AmCham Romania are un nou director executiv: Letiția Pupăzeanu preia mandatul de la Anca Harasim începând cu 1 iulie 2021
09 Iunie 2021
BizLawyerDupă o experiență de 6 ani în cadrul USAID (United States Agency for International Development), Letiția Pupăzeanu s-a alăturat echipei AmCham în anul 2007, în rolul de Advocacy Manager, devenind ulterior Policy Director și Director Executiv Adjunct.
Letiția Pupăzeanu devine Directorul Executiv al Camerei de Comerț Americane în România (AmCham România) începând cu 1 iulie 2021, preluând acest rol de la Anca Harasim, Directorul Executiv al organizației timp de 21 de ani. Anca va continua să sprijine activitatea AmCham din rolul de consultant de management până la finalul lunii martie 2022.
“Sunt onorată și recunoscătoare pentru încrederea care mi-a fost acordată. Îi mulțumesc Ancăi pentru efortul și entuziasmul pe care le-a investit fără ezitare în dezvoltarea organizației. Alături de colegii din echipa AmCham vom rămâne dedicați misiunii de a promova viziunea comunității AmCham și prioritățile pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei românești și a climatului investițional din țara noastră. Perioada plină de provocări pe care încă o traversăm a contribuit la consolidarea AmCham și ne-a dovedit încă o dată cât este de importat să fim împreună ca mediu de afaceri și să contribuim constructiv la identificarea celor mai bune soluții” a spus Letiția Pupăzeanu, noul Director Executiv al AmCham România.
“Sunt onorată și recunoscătoare pentru încrederea care mi-a fost acordată. Îi mulțumesc Ancăi pentru efortul și entuziasmul pe care le-a investit fără ezitare în dezvoltarea organizației. Alături de colegii din echipa AmCham vom rămâne dedicați misiunii de a promova viziunea comunității AmCham și prioritățile pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei românești și a climatului investițional din țara noastră. Perioada plină de provocări pe care încă o traversăm a contribuit la consolidarea AmCham și ne-a dovedit încă o dată cât este de importat să fim împreună ca mediu de afaceri și să contribuim constructiv la identificarea celor mai bune soluții” a spus Letiția Pupăzeanu, noul Director Executiv al AmCham România.
“A fost un privilegiu pentru mine să fiu Directorul Executiv al AmCham în ultimii 21 de ani și să fiu parte a creșterii și transformării organizației într-un partener de încredere pentru comunitatea de afaceri și pentru decidenți deopotrivă. Predau conducerea executivă unui profesionist de exceptie care a contribuit semnificativ la evoluția AmCham ca membru al echipei încă din anul 2007. Mulțumesc membrilor AmCham și partenerilor din toate mediile pentru sprijinul și încrederea pe care le-au manifestat în contextul colaborării noastre” a declarat Anca Harasim.
"În numele Consiliului Director si al membrilor AmCham, îi mulțumesc Ancăi pentru contribuția excepțională pe care avut-o la consolidarea Camerei de Comerț Americane în România într- o organizație puternică și relevantă. Recunoaștem meritul ei și efortul depus de-a lungul anilor ca AmCham să devină un reper pentru mediul asociativ din România. Letiția are susținerea noastră deplină pentru mandatul asumat de a duce AmCham în etapa următoare de evoluție și relevanță, și îi dorim mult succes." a declarat Ionuț Simion, Președintele AmCham Romania.
După o experiență de 6 ani în cadrul USAID (United States Agency for International Development), Letiția Pupăzeanu s-a alăturat echipei AmCham în anul 2007, în rolul de Advocacy Manager, devenind ulterior Policy Director și Director Executiv Adjunct.
Camera de Comerț Americană în România (AmCham România) este de peste 25 de ani între cele mai reprezentative asociații ale comunității de afaceri din România și un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea României sau dinamica relațiilor comerciale între SUA și România
În prezent, cele peste 450 de companii americane, multinaționale și românești membre ale comunității AmCham România, fac posibilă implicarea AmCham în promovarea priorităților economice pentru multe domenii de activitate, prin grupuri de lucru specializate, precum: Piețe de Capital și Servicii Financiare, Guvernanță Corporatistă, Concurență și Ajutor de Stat, Energie, Educație, Economie Digitală, Fiscalitate, Mediu , Piața Muncii, Sănătate, Fonduri Europene, Achiziții Publice și Partneriat Public-Privat, Real-Estate și Turism.
AmCham Romania este membru acreditat al U.S. Chamber of Commerce și face parte din rețeaua europeană a organizațiilor AmCham.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4113 / 8442 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...