ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Planul de reorganizare al casei de expediții Dream Cargo a fost confirmat de instanță

31 Iulie 2024   |   BizLawyer

Compania desfășoară activități complexe în domeniul transportului maritim, aerian și terestru, dar și în ceea ce privește depozitarea mărfurilor, logistica mărfurilor speciale, comisionare vamală și asigurare. Societatea și-a cerut insolvența în luna septembrie a anului 2013, pe fondul dificultăților financiare care amenințau viitorul companiei.

 
 
INFINEXA Restructuring, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 130 de milioane de euro în administrare, anunță confirmarea planului de reorganizare al casei de expediții Dream Cargo Services, societate cu peste 10 de ani de experiență în piața autohtonă de transport și logistică.

"Dream Cargo Services se confrunta cu dificultăți financiare severe și avea nevoie de intervenții imediate și eficiente pentru păstrarea locurilor de muncă și asigurarea viitorului companiei. Am reușit să identificăm o soluție optimă de restructurare, prin implementarea unor măsuri de denunțare a contractelor dezavantajoase pentru societate, pentru reducerea costurilor și stabilizarea situației financiare în timp util”, a declarant Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA Restructuring, desemnată administrator judiciar al companiei Dream Cargo Services.


Planul de reorganizare a inclus, de asemenea, strategii pentru optimizarea operațiunilor interne ale Dream Cargo Services S.R.L., îmbunătățirea managementului financiar și creșterea eficienței generale a companiei. Unul dintre elementele-cheie ale succesului planului de reorganizare a fost colaborarea strânsă dintre administratorul judiciar și creditorii instituționali, care au jucat un rol vital în sprijinirea măsurilor de reorganizare. Acest fapt a permis implementarea rapidă și eficientă a propunerilor de redresare, conducând la obținerea soluției favorabile din partea instanței - planului de reorganizare al companiei Dream Cargo Services a fost confirmat într-un termen de 10 luni de la deschiderea procedurii de insolvență.

„Colaborarea eficientă între toate părțile implicate în procedura de insolvență e esențială pentru crearea unei baze solide privind creșterea și dezvoltarea ulterioară a unei companii aflate în stare de dificultate. Suntem optimiști cu privire la viitorul Dream Cargo și încrezători că, prin implementarea planului de reorganizare, vom reveni pe o traiectorie ascendentă, astfel încât să ne consolidăm poziția în piața de transport și logistică”, a declarat Flavius Alin Burlan, administratorul special al societății Dream Cargo Services.

Înființată în anul 2013, Dream Cargo Services a devenit un jucător esențial în industria românească de transporturi și logistică. Compania desfășoară activități complexe în domeniul transportului maritim, aerian și terestru, dar și în ceea ce privește depozitarea mărfurilor, logistica mărfurilor speciale, comisionare vamală și asigurare. Societatea și-a cerut insolvența în luna septembrie a anului 2013, pe fondul dificultăților financiare care amenințau viitorul companiei.

În primul semestru al anului,  268 de companii din domeniul transporturilor au făcut obiectul unor cereri de deschidere a procedurii de insolvență, 177 având în acest moment procedura deschisă.

Sectorul transporturilor este afectat semnificativ de creșterea dobânzilor la credite, a prețurilor la energie electrică și combustibil, asigurări, taxe de drum, inflația generalizată cauzată de Războiul din Ucraina și de noile sancțiuni economice, dar și de lipsa forței de muncă, impredictibilitatea fiscală și problemele privind fluxul de numerar cauzate de insolvența unor clienți.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4 / 8148
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Organizatorii Transylvania Open au cumpărat licența turneului WTA de la Associazione Sportiva Dilettantistica Country Time Club. PNSA a fost alături de cumpărător, cu o echipă coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
RTPR, alături de Innova Capital la vânzarea Optical Investment Group. Echipa de proiect a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Andrei Toșa (Managing Associate)
Avocații din practica de Energie & Resurse Naturale de la Wolf Theiss lucrează în proiectele Doicești și Cernavodă, cele mai mari din domeniul energiei nucleare. Adina Aurel (Counsel): ”Ceea ce ne-a atras la aceste proiecte este în primul rând inovaţia tehnologică în domeniul energiei nucleare” | Cele mai multe solicitări au fost pentru producerea energiei electrice din surse regenerabile, dar volume de muncă mari au avut și mandatele din alte segmente ale practicii
LegiTeam | We are looking for a corporate ̸ M&A lawyer (5-7 years of experience) to join RTPR
Voicu & Asociații is looking for business lawyers (maximum 5 years from Bar admission)
LegiTeam | We are looking for a competition lawyer (2-5 years of experience) to join RTPR
LegiTeam | We are looking for corporate ̸ M&A lawyers (2-4 years of experience) to join RTPR
RTPR, consultant local pentru Aramco în tranzacția condusă de A&O Shearman privind investiția Aramco în HORSE Powertrain Limited, joint venture-ul înființat de Renault Group și Geely. Costin Taracilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate) au coordonat echipa
Titlurile știintifice sunt irevocabile, indiferent de forma în care au intrat în circuitul civil | Decizie de referință a ICCJ, obținută de avocații ZRVP. Alexandru Iorgulescu (partener) și Alina Munteanu (senior associate), în prim plan
Cariere în Drept | Cum a perceput Vasile Țurcan, român din Basarabia, învățământul juridic românesc pe care l-a absolvit cu 9,85 și care au fost primele impresii după: ”Raportat la obligativitatea celor doi ani de stagiu, găsirea unui coordonator este o activitate extrem de anevoioasă, dacă ai niște așteptări minime de la această colaborare: să fii plătit măcar cu minimul pe economie conform Statutului profesiei, să ai o minimă libertate și acces la clienți proprii sau să beneficiezi de o îndrumare efectivă, nu doar expusă în contract”
Departamentul de Dispute Resolution contribuie cu peste 80% la cifra de afaceri a firmei Șerban & Asociații și este de așteptat ca veniturile să crească anul acesta. Casa de avocați este în discuții pentru preluarea unor mandate de arbitraj internațional | Radu Șerban (Partener): ”Volumul de muncă a fost unul intens, atât pe latura de penal a departamentului, cât și pe cea de civil, iar gradul de sofisticare este unul foarte ridicat”
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...