
Instant Factoring își schimbă CEO-ul și se extinde în Europa Centrală și de Est
06 Februarie 2019
BizLawyerCristian Ionescu este numit CEO și Președinte al Instant Factoring
Instant Factoring, prima companie românească de micro-factoring online, face schimbări strategice în structura organizațională a companiei, în vederea întăririi echipei de conducere, care să susțină extinderea regională în Europa Centrală și de Est. Începând cu 25 ianuarie 2019, Cristian Ionescu, Președinte al Consiliului de Administrație și Cofondator, a preluat și funcția de conducere a companiei, devenind astfel CEO și Președinte al Instant Factoring IFN S.A.
Instant Factoring și-a planificat pentru acest an deschiderea a două noi filiale în Europa Centrală și de Est, în vederea consolidării prezenței sale regionale și extinderii operațiunilor de micro-finanțare online a micilor întreprinderi. În acest sens, compania face o mutare strategică, desemnând un CEO pentru viitorul Grup de companii Instant Factoring, în persoana lui Cristian Ionescu, Cofondator și Președinte al Consiliului de Admnistrație. În fiecare dintre țările în care vor fi deschise filiale, inclusiv România, în rolul de conducere va fi desemnat un Country Manager responsabil pentru desfășurarea operațiunilor locale și execuția planului de afaceri aliniat obiectivelor stabilite de către acționari și investitori.
Instant Factoring și-a planificat pentru acest an deschiderea a două noi filiale în Europa Centrală și de Est, în vederea consolidării prezenței sale regionale și extinderii operațiunilor de micro-finanțare online a micilor întreprinderi. În acest sens, compania face o mutare strategică, desemnând un CEO pentru viitorul Grup de companii Instant Factoring, în persoana lui Cristian Ionescu, Cofondator și Președinte al Consiliului de Admnistrație. În fiecare dintre țările în care vor fi deschise filiale, inclusiv România, în rolul de conducere va fi desemnat un Country Manager responsabil pentru desfășurarea operațiunilor locale și execuția planului de afaceri aliniat obiectivelor stabilite de către acționari și investitori.
Cristian Ionescu are o experiență de peste 15 ani în sectorul serviciilor financiare și consultanță în afaceri, concentrată pe servicii de management al riscului, incluzând factoring, asigurări de credit comercial, finanțarea corporațiilor, evaluarea riscului companiilor și colectarea creanțelor comerciale. A condus activitatea Coface timp de 10 ani din poziția de CEO pentru România, și ulterior pentru Europa Centrală și de Est. În ultimii 6 ani, a condus în calitate de Country Manager sucursala locală a Expense Reduction Analysts, liderul mondial în servicii de cosultanță pentru optimizarea cheltuielilor operaționale.
”Această schimbare este un pas înainte în planul nostru de extindere regională care va demara în lunile următoare prin deschiderea unei noi filiale în Croația și va continua în semestrul II al anului cu cea de-a doua țară. În același timp, ne propunem creșterea volumelor de finanțare în România la peste 10 milioane euro în 2019, o creștere de 300% față de 2018, astfel că avem nevoie de o echipă solidă și capabilă pentru a îndeplini aceste obiective ambițioase. Dorim să ne întărim prezența strategică din România și în Europa Centrală și de Est și să profităm de avantajul competitiv tehnologic pe care compania îl are și îl consolidează în momentul de față. Vom aduce alături de noi specialiști cu experiență internațională în operațiuni financiare, precum și activități de evaluare a riscului pentru a sprijini strategia noastră regională, precum și profesioniști în creditarea companiilor mici și micro din țările în care ne vom extinde”, a declarat Cristian Ionescu, CEO și Președinte Instant Factoring.
„Procesul de schimbare a structurii organizaționale din Romania este deja în linie dreaptă și ne pregătim să anunțăm în curând numele Country Manager-ului pentru România. Am căutat o persoană cu experiență vastă în factoring, dobândită în instituții financiare de top, în finanțarea IMM-urilor și, cel mai important, cu un puternic spirit antreprenorial”, a mai declarat Cristian Ionescu.
