Gi Group România o numește pe Mădălina Soldan în funcția de Country Manager
05 Septembrie 2024
BizLawyerMădălina Soldan îl înlocuiește pe Tiziano Rodolfo Roseto, care va continua în rolul său principal de Chief Regional Officer – Europa de Est și ca CEO Bulgaria&Ucraina, urmând ca din 2025 să extindă prezența Gi Group Holding și în alte țări din Europa de Est.
Compania de servicii integrate de resurse umane Gi Group România o numește pe Mădălina Soldan în funcția de Country Manager, începând cu 1 septembrie 2024. Printre prioritățile sale în noua funcție se numără consolidarea poziției Gi Group pe piața din România, crearea unui mediu de lucru care să permită echipei să exceleze și să depășească în mod constant așteptările, precum și extinderea prezenței companiei în regiunile cheie, precum regiunea Moldovei și a Bucureștiului.
Odată cu numirea sa, Mădălina Soldan îl înlocuiește pe Tiziano Rodolfo Roseto, care va continua în rolul său principal de Chief Regional Officer – Europa de Est și ca CEO Bulgaria&Ucraina, urmând ca din 2025 să extindă prezența Gi Group Holding și în alte țări din Europa de Est.
Odată cu numirea sa, Mădălina Soldan îl înlocuiește pe Tiziano Rodolfo Roseto, care va continua în rolul său principal de Chief Regional Officer – Europa de Est și ca CEO Bulgaria&Ucraina, urmând ca din 2025 să extindă prezența Gi Group Holding și în alte țări din Europa de Est.
„După un an de management temporar, a sosit momentul să predau responsabilitatea către un manager de cea mai înaltă clasă. Sunt convins că Mădălina va reuși să îmbrățișeze valorile fundamentale ale Gi Group și să îndrume această frumoasă echipă către noi orizonturi. Alchimia perfectă dintre mulți ani de experiență și înțelepciunea feminină nu vor face decât să amplifice succesul acestei provocări”, spune Tiziano Rodolfo Roseto, Chief Regional Officer Gi Group.
În calitate de Country Manager, Mădălina Soldan va continua implementarea strategiei pe plan local, dezvoltarea parteneriatelor și identificarea de noi oportunități de colaborare, precum și dezvoltarea portofoliului de servicii și clienți, asigurând servicii de înaltă calitate pentru parteneri. Pentru noua conducere, un pilon esențial al strategiei în România va fi recrutarea pentru rolurile din sectorul blue collar. Compania va pune un accent deosebit pe dezvoltarea outsourcing-ului 360 de grade, va aborda toate aspectele recrutării și managementului resurselor umane, de la atragerea și selecția talentelor până la integrarea și dezvoltarea acestora în cadrul organizațiilor partenere.
„Am acceptat această provocare din dorința de a contribui semnificativ la creșterea unei companii care, la fel ca și mine, pune oamenii în centrul activității sale. În Gi Group am văzut oportunitatea de a promova și mai mult principiile meritocrației și loialității, valori pe care le prețuiesc profund și pe care le consider esențiale pentru construirea unor echipe performante și durabile. Îmi propun să aduc o abordare mai personalizată în relația cu clienții și candidații noștri, bazată pe o înțelegere profundă a nevoilor lor și un angajament ferm față de excelență”, spune Mădălina Soldan, Country Manager Gi Group România.
Întreaga sa carieră profesională s-a desfășurat în domeniul serviciilor, cu un accent deosebit pe înțelegerea și satisfacerea nevoilor clienților, precum și pe dezvoltarea oamenilor din echipele pe care le conduce. Anterior alăturării sale în cadrul Gi Group România, Mădălina Soldan a activat timp de peste 11 ani pentru agenția de recrutare de personal și resurse umane Adecco, unde a fost responsabilă, printre altele, de planurile de dezvoltare anuale și de strategia de creștere a companiei în zona metropolitană a Bucureștiului, coordonând echipe specializate pe diferite segmente de business.
Cu sediul central în Milano, Italia, Gi Group este activ în 30 de țări din întreaga lume și coordonează activitatea a peste 6.000 de angajați, oferind suport partenerilor de business, prin furnizare informațiilor precise cu privire la piața forței de muncă. Gi Group Holding, prin toate mărcile sale cheie, oferă servicii pentru aproximativ 20.000 de companii și generează venituri de 3,3 miliarde de euro, fiind a cincea companie de personal ca mărime din Europa și a 16-a din lume.
În România grupul are birouri în București (sediul central), Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Pitești și Timișoara și oferă servicii prin intermediul a 4 divizii (Gi Group, Grafton, Gi BPO, TACK/TMI și Wyser) care plasează peste 5.000 de candidați pe an în piața muncii.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 722 / 18216 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...