AmCham Romania anunță componența noului Consiliu Director
26 Martie 2021
BizLawyerViziunea și recomandările AmCham Romania sunt rezultatul efortului conjugat și expertizei oferite de cele peste 450 companii membre AmCham Romania prin intermediul grupurilor de lucru care acoperă subiecte transverale și sectoriale.
În contextul Adunării Generale din data de 25 martie 2021 membrii Camerei de Comerț Americane în Romania (AmCham Romania) au ales cinci dintre cei 13 membri ai Consiliului Director, a anunțat organizația într-un comunicat.
Astfel, în anul 2021 structura de conducere și reprezentare a organizației va avea următoarea componență:
Președinte: Ionuț Simion, Country Managing Partner - PwC Romania
Vice-Președinte: Anca Damour, Executive Board Member - Carrefour Romania
Vice-Președinte: Cristian Sporiș, Vice-President, Head of Corporate Banking, Raiffeisen Bank Romania
Trezorier: Alexander Milcev, Tax& Law Leader Romania, Partner - EY Romania
Astfel, în anul 2021 structura de conducere și reprezentare a organizației va avea următoarea componență:
Președinte: Ionuț Simion, Country Managing Partner - PwC Romania
Vice-Președinte: Anca Damour, Executive Board Member - Carrefour Romania
Vice-Președinte: Cristian Sporiș, Vice-President, Head of Corporate Banking, Raiffeisen Bank Romania
Trezorier: Alexander Milcev, Tax& Law Leader Romania, Partner - EY Romania
Membri:
Omer Tetik, CEO – Banca Transilvania
Cristian Agalopol, Central & Eastern Head Securities and Capital Markets – Citibank
Dorin Pena, General Manager - Cisco Romania
Alexandru Reff, Country Managing Partner - Deloitte Romania
Ciprian Lăduncă, Managing Partner - LCL
Sevan Kaloustian, Managing Director - Janssen, Johnson & Johnson Romania
Alina Orban, Ad-interim Country General Manager - Microsoft Romania
Roberto Musneci, Co-Founder & Senior Partner – Șerban & Musneci Associates
Ionuț Sas, VP of Tax, Payroll and Equity – UiPath
La debutul unui nou mandat de Președinte AmCham, Ionuț Simion declară: “2021 a început și pentru AmCham sub imperativul adaptării continue la evoluțiile globale și naționale care au impact asupra mediului economic și social. Sunt onorat să pot continua alături de colegii din Consiliul Director misiunea AmCham de a contribui prin intermediul dialogului public-privat la identificarea celor mai potrivite măsuri pentru creșterea profilului investițional al României, care să asigure prosperitate pentru afacerile derulate în România și pentru români. Dincolo de gestionarea provocărilor generate de pandemie, România trebuie să beneficieze și de oportunitățile unice aduse de aceasta. Suntem în egală măsură preocupați să contribuim ca organizație la consolidarea parteriatului strategic dintre România și SUA, în special în plan economic, cu atât mai mult cu cât asistăm la o relansare a paterneriatului comercial transatlantic.”
Viziunea și recomandările AmCham Romania sunt rezultatul efortului conjugat și expertizei oferite de cele peste 450 companii membre AmCham Romania prin intermediul grupurilor de lucru care acoperă subiecte transverale și sectoriale precum: Piețe de Capital și Servicii Financiare, Guvernanță Corporatistă, Concurență și Ajutor de Stat, Economie Digitală, Educație, Energie, Fiscalitate, Fonduri Europene, Achiziții Publice și Partneriat Public-Privat, Piața Muncii, Sănătate, Real-Estate și Turism.
Dintre Prioritățile pentru România declinate în cadrul acestor grupuri de lucru care rămân centrale și pentru Consiliul Director al cărui mandat tocmai debutează amintim:
• Aderarea României la OECD
• Identificarea unui nou model de convergență economică
• Accesarea Next Generation EU și a bugetului multianual 2021-2027
• Investiții în infrastructura critică de transport, sănătate, educație, industrie
• Consolidarea fiscal-bugetară post-pandemie
• Accelerarea încorporării Transformării Digitale
• Prioritizarea cercetării-dezvoltării-inovării
• Dezvoltarea pieței de capital
• Reforma sistemului de sănătate
• Reforma educației
• Transformarea sectorului energetică axată pe – Descentralizare, Decarbonare, Digitalizare
• Tranziția către o economie verde
• Corelarea pieței muncii prin corelare cu dinamica socială și economică
• Suținerea turismului
• Asigurarea unuii stat de drept modern, performant și etic.
• Identificarea unui nou model de convergență economică
• Accesarea Next Generation EU și a bugetului multianual 2021-2027
• Investiții în infrastructura critică de transport, sănătate, educație, industrie
• Consolidarea fiscal-bugetară post-pandemie
• Accelerarea încorporării Transformării Digitale
• Prioritizarea cercetării-dezvoltării-inovării
• Dezvoltarea pieței de capital
• Reforma sistemului de sănătate
• Reforma educației
• Transformarea sectorului energetică axată pe – Descentralizare, Decarbonare, Digitalizare
• Tranziția către o economie verde
• Corelarea pieței muncii prin corelare cu dinamica socială și economică
• Suținerea turismului
• Asigurarea unuii stat de drept modern, performant și etic.
”În numele celor peste 450 de membri, companii americane, internaționale și românești AmCham România va continua să fie un partener de dialog constructiv pentru mediul decizional, atât în ceea ce privește subiectele de interes imediat pentru comunitatea de afaceri cât și obiectivele comune de redresare economică și creștere a competitivității și relevanței României în lanțul valoric global”, se arată în comunicatul AmCham Romania primit la redacție.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 13460 / 18203 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...