ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Despre tinerii avocați care au intrat în rândul partenerilor din firmele mari | Azi, Cristi Tudor - avocatul care a parcurs drumul de la stagiar la partener într-o singură firmă: “Emblema Mușat & Asociații este stabilitatea, construită în cei peste 30 de ani de activitate cu realizări notabile. Mă consider privilegiat să pot afirma că jumătate din această perioadă am făcut parte din colectivul firmei”

28 Aprilie 2021   |   Ștefania Enache

Statutul de partener îl apropie de Cristi Tudor mai mult de clienți, în principal în ceea ce privește asumarea unor decizii strategice pe anumite aspecte sensibile. De asemenea, una dintre prioritățile sale a devenit coeziunea la nivel de echipă.

 
 
Cristi Tudor a crescut și s-a format în mijlocul echipei Mușat & Asociații.Munca depusă, implicarea, învățarea continuă l-au ajutat să evolueze în carieră, iar astăzi este cel mai nou Partener al firmei de avocatură.„Mi-am început cariera la Mușat & Asociații și am continuat aici timp de peste 15 ani. Practic, aici m-am format. Pe tot acest parcurs, am combinat viziunea și bunele practici ale firmei cu propriile idei, având oportunitatea de a fi constant implicat în proiecte de anvergură cu o componentă de insolvență sau economică.În egală măsură, integritatea și asumarea deciziilor indiferent de rezultat, au fost repere importante în evoluția mea profesională”, a declarat avocatul pentru BizLawyer.

Portalul nostru continuă să îi prezinte pe tinerii avocați care au intrat în ultimul an în rândul partenerilor din firmele de avocatură cu echipe și proiecte mari. BizLawyer le-a prezentat recent pe Anca Zegrean (Biriș Goran), Andra Mihalache (Mușat & Asociații), Roxana Abrașu (NNDKP) și
Eugen Sârbu (Oglindă & Partners), și va continua acest demers cu alți tineri avocați care au intrat în prima linie în ultimele luni.

Promovarea în noua funcție a venit la pachet cu un set mai complex de responsabilități. Statutul de partener îl apropie de Cristi Tudor mai mult de clienți, în principal în ceea ce privește asumarea unor decizii strategice pe anumite aspecte sensibile. De asemenea, una dintre prioritățile sale a devenit coeziunea la nivel de echipă.

Eficiența muncii face diferența

Cristi Tudor
are planuri importante legate de munca sa. El amintește faptul că dezvoltarea pe verticală, prin promovarea de noi parteneri, este, fără îndoială, un deziderat pentru orice societate de business. „Aceasta implică bineînțeles și creativitate, inovație și uneori, schimbări. Îmi propun să contribui la consolidarea și dezvoltarea departamentului nostru de insolvență și restructurare, cu stabilirea unor obiective adaptate la realitatea incertă din ultimul an și aplicate pe noile necesități ale clienților în acest context”, punctează avocatul.




Partenerul Mușat & Asociații este de părere că, în orice domeniu de activitate eficiența muncii face diferența. „Este adevărat că cei care sunt la început de drum conștientizează acest aspect uneori mai târziu, concentrându-se inițial pe diversitate și volum. Însă, odată cu trecerea anilor și acumularea de experiență, se rafinează calitatea serviciilor și orientarea către rezultat. Atât mediul în care te formezi, echipa, cât și coordonatorii contribuie major la această conștientizare. Inevitabil, principiile de etică și deontologie profesională promovate constant de către firmă și consolidate de pasiunea colegilor față de profesie nu pot conduce decât la formarea unui bun practician”, nuanțează specialistul în Drept.

Referindu-se la profesia pe care o practică, el subliniază faptul că „avocatura este frumoasă și pentru că prezintă un nivel ridicat de empatie. Mai întâi simți, apoi cunoști și finalmente, consolidezi. Cred că știința de carte, pasiunea și perseverența sunt cheile importante pentru o carieră de succes”.  

Faptul că a avut șansa de a se dezvolta profesional într-o firmă de avocatură din „liga grea” a avocaturii de business a reprezentat un mare avantaj pentru Cristi Tudor. „Emblema Mușat & Asociații este stabilitatea, construită în cei peste 30 de ani de activitate în avocatura de business, cu rezultate și realizări notabile. Mă consider privilegiat să pot afirma că jumătate din această perioadă am făcut parte din colectivul firmei, lucrând într-un mediu profesionist, în continuă expansiune și am beneficiat de sfaturile și experiența unor oameni de calitate”, nuanțează avocatul.

Cristi Tudor mai spune că, în ultimii ani, a avut ocazia de a se implica în proiecte ample de restructurare / reorganizare judiciară sau proceduri de faliment, finalizate cu îndeplinirea obiectivelor propuse. „Societățile vizate activau în domeniul construcțiilor sau în piața de producere a energiei electrice, dar și în industria hotelieră. Problematica ridicată din aceste mandate a necesitat aportul mai multor departamente din cadrul firmei (mediu, dreptul muncii etc.), raportat la caracterul specializat al profilului și activității clienților asistați. În ultimul timp a avut ocazia de a se implica direct”, detaliază expertul Mușat & Asociații.




La început de carieră în mod natural există tendința de a acorda mai mult timp profesiei. Cu timpul, echilibrul între timpul alocat profesiei și cel pentru viața personală reprezintă un factor important care menține motivația de a evolua continuu, ca profesionist și ca om. Atât timp cât ești mulțumit de deciziile pe care le-ai luat, de sacrificiile pe care le-ai făcut pentru a ajunge unde ți-ai dorit, înseamnă că ai reușit. Peste cinci ani mă văd în locul în care voi simți că îmi alimentez constant bucuria și motivația cu care am profesat timp de peste 15 ani.”

Cristi Tudor, Partener Mușat & Asociații



Experiența dobândită în cadrul Mușat & Asociații l-a învățat că un coordonator trebuie să cunoască toate aspectele importante dintr-un proiect pentru a fi în măsură să stabilească o strategie solid argumentată și adaptată nevoilor curente ale clientului.

„Un proiect reușit este rezultatul unei bune interacțiuni dintre o echipă de lucru pluridisciplinară și managerul de proiect care identifică aspectele de importanță majoră și aduce un plus de eficiență. Personal, îmi place să mă implic activ în activități inovatoare, care mă provoacă profesional. De exemplu, la începutul acestui an, m-am ocupat de vânzarea unui număr de certificate de emisii de gaze cu efect de seră la Bursa de Mărfuri București. Dimensiunea proiectelor nu reprezintă obligatoriu un criteriu de selecție. Dacă opinia mea poate aduce valoare în activitatea colegilor, îmi organizez agenda astfel încât sa răspund cu promptitudine solicitării. Bineînțeles, prioritizarea sarcinilor este esențială pentru un bun management, în contextul menținerii unui standard ridicat de eficiență”, a conchis Cristi Tudor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1130 / 1879
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...