ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Despre tinerii avocați care au intrat în rândul partenerilor din firmele mari | Azi, Cristi Tudor - avocatul care a parcurs drumul de la stagiar la partener într-o singură firmă: “Emblema Mușat & Asociații este stabilitatea, construită în cei peste 30 de ani de activitate cu realizări notabile. Mă consider privilegiat să pot afirma că jumătate din această perioadă am făcut parte din colectivul firmei”

28 Aprilie 2021   |   Ștefania Enache

Statutul de partener îl apropie de Cristi Tudor mai mult de clienți, în principal în ceea ce privește asumarea unor decizii strategice pe anumite aspecte sensibile. De asemenea, una dintre prioritățile sale a devenit coeziunea la nivel de echipă.

 
 
Cristi Tudor a crescut și s-a format în mijlocul echipei Mușat & Asociații.Munca depusă, implicarea, învățarea continuă l-au ajutat să evolueze în carieră, iar astăzi este cel mai nou Partener al firmei de avocatură.„Mi-am început cariera la Mușat & Asociații și am continuat aici timp de peste 15 ani. Practic, aici m-am format. Pe tot acest parcurs, am combinat viziunea și bunele practici ale firmei cu propriile idei, având oportunitatea de a fi constant implicat în proiecte de anvergură cu o componentă de insolvență sau economică.În egală măsură, integritatea și asumarea deciziilor indiferent de rezultat, au fost repere importante în evoluția mea profesională”, a declarat avocatul pentru BizLawyer.

Portalul nostru continuă să îi prezinte pe tinerii avocați care au intrat în ultimul an în rândul partenerilor din firmele de avocatură cu echipe și proiecte mari. BizLawyer le-a prezentat recent pe Anca Zegrean (Biriș Goran), Andra Mihalache (Mușat & Asociații), Roxana Abrașu (NNDKP) și
Eugen Sârbu (Oglindă & Partners), și va continua acest demers cu alți tineri avocați care au intrat în prima linie în ultimele luni.

Promovarea în noua funcție a venit la pachet cu un set mai complex de responsabilități. Statutul de partener îl apropie de Cristi Tudor mai mult de clienți, în principal în ceea ce privește asumarea unor decizii strategice pe anumite aspecte sensibile. De asemenea, una dintre prioritățile sale a devenit coeziunea la nivel de echipă.

Eficiența muncii face diferența

Cristi Tudor
are planuri importante legate de munca sa. El amintește faptul că dezvoltarea pe verticală, prin promovarea de noi parteneri, este, fără îndoială, un deziderat pentru orice societate de business. „Aceasta implică bineînțeles și creativitate, inovație și uneori, schimbări. Îmi propun să contribui la consolidarea și dezvoltarea departamentului nostru de insolvență și restructurare, cu stabilirea unor obiective adaptate la realitatea incertă din ultimul an și aplicate pe noile necesități ale clienților în acest context”, punctează avocatul.




Partenerul Mușat & Asociații este de părere că, în orice domeniu de activitate eficiența muncii face diferența. „Este adevărat că cei care sunt la început de drum conștientizează acest aspect uneori mai târziu, concentrându-se inițial pe diversitate și volum. Însă, odată cu trecerea anilor și acumularea de experiență, se rafinează calitatea serviciilor și orientarea către rezultat. Atât mediul în care te formezi, echipa, cât și coordonatorii contribuie major la această conștientizare. Inevitabil, principiile de etică și deontologie profesională promovate constant de către firmă și consolidate de pasiunea colegilor față de profesie nu pot conduce decât la formarea unui bun practician”, nuanțează specialistul în Drept.

Referindu-se la profesia pe care o practică, el subliniază faptul că „avocatura este frumoasă și pentru că prezintă un nivel ridicat de empatie. Mai întâi simți, apoi cunoști și finalmente, consolidezi. Cred că știința de carte, pasiunea și perseverența sunt cheile importante pentru o carieră de succes”.  

