Afacerile RE ̸ MAX România au crescut cu peste 50% în 2019, la 4,55 milioane de euro
21 Ianuarie 2020
BizLawyer• peste 150 milioane de euro, valoarea totală a tranzacțiilor intermediate • 2,8 milioane de euro, cea mai mare tranzacție intermediată în 2019
Răzvan Cuc, Presedintele RE/MAX România |
RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, a înregistrat anul trecut comisioane generate în valoare de 4,55 milioane de euro, în creștere cu peste 50% față de anul precedent, depășind estimările realizate la începutul lui 2019. Pentru anul curent, compania vizează o creștere de aproximativ 35% la nivelul comisioanelor înregistrate, până la 6,1 milioane de euro.
În 2019, birourile RE/MAX România au înregistrat o evoluție de peste 40% a numărului de tranzacții imobiliare, comparativ cu anul precedent, cu o valoare totală de peste 150 milioane de euro. Dintre acestea, 64% au fost reprezentate de vânzări, iar 36% de închirieri. Rețeaua locală RE/MAX a încheiat anul 2019 cu peste 50 de birouri francizate și peste 450 de membri.
În 2019, birourile RE/MAX România au înregistrat o evoluție de peste 40% a numărului de tranzacții imobiliare, comparativ cu anul precedent, cu o valoare totală de peste 150 milioane de euro. Dintre acestea, 64% au fost reprezentate de vânzări, iar 36% de închirieri. Rețeaua locală RE/MAX a încheiat anul 2019 cu peste 50 de birouri francizate și peste 450 de membri.
„Afacerile RE/MAX au continuat să crească și anul trecut în acord cu strategia noastră de expansiune, iar pentru anul în curs suntem la fel de optimiști. Mizând în continuare pe dezvoltarea rețelei în parametrii stabiliți, precum și pe tendințele pozitive ale pieței, estimăm o creștere de circa 35% a cifrei de afaceri până la finele anului”, a declarat Răzvan Cuc, Președintele RE/MAX România.
2,8 milioane de euro, cea mai mare tranzacție din 2019
La fel ca anii anteriori, cele mai numeroase intermedieri s-au realizat pe segmentul rezidențial. În 2019 aproximativ 84% dintre tranzacții s-au înregistrat în această categorie, 8% în segmentul office & comercial, 4% terenuri, iar circa 4% au fost pe industrial, hoteluri sau proprietăți speciale.
În topul orașelor cu cele mai multe tranzacții realizate de birourile RE/MAX se situează București, care au surclasat anul trecut, după o perioadă de trei ani, birourile din Cluj-Napoca. De altfel, Clujul nu se regăsește nici în top 3 anul trecut, clasamentul fiind completat de Sibiu și Brașov.
Totodată, în Capitală a avut loc și cea mai mare tranzacție imobiliară din cadrul RE/MAX în 2019, respectiv vânzarea unui teren de 2,8 milioane de euro, urmată de vânzarea unui teren în Brașov, care s-a ridicat la o valoare de aproape 2,3 milioane de euro. Pe locul al treilea se clasează cea mai scumpă intermediere rezidențială, o vilă de peste 1,32 milioane de euro din București.
Planurile RE/MAX pe anul 2020
Pentru anul curent RE/MAX România vizează atingerea unei cifre de afaceri de peste 6,1 milioane de euro din comisioanele realizate. Totodată, compania are în plan și o creștere a numărului de birouri, respectiv peste 60 de unități până la finele anului, precum și a numărului de agenți, până la 660 de membri.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 6793 / 8442 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...