ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Digi lansează serviciile de telefonie mobilă în Ungaria

27 Mai 2019   |   AGERPRES

Odată cu lansarea serviciului pe piaţa învecinată, DIGI Kft. introduce, în mod gratuit, două funcţionalităţi 4G, disponibile şi în reţeaua Digi Mobil din România, şi care aduc o calitate foarte bună pentru serviciul de voce, pe terminalele compatibile.

 
 
Digi Kft., filiala din Ungaria a Digi Communications N.V., care deţine în România grupul Digi | RCS&RDS , a lansat luni serviciile de comunicaţii mobile prin propria reţea, în urma unui proces de investiţii care s-a derulat în ultimii 4 ani, informează un comunicat al companiei.

Astfel, portofoliul de servicii al operatorului convergent fix-mobil va deveni similar ofertei din România, înglobând servicii de telecomunicaţii fixe (televiziune prin cablu, internet fix, telefonie fixă) şi mobile (telefonie şi date mobile), televiziune prin satelit (direct to home - DTH).

Reţeaua DIGI Mobil din Ungaria utilizează standardul 4G pentru telefoanele de ultimă generaţie. În acelaşi timp, reţeaua utilizează şi standardul 2G, pentru compatibilitatea cu telefoanele existente, pentru serviciul de voce. Operatorul intenţionează să dezvolte şi serviciile viitoare 5G.


Odată cu lansarea serviciului pe piaţa învecinată, DIGI Kft. introduce, în mod gratuit, două funcţionalităţi 4G, disponibile şi în reţeaua Digi Mobil din România, şi care aduc o calitate foarte bună pentru serviciul de voce, pe terminalele compatibile.

Reţeaua Digi Mobil din Ungaria este într-o dezvoltare continuă, acoperirea urmând să se extindă în mai multe etape. 'Suntem hotărâţi să investim, să testăm şi să lucrăm în continuare împreună cu clienţii noştri, astfel încât în perioada următoare să îmbunătăţim constant acoperirea, în mod prioritar în zonele importante pentru clienţii care vor alege serviciul nostru mobil', a declarat Dragoş Spătaru, director general Digi Kft. şi Invitel Kft.

Digi Kft. este filiala din Ungaria a companiei Digi Communications N.V., companie listată la Bursa de Valori Bucureşti, cu operaţiuni în Ungaria, România, Spania şi Italia. