ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Raport Microsoft: Majoritatea angajaţilor globali optează, în continuare, pentru acces la opţiuni flexibile de lucru de la distanţă

23 Martie 2021   |   Agerpres

Conform documentului, intitulat "Viitorul pieţei muncii este reprezentat de mediul de lucru hibrid - Suntem pregătiţi?", timpul petrecut în cadrul întâlnirilor s-a dublat, la nivel global, iar în luna februarie a acestui an au fost trimise cu peste 40 de miliarde de e-mail-uri mai multe faţă de aceeaşi lună a anului precedent.

 
 
Aproape trei sferturi (73) dintre angajaţi îşi doresc să aibă în continuare acces la opţiuni flexibile de lucru de la distanţă, iar patru din zece persoane (40%) spun că se simt mai confortabil să fie ei înşişi la locul de muncă decât înainte de pandemie, arată rezultatele raportului Work Trend Index 2021, publicat de Microsoft.
 
Conform documentului, intitulat "Viitorul pieţei muncii este reprezentat de mediul de lucru hibrid - Suntem pregătiţi?", timpul petrecut în cadrul întâlnirilor s-a dublat, la nivel global, iar în luna februarie a acestui an au fost trimise cu peste 40 de miliarde de e-mail-uri mai multe faţă de aceeaşi lună a anului precedent.
 
În acelaşi timp, pe platforma profesională LinkedIn, numărul anunţurilor pentru locuri de muncă de la distanţă a crescut de peste cinci ori în timpul pandemiei, iar peste 40% din forţa de muncă globală se gândeşte să-şi schimbe locul de muncă anul acesta, în timp ce 46% intenţionează să se mute, în condiţiile actuale când se poate lucra de la distanţă.
 
Raportul citat relevă faptul că aproape 40% dintre respondenţi se simt mai confortabil să fie ei înşişi la locul de muncă decât înainte de pandemie, iar unul din şase respondenţi spune că a fost mai deschis în a-şi exprima dificultăţile emoţionale alături de un coleg anul acesta.
 
În plus, 73% dintre angajaţii chestionaţi îşi doresc să aibă în continuare acces la opţiuni flexibile de lucru de la distanţă. Cu toate acestea, liderii au pierdut legătura directă cu angajaţii şi este necesar ca aceştia să se conecteze la noua realitate, în timp ce productivitatea ridicată maschează epuizarea angajaţilor, avertizează realizatorii cercetării.
 
Alte tendinţe de lucru hibrid pe care fiecare lider de afaceri ar trebuie să le cunoască, pe măsură ce se intră în noua eră a muncii, arată că Generaţia Z este expusă riscului şi are nevoie de un impuls şi de o nouă sursă de energie, colaborarea tot mai limitată pune în pericol capacitatea de inovare şi că autenticitatea va stimula productivitatea şi bunăstarea angajaţilor.
 
Potrivit sursei citate, au fost identificate cinci strategii pe care managerii ar trebui să le urmeze, în timp ce implementează schimbările necesare pentru a se adapta noului context, respectiv: crearea un plan prin care angajaţii sunt puşi la curent cu modurile flexibile de lucru, investiţii în spaţiul de lucru şi în tehnologie pentru a conecta planul digital cu cel fizic, combaterea epuizării digitale, începând de la vârful companiei, prioritizare pentru reconstruirea capitalului social şi a culturii organizaţionale, precum şi regândirea experienţei angajaţilor pentru a menţine concurenţa în atragerea celor mai bune şi diverse talente.
 
Ediţia din 2021 a raportului Work Trend Index prezintă concluziile unui studiu la care au participat peste 30.000 de persoane din 31 de ţări şi analizează trilioane de date agregate despre muncă şi productivitate disponibile în Microsoft 365 şi LinkedIn.
 
Microsoft (Nasdaq "MSFT" @microsoft) susţine companiile în procesul transformării digitale şi facilitează dezvoltarea, implementarea şi utilizarea tehnologiilor inteligente de tip cloud.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 13536 / 18216
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...