ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Kantar: Brandurile sunt datoare să acţioneze în favoarea protecţiei mediului, consideră 40% dintre români

01 Noiembrie 2023   |   Agerpres

În ansamblu, 40% din totalul respondenţilor din România au aşteptări mari de la branduri ca acestea să acţioneze în favoarea mediului şi într-o măsură mai mică să rezolve problemele sociale (26%).

 
 
Patru din zece români (40%) sunt de părere că brandurile sunt datoare să acţioneze în favoarea protecţiei mediului, iar peste un sfert (26%) cred într-o măsură mai mică că pot rezolva problemele sociale, relevă ediţia a treia a studiului "Sustainable Sector Index", realizat de Kantar.
 
Conform cercetării, românii sunt neîncrezători în acţiunile de sustenabilitate ale mărcilor, doar 22% dintre cei care locuiesc în mediul urban consideră că brandurile iau măsuri semnificative pentru a răspunde problemelor de mediu. Totodată, numai 15% dintre cei chestionaţi susţin că brandurile iau măsuri pentru a rezolva problemele sociale.
 
În ansamblu, 40% din totalul respondenţilor din România au aşteptări mari de la branduri ca acestea să acţioneze în favoarea mediului şi într-o măsură mai mică să rezolve problemele sociale (26%).
 
Pe de altă parte, aproape jumătate dintre românii de la oraş (48%) s-au întâlnit, deja, cu informaţii false sau înşelătoare cu privire la acţiunile CSR întreprinse de mărci, ceea ce îi determină să adopte o poziţie sceptică.
 
Sectoarele unde cei mai mulţi dintre români au auzit sau văzut informaţii false sau înşelătoare legate de sustenabilitate sunt: hypermarket-urile/supermarket-urile (62%), îmbrăcăminte/încălţăminte (62%), legume/fructe proaspete (59%) sau furnizorii de energie (57%).
 
"Cu toate acestea, chiar dacă românii cer mărcilor din anumite sectoare (din cele 42 de analizate) să depună mai multe eforturi pentru a fi credibile, ei salută performanţa anumitor sectoare din zona sustenabilităţii, cum ar fi: Mâncare pentru animalele de companie, Ciocolată & dulciuri, Cafea & ceai sau Fructe şi legume proaspete. Şi pot, de asemenea, să recompenseze anumite mărci pentru efortul lor de a reduce impactul asupra mediului şi / sau societăţii - cum ar fi Kaufland, Banca Transilvania sau Samsung - acestea fiind văzute ca lideri in sectoarele lor din perspectiva sustenabilităţii", se menţionează în raportul de specialitate.
 
Studiul Kantar Sustainability Sector Index se află la cea de-a 3-a ediţie. Culegerea datelor a avut loc în luna iulie a acestui an în 33 de ţări, cu 26.000 de consumatori, inclusiv o mie din România.
 
Kantar este unul dintre liderii mondiali în domeniul analizelor de marketing (insights & analytics) şi un partener în materie de insight-uri de brand pentru companiile de top din lume.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2437 / 17643
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Legiteam | Cherciu & Co is looking for two Junior ̸ Mid - Level Lawyers
Bohâlțeanu & Asociații a asistat Emma Lambda în achiziția Stratum Energy Romania, într-un mandat complex, desfășurat pe parcursul ultimilor 2 ani. Echipă multidisciplinară, formată din profesioniști specializați în Corporate ̸ M&A, Energy și Real Estate | Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner): ”Un proiect de mare anvergură pentru echipa noastră, având în vedere specificul domeniului, gradul complex de structurare a tranzacției și jurisdicțiile implicate”
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
LegiTeam | Mitel & Asociații caută avocat cu experiență (Drept Societar și Comercial)
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Baciu Partners, Mușat & Asociaţii și Răzvan Dincă & Asociaţii, pe lista scurtă pentru distincția de ‘Firma anului în domeniul mărcilor în România’ la gala Global IP Awards 2024, desfășurată la Londra. Ce spun ghidurile juridice despre activitatea firmelor
LegiTeam | Mitel & Asociații caută avocat cu experiență (Drept Imobiliar)
Cariere în Drept | De vorbă cu Maria Stanca, unul dintre mai buni studenți ai Facultății de Drept din cadrul Universității din București - promoția 2023, care a ales profesia de notar: ”Pentru cei care își doresc o profesie juridică, într-adevăr, Facultatea de Drept nu se parcurge cu lejeritate, volumul de studiu și cerințele fiind considerabile. Îmi place foarte mult să lucrez cu oamenii și să dau înapoi societății; practicând dreptul, simt că tocmai asta fac”
Promovări la Popovici Nițu Stoica & Asociații | Patru avocați fac un pas înainte în carieră și devin avocați colaboratori coordonatori
Țuca Zbârcea & Asociații obține un precedent important într-un arbitraj ICC din industria de petrol și gaze
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...