ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Actionarii Fondului Proprietatea au aprobat reînnoirea mandatului Franklin Templeton

29 Septembrie 2021   |   Agerpres

Johan Meyer, CEO Franklin Templeton Bucureşti şi manager de portofoliu al Fondului Proprietatea a susţinut că misiunea Franklin Templeton este de a-şi ajuta clienţii să obţină rezultate mai bune datorită expertizei de peste 70 de ani în administrarea investiţiilor.

 
 
Acţionarii Fondului Proprietatea au aprobat termenii cheie ai unui nou mandat de administrator pentru Franklin Templeton International Services SRL pe o perioadă de doi ani, începând cu 1 aprilie 2022, în cadrul Adunării Generale a Acţionarilor, organizată marţi, potrivit unui comunicat remis spre publicare.

Potrivit sursei citate, acesta este al unsprezecelea an de când Franklin Templeton administrează Fondul Proprietatea, mandatul iniţial de administrare fiind semnat în 2010. În această perioadă, Fondul a susţinut continuu piaţa de capital din România şi a generat valoare substanţială pentru acţionarii săi.

"Comitetul Reprezentanţilor apreciază rezultatele obţinute de Franklin Templeton în calitate de administrator al Fondului Proprietatea şi eforturile sale în vederea îmbunătăţirii standardelor de guvernanţă corporativă, transparentă şi profitabilitate ale companiilor din portofoliu. Odată cu atragerea a numeroşi noi investitori locali şi internaţionali, privaţi şi instituţionali, Fondul a contribuit semnificativ la dezvoltarea pieţei de capital din România şi va continua acest lucru în vederea susţinerii listărilor ulterioare ale companiilor de stat româneşti la Bursa de Valori Bucureşti", a declarat Ilinca von Derenthall, preşedinte al Comitetului Reprezentanţilor.

La rândul său, Johan Meyer, CEO Franklin Templeton Bucureşti şi manager de portofoliu al Fondului Proprietatea a susţinut că misiunea Franklin Templeton este de a-şi ajuta clienţii să obţină rezultate mai bune datorită expertizei de peste 70 de ani în administrarea investiţiilor.

"În România, acest lucru are o relevanţă deosebită, deoarece lucrăm îndeaproape cu companiile din portofoliu de mai bine de un deceniu, pentru a genera valoare pentru acţionarii Fondului Proprietatea. Sunt deosebit de recunoscător echipei foarte talentate şi dedicate din Bucureşti, fără de care aceste rezultate nu ar fi fost posibile. Este încurajator să vedem că Franklin Templeton a obţinut din nou sprijinul acţionarilor pentru continuarea mandatului de administrator al Fondului Proprietatea. În viitor, vom continua să ne concentrăm pe administrarea participaţiilor în companiile din portofoliu pentru a genera cele mai bune rezultate posibile pentru investitori. Avem un angajament ferm privind susţinerea profesionalismului, guvernanţei corporative şi transparenţei şi credem că acest lucru ne va permite să generăm mai multă valoare pentru acţionari prin iniţiative precum listarea companiilor din portofoliu, cum ar fi Hidroelectrica şi Salrom", a precizat Johan Meyer.

În perioada următoare va fi organizată o nouă Adunare Generală a Acţionarilor, care va fi convocată în săptămânile următoare şi la care acţionarii vor fi chemaţi să voteze cu privire la condiţiile detaliate ale mandatului incluse în proiectul contractului de administrare.

Fondul Proprietatea a fost listat pe două burse (Bursa de Valori Bucureşti în 2011 şi London Stock Exchange în 2015) şi a contribuit semnificativ la promovarea României şi a pieţei sale de capital pe scena internaţională, către cei mai mari investitori din lume.

Lansat în decembrie 2005, Fondul Proprietatea (Fondul) a fost creat pentru despăgubirea cetăţenilor români ale căror proprietăţi au fost confiscate de fostul regim comunist. În urma licitaţiei internaţionale anunţate în decembrie 2008, Franklin Templeton Investments a preluat oficial rolul de manager de investiţii şi administrator unic al Fondului pe 29 septembrie 2010.


Fondul este o companie de investiţii alternative, iar obiectivul său investiţional este maximizarea randamentelor către acţionari şi creşterea valorii activului net pe acţiune prin investiţii realizate, în principal, în acţiuni şi valori mobiliare româneşti.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3509 / 8458
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...