Instant Factoring facilitează dezvoltarea afacerilor mici furnizându-le soluții flexibile și inovatoare de finanțare, prin transformarea în lichidități a facturilor aflate în termenul de plată. Decizia de finanțare este luată într-un interval mediu de 2 ore, grație tehnologiei avansate de care platforma dispune, iar în maxim 24 de ore clientul primește banii în cont. Întregul proces de evaluare a riscului și managementul operațiunilor este automatizat și complet online, totul desfașurandu-se cu rapiditate și transparență și fără solicitarea de acte suplimentare pentru sume de până la 50.000 lei. Per ansamblu, Instant Factoring finațează online facturi cu valori individuale de până la 100.000 euro.
Până în prezent compania a acordat finanțări de 3 milioane euro micro-întreprinderilor din România, cu un volum aproximativ de 1.700 finanțări acordate în cele 10 luni de la înființare. Valoarea medie de finanțare a unei facturi a fost de aproximativ 2.100 euro, dublu față de valoarea estimată la momentul lansării pe piață, iar rata finanțărilor neperformante raportate la valoarea expunerii curente este de sub 1,5% la sfârșitul lui 2018.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8432 / 8569 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Lady Lawyer | De vorbă cu Andra Iftemie, Managing Associate - Băncilă, Diaconu și Asociații: ”Toți avocații suntem ‘așezați la aceeași masă’, indiferent de gen sau de aria de practică aleasă, acesta fiind, de altfel, și unul dintre motivele pentru care practic cu drag această profesie. Ceea ce contează cu adevărat sunt competențele și rezultatele obținute”
NNDKP promovează 12 avocați și consultanți în cadrul celei mai recente runde de promovare
RTPR asistă AROBS la achiziția SVT Electronics. Alina Stăvaru (Partner) și Andrei Toșa (Managing Associate), în prim plan
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
Soluție de referință a avocaților Țuca Zbârcea & Asociații | Plafonarea prețului energiei electrice și gazelor naturale: Instanța decide că prevederile legale trebuie interpretate în favoarea consumatorilor
Decizie de referință a ICCJ în ceea ce privește revocarea ilegală de către Ministerul Finanțelor Publice a ajutorului de stat acordat unui operator economic | Echipa Mușat & Asociații care a obținut soluția, coordonată de Angela Porumb (Partner)
Lady Lawyer | De vorbă cu Mihaela Ion, Partener PNSA: ”În fiecare moment important al vieții mele profesionale am simțit cum fiecare om din jurul meu a contribuit la pașii ce au urmat. Povestea continuă de aproape 20 de ani alături de echipa PNSA, pe care o simt deja ca parte din familie; spun asta pentru că au fost prezenți în orice etapă a vieții și devenirii mele ca om”
Managing IP EMEA Awards 2025 | Muşat & Asociaţii, Baciu Partners, Milcev Burbea și Răzvan Dincă & Asociaţii, printre firmele aflate pe lista scurtă pentru titlul de “Firma anului în România” în fiecare dintre cele trei domenii analizate. Cum arată clasamentele întocmite de piața locală de ghidul juridic internațional specializat în IP
Cum lucrează avocații firmei Popescu & Asociații în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de succes | Loredana Popescu (Partener): ”Rezultatele noastre includ un număr semnificativ de aplicații acceptate, creșterea rentabilității și succesul pe termen lung al afacerilor clienților”
Bondoc și Asociații SCA obține un nou succes în materia achizițiilor publice ce aduce clarificări importante în domeniu
Cum îi sprijină avocații GNP Guia Naghi și Partenerii pe clienții care solicită asistență în proiecte de obținere și implementare a ajutoarelor de stat și ce anume fac pentru a le spori șansele de succes | Manuela Guia (Managing Partner): „Considerăm că ar fi benefic să se acorde o atenție sporită industriilor cu potențial ridicat de creștere, cum ar fi tehnologiile verzi și digitalizarea. De asemenea, ar fi utilă o simplificare a procesului administrativ, pentru a facilita accesul mai rapid la finanțare și a reduce incertitudinea pentru investitori”
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for an Associate ̸ Senior Associate
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...