 de angajați stabilitate și siguranța locului de muncă.

Focus pe susținere, stabilitate și cultură organizațională îndreptată spre angajat

În cei 18 ani de existență, biroul din România a crescut constant devenind cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software. Echipele locale dezvoltă produse lider în segmentele lor, precum Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Experience Platform, Adobe Analytics sau Adobe Express și contribuie la dezvoltarea unor soluții de ultimă generație în domenii de interes, precum Inteligența Artificială (AI), Machine Learning (ML) și Product Development.


„Am crescut organic, mai accelerat sau mai lent, dar constant. Practic, de la 30 de angajați acum 18 ani, am ajuns la 1200 și continuăm să ne extindem. Motorul creșterii este alimentat de produsele Adobe a căror dezvoltare o aducem în România, iar în ultimii ani am atras produse strategice, precum cele dezvoltate de Adobe în zona AI - Firefly, Adobe Express sau GenStudio. Lucrăm la produse inovatoare, avem parteneriate cu facultățile tehnice de renume din România, punem mare preț pe fericirea și satisfacția angajaților, iar toate aceste lucruri ne permit să atragem și să reținem talente, să creăm un loc de munc, în care angajații se simt apreciați și sunt motivați să inoveze constant. Le garantăm stabilitatea și securitatea job-ului. Nu doar că nu am făcut concedieri, dar am crescut în permanență echipa din România.” spune  Cris Radu, VP of Engineering și Site Leader Adobe România.

Adobe România continuă creșterea organică prin diversificarea produselor Adobe dezvoltate local
În ultimii ani centrul de dezvoltare și cercetare Adobe România a crescut constant, într-un ritm organic, prin crearea de echipe noi care să contribuie la dezvoltarea mai multor produse Adobe cu impact global. Astfel, produse etalon ale Adobe precum Firefly, Adobe Express, Adobe Experience Platform, Adobe GenStudio sunt dezvoltate local.

Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță prin acțiuni tranzacționabile pe bursa, dar și non-financiare. Beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente  sau abonamente sportive, zile libere, discounts & perks, dar și beneficii centrate pe wellbeing completează oferta salarială a companiei.

În plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

Stabilitatea, criteriu de bază pentru angajați, în alegerea unui job

Potrivit unui sondaj recent realizat de Boston Consulting Group (BCG), The Network, The Stepstone Group și eJobs.ro, stabilitatea locului de muncă a devenit un criteriu esențial în alegerea unui job pentru angajați la nivel global. Când vine vorba de alegerea unui job, în contextul actual al pieței muncii, marcat de incertitudine, siguranța locului de muncă a apărut pentru prima dată pe pozițiile fruntașe în preferințele respondenților la sondaj.

„Traversăm o perioadă provocatoare pentru industria IT, tot mai multe companii sunt nevoite să recurgă la disponibilizări - și aici avem zilnic exemple recente din presa locală și internațională, situație care afectează, bineînțeles, încrederea acestora în siguranța locului de muncă. Securitatea job-ului devine mai importantă ca oricând în alegerea unui angajator, completată, bineînțeles, de alte beneficii importante pentru angajați. Evitarea disponibilizărilor face parte din strategia noastră de a menține un mediu de lucru stabil, centrat pe angajat. Acordăm o importanță ridicată satisfacției la locul de muncă și asta dintotdeauna, continuăm să creștem rata de retenție și să atragem talente prin pachete salariale performante și focus continuu pe wellbeing, dezvoltare profesională, dar și personală” mai adaugă Cris Radu.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5 / 17290
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Decizie de referință a ICCJ: titlurile știintifice sunt irevocabile, indiferent de forma în care au intrat în circuitul civil
Kinstellar asistă Globalworth în vânzarea unui portofoliu cu o valoare de cca. 110 mil. € către WDP, într-una dintre cele mai mari tranzacții de logistică ale anului. Victor Constantinescu, Managing Partner: ”Tranzacția a avut propriile provocări, dar prin muncă temeinică și cu ajutorul echipelor noastre extraordinare s-a încheiat cu succes” | Ce firme de avocați au mai lucrat în proiect
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2024” | ZRVP, NNDKP și Răzvan Dincă & Asociaţii au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
Departamentul de Dispute Resolution contribuie cu peste 80% la cifra de afaceri a firmei Șerban & Asociații și este de așteptat ca veniturile să crească anul acesta. Casa de avocați este în discuții pentru preluarea unor mandate de arbitraj internațional | Radu Șerban (Partener): ”Volumul de muncă a fost unul intens, atât pe latura de penal a departamentului, cât și pe cea de civil, iar gradul de sofisticare este unul foarte ridicat”
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat Goodpack SRL, societate parte din portofoliul CEECAT Capital, în procesul de achiziție a Paccor Romania SRL
Wolf Theiss a asistat fondurile Cerberus Capital Management și Revetas Capital în legătură cu vânzarea complexului de birouri The Landmark din București. Partenerul Ileana Glodeanu a coordonat echipa multidisciplinară de avocați
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ștefania Andruhovici, Directorul Departamentul Juridic - Electrica SA: „Misiunea de a promova principii sănătoase se extinde dincolo de cadrul biroului, datoria noastră fiind aceea de a fi, prin tot ceea ce facem, un exemplu pentru cei din jur”
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...