ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Promovări la bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ. Trei avocați întră în rândul partenerilor | Cătălin Grigorescu (Managing Partner): Această numire marchează un pas important în dezvoltarea firmei

18 Ianuarie 2024   |   BizLawyer

Începând cu data de 1 ianuarie 2024, Cristina de Jonge (Concurență și Drept Comercial), Nicolae Ursu (Drept Imobiliar și Energie) și Iulia Dragomir (M&A și Fiscalitate), avocați cu vechime îndelungată în firmă, au devenit avocați asociați (parteneri).

 
 
Societatea de avocați bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ anunță numirea a trei avocați seniori coordonatori în poziții de avocați asociați (parteneri) ai firmei. Începând cu data de 1 ianuarie 2024, Cristina de Jonge (Concurență și Drept Comercial), Nicolae Ursu (Drept Imobiliar și Energie) și Iulia Dragomir (M&A și Fiscalitate), avocați cu vechime îndelungată în firmă, au devenit avocați asociați (parteneri). Această numire este rezultatul contribuției lor substanțiale la dezvoltarea firmei de-a lungul anilor și recunoaște nivelul ridicat al capacităților profesionale și de afaceri ale acestor colegi. Fiecare dintre ei are experiență bogată în domeniile de practică în care activează, a deservit mulți dintre clienții firmei și este o figură recunoscută în comunitatea de afaceri. Ei vor continua să fie factori esențiali de excelență în cultura firmei bazată pe incluziune și servicii de calitate, în beneficiul partenerilor de afaceri, al echipei și al comunității.


Cătălin Grigorescu, avocat coordonator: „Această numire marchează un pas important în dezvoltarea firmei noastre. În timp ce o numire în calitate de partener al firmei poate fi un semn de realizare profesională, noi o privim mai ales ca pe o mare responsabilitate. Suntem cu adevărat recunoscători colegilor noștri că au făcut un pas înainte și și-au asumat această responsabilitate alături de partenerii existenți ai firmei noastre. Această numire adaugă avocați de mare calibru la parteneriatul nostru, sporind astfel capacitatea firmei noastre de a servi clienții la cele mai înalte standarde profesionale și de afaceri și de a capta noi oportunități de afaceri.”

Cristina de Jonge, Concurență și Drept Comercial, este membră a echipei de la înființarea acesteia și are o contribuție cheie la dezvoltarea societății. Cristina este unul dintre cei mai reputați avocați de dreptul afacerilor din România, oferind consultanță juridică cu privire la aspecte complexe de dreptul concurenței, fuziuni și achiziții, drept bancar și financiar, dreptul asigurărilor, precum și cu privire la aspecte de drept comercial general, în legătură cu proiecte și tranzacții de referință, pentru clienți locali și internaționali.
Cristina a oferit inspirație și suport pentru mai multe generații de tineri avocați pentru care a fost mentor la începutul carierei. Cristina este un promotor puternic al valorilor și strategiei societății, susține inovațiile și dezvoltarea tehnologică în scopul furnizării de servicii mai eficiente pentru clienți și îmbunătățirii comunicării interne și promovează cooperarea în cadrul echipei și bunăstarea acesteia. Ea este implicată și în variate inițiative sociale și privind promovarea sustenabilității, împreună cu ONG-uri sau alți clienți sau în mod individual.

“Sunt convinsă că acest cumul de forțe va construi o bază solidă pentru continuarea creșterii și dezvoltării societății în noul context social și tehnologic. Obiectivul nostru este de a ne adapta și îmbunătăți constant capacitățile și experiența pentru a furniza soluții individualizate și sustenabile clienților noștri în beneficiul afacerilor acestora, însă cu respectarea regulilor privind protecția mediului, impactul social și guvernanța corporativă”, a declarat Cristina de Jonge.

Nicolae Ursu, Drept Imobiliar și Energie, s-a alăturat echipei din al doilea an de la înființarea societății și a participat în majoritatea proiectelor mari în care a fost implicată firma. Încă de la început a fost membru în departamentul de Drept Imobiliar, contribuind ulterior și la dezvoltarea și extinderea practicilor de Energie și PPP & Concesiuni. Are o experiență solidă în acordarea de consultanță clienților locali și internaționali cu privire la tranzacții complexe în domeniul imobiliar și în domeniul energiei.

Activitatea sa recentă se axează pe toate tipurile de proiecte de dezvoltare comercială și industrială, fuziuni și achiziții, precum și de energie, inclusiv cogenerarea și energia regenerabilă, industria minieră precum și alte proiecte importante cu impact asupra mediului.

Experiența sa include analize complexe de reglementare și negocierea contractelor comerciale, precum și asistență cu privire la toate etapele proiectelor, până la implementarea finală. Multe din proiectele complexe în care Nicolae a fost implicat au necesitat experiența sa în domeniul fuziunilor și achizițiilor, reorganizării societare, finanțări, joint venture, infrastructură, achiziții publice, concesiuni și parteneriate public-private. De asemenea, a fost implicat în litigii de drept imobiliar.

„Sunt onorat și recunoscător pentru această promovare atât partenerilor fondatori cât și celorlalți avocați cu care am făcut echipă bună de-a lungul anilor și a multor proiecte. Este o oportunitate nouă care vine la pachet cu noi responsabilități și provocări profesionale, care sunt convins că vor fi mai ușor de înfruntat într-o echipă extinsă”, a declarat Nicolae Ursu.

Iulia Dragomir, M&A și Fiscalitate, este un profesionist dedicat în mod autentic tuturor proiectelor pe care le gestionează, demonstrând cu fiecare ocazie pasiunea sa pentru profesie și rezultate excepționale.
Cu o calificare dublă în drept și economie, Iulia este apreciată pentru capacitățile sale de abordare pluridisciplinară și de coordonare a unor echipe mari, fiind un avocat specializat în drept fiscal, cu o experiență bogată pe aspecte de drept societar și comercial, dreptul concurenței, dreptul muncii și achiziții publice.

Activitatea sa se concentrează pe proiecte locale și internaționale de fuziuni și achiziții, reorganizări de societăți și tranzacții comerciale complexe, pe care le abordează mereu cu energia necesară pentru a identifica soluții inovative adaptate fiecărui client.

„Aplaud întreaga echipă pentru eforturile ce au condus societatea către noi etape de dezvoltare, provocări și rezultate remarcabile. Apreciez încrederea acordată și am deplină convingere că acest nou capitol va deschide noi orizonturi pentru performanțele societății și pentru clienții acesteia. Împreună am demonstrat potențialul colaborărilor de succes și vom continua să depășim toate provocările profesionale, cu și mai mult entuziasm”, a declarat Iulia Dragomir.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 27 / 260
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...