ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Raiffeisen Bank a încheiat un parteneriat cu startup-ul Keez

14 Octombrie 2019   |   AGERPRES

Keez este un start-up românesc, care oferă servicii complete de contabilitate online prin intermediul platformei digitale www.keez.ro şi prin aplicaţia 'Mobile Keez', disponibilă pentru Android şi IOS.

 
 
Raiffeisen Bank a încheiat un parteneriat cu compania Keez pentru a facilita accesul clienţilor IMM la soluţii tehnologice noi pentru servicii de contabilitate online, conform unui comunicat al băncii.

'Raiffeisen Bank continuă dezvoltarea strategiei pentru oferirea de soluţii non-bancare pentru clienţii IMM. În acest sens, ne bucurăm să anunţăm parteneriatul încheiat cu startupul românesc Keez, de tip 'AccountingTech' care aduce serviciile contabile la nivelul utilizatorilor secolului XXI. Am ales să adresăm nevoi clasice ale afacerilor clienţilor noştri printr-un instrument online, uşor accesibil, simplu de utilizat şi disponibil 24/7. Pe lângă operaţiunile de înregistrare contabilă, soluţia Keez oferă firmelor rapoarte de management financiar, servicii de facturare online şi administrare salariaţi. Astfel, clienţii noştri vor putea să se dedice mai mult dezvoltării afacerii lor, fiind degrevaţi de sarcini administrative consumatoare de timp. Facem astfel un alt pas înainte în completarea serviciilor noastre, cu obiectivul de a simplifica viaţa de zi cu zi a antreprenorilor şi firmelor mici şi mijlocii", a declarat reprezentantul Raiffeisen Bank, Raluca Nicolescu, director executiv IMM.


Keez este un start-up românesc, care oferă servicii complete de contabilitate online prin intermediul platformei digitale www.keez.ro şi prin aplicaţia 'Mobile Keez', disponibilă pentru Android şi IOS.

Platforma online dezvoltată de Keez este unică în România şi furnizează servicii complete de contabilitate, prin intermediul unei echipe de experţi contabili certificate 'CECCAR'. Platforma a fost lansată în 2018 şi e utilizată de peste 500 de clienţi din toată ţara.

Un beneficiu inedit şi mult apreciat al platformei Keez este dat de posibilitatea încărcării documentelor justificative (chitanţe, facturi etc.) prin scanare cu telefonul mobil, întregul procesul de înregistrare al acestora fiind rapid, eficient şi sigur datorită multiplelor automatizări.
 
,,Keez a adăugat serviciilor standard de contabilitate ingrediente ca digital, cloud, mobile, machine learning, AI şi pune la dispoziţia celor peste 500 clienţi un pachet integrat de 'professional services & technology' care revoluţionează felul în care antreprenorii se raportează la contabilitate. Astăzi, antreprenorii, cu ajutorul Keez, au toată firma în buzunar: toate documentele financiare, contabile, toate rapoartele sunt disponibile prin intermediul aplicaţiei 'Mobile Keez', pe Android şi iOS, dar şi pe laptop sau desktop, în aplicaţia web dedicată', a spus Daniel Mateescu, CEO şi fondator Keez.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7213 / 8442
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...