Groupama Asigurări introduce opţiunea de semnare electronică a poliţelor de asigurare
26 Noiembrie 2020
AgerpresSemnarea electronică a documentelor de asigurare nu modifică valoarea primei de asigurare, costurile obţinerii certificatului digital de către client fiind suportate de Groupama Asigurări, precizează compania.
Groupama Asigurări a lansat opţiunea de semnare electronică cu certificat digital calificat temporar a documentelor de asigurare la nivelul întregii reţele proprii de vânzări, soluţie ce vine în completarea unui set de măsuri luate de companie pentru a eficientiza şi simplifica experienţa clienţilor, contribuind, în contextul crizei sanitare, atât la siguranţa acestora, cât şi a echipei.
Potrivit unui comunicat remis joi AGERPRES, soluţia a fost implementată momentan pentru trei produse din portofoliul Groupama Asigurări - Asigurarea facultativă pentru autovehicule CASCO, Asigurarea locuinţei cu extra acoperiri şi Asigurarea pentru călătorii - destinate persoanelor fizice, urmând să fie extinsă gradual şi la alte produse. Astfel, semnarea electronică devine un instrument alternativ, complementar metodei de semnare fizică a documentelor care presupune deplasarea în agenţie, model adoptat în prima lună de la lansare de peste 40% din clienţii unei agenţii.
Procesul este unul rapid, toate documentele de asigurare şi poliţele fiind semnate printr-o singură operaţiune, de la distanţă, direct de pe dispozitivele mobile, fără a fi necesară instalarea unei aplicaţii dedicate. Toate documentele pot fi consultate înainte de semnare şi se poate opta pentru aprobarea sau respingerea lor. Odată semnate, documentele sunt grupate într-un singur plic electronic, care poate fi stocat pe dispozitivele mobile şi accesat oriunde şi oricând.
Semnarea electronică a documentelor de asigurare nu modifică valoarea primei de asigurare, costurile obţinerii certificatului digital de către client fiind suportate de Groupama Asigurări, precizează compania.
"Introducerea opţiunii de semnare electronică a poliţelor vine în completarea unui set de soluţii propuse de Groupama Asigurări ca răspuns la nevoia clienţilor de a desfăşura operaţiuni într-un mod facil şi care să nu compromită distanţarea fizică. Astfel, bazându-se pe nivelul de digitalizare atins înainte de izbucnirea crizei sanitare, Groupama Asigurări a mizat pe operaţiuni de la distanţă, fiind, de altfel, primul asigurător din România care a introdus notificarea daunelor online, realizarea inspecţiilor de risc şi constatarea daunelor pentru toate produsele non-life prin intermediul Video Asist, un serviciu de asistenţă video. Prin intermediul acestor soluţii, Groupama Asigurări oferă beneficii reale pentru clienţii şi angajaţii săi, în cazul semnăturii electronice, fiind vorba despre simplitate, versatilitate şi rapiditate. Toate acestea se traduc printr-o eficienţă mai mare, prin procese simplificate şi confirmă misiunea companiei, aceea de a oferi continuitate, într-un mod simplu şi predictibil", se menţionează în comunicat.
Groupama Asigurări este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, mutualist si cu o istorie de peste 100 de ani, cu 32.600 de angajaţi deservind peste 13 milioane de clienţi la nivel global.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 5273 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...