Faptul că a avut șansa de a se dezvolta profesional într-o firmă de avocatură din „liga grea” a avocaturii de business a reprezentat un mare avantaj pentru Cristi Tudor. „Emblema Mușat & Asociații este stabilitatea, construită în cei peste 30 de ani de activitate în avocatura de business, cu rezultate și realizări notabile. Mă consider privilegiat să pot afirma că jumătate din această perioadă am făcut parte din colectivul firmei, lucrând într-un mediu profesionist, în continuă expansiune și am beneficiat de sfaturile și experiența unor oameni de calitate”, nuanțează avocatul.

Cristi Tudor mai spune că, în ultimii ani, a avut ocazia de a se implica în proiecte ample de restructurare / reorganizare judiciară sau proceduri de faliment, finalizate cu îndeplinirea obiectivelor propuse. „Societățile vizate activau în domeniul construcțiilor sau în piața de producere a energiei electrice, dar și în industria hotelieră. Problematica ridicată din aceste mandate a necesitat aportul mai multor departamente din cadrul firmei (mediu, dreptul muncii etc.), raportat la caracterul specializat al profilului și activității clienților asistați. În ultimul timp a avut ocazia de a se implica direct”, detaliază expertul Mușat & Asociații.




La început de carieră în mod natural există tendința de a acorda mai mult timp profesiei. Cu timpul, echilibrul între timpul alocat profesiei și cel pentru viața personală reprezintă un factor important care menține motivația de a evolua continuu, ca profesionist și ca om. Atât timp cât ești mulțumit de deciziile pe care le-ai luat, de sacrificiile pe care le-ai făcut pentru a ajunge unde ți-ai dorit, înseamnă că ai reușit. Peste cinci ani mă văd în locul în care voi simți că îmi alimentez constant bucuria și motivația cu care am profesat timp de peste 15 ani.”

Cristi Tudor, Partener Mușat & Asociații



Experiența dobândită în cadrul Mușat & Asociații l-a învățat că un coordonator trebuie să cunoască toate aspectele importante dintr-un proiect pentru a fi în măsură să stabilească o strategie solid argumentată și adaptată nevoilor curente ale clientului.

„Un proiect reușit este rezultatul unei bune interacțiuni dintre o echipă de lucru pluridisciplinară și managerul de proiect care identifică aspectele de importanță majoră și aduce un plus de eficiență. Personal, îmi place să mă implic activ în activități inovatoare, care mă provoacă profesional. De exemplu, la începutul acestui an, m-am ocupat de vânzarea unui număr de certificate de emisii de gaze cu efect de seră la Bursa de Mărfuri București. Dimensiunea proiectelor nu reprezintă obligatoriu un criteriu de selecție. Dacă opinia mea poate aduce valoare în activitatea colegilor, îmi organizez agenda astfel încât sa răspund cu promptitudine solicitării. Bineînțeles, prioritizarea sarcinilor este esențială pentru un bun management, în contextul menținerii unui standard ridicat de eficiență”, a conchis Cristi Tudor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1018 / 1767
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Departamentul de Dispute Resolution contribuie cu peste 80% la cifra de afaceri a firmei Șerban & Asociații și este de așteptat ca veniturile să crească anul acesta. Casa de avocați este în discuții pentru preluarea unor mandate de arbitraj internațional | Radu Șerban (Partener): ”Volumul de muncă a fost unul intens, atât pe latura de penal a departamentului, cât și pe cea de civil, iar gradul de sofisticare este unul foarte ridicat”
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat Goodpack SRL, societate parte din portofoliul CEECAT Capital, în procesul de achiziție a Paccor Romania SRL
Wolf Theiss a asistat fondurile Cerberus Capital Management și Revetas Capital în legătură cu vânzarea complexului de birouri The Landmark din București. Partenerul Ileana Glodeanu a coordonat echipa multidisciplinară de avocați
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ștefania Andruhovici, Directorul Departamentul Juridic - Electrica SA: „Misiunea de a promova principii sănătoase se extinde dincolo de cadrul biroului, datoria noastră fiind aceea de a fi, prin tot ceea ce facem, un exemplu pentru cei din jur”
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în tranzacția de securitizare sintetică cu Banca Europeană de Investiții și Fondul European de Investiții
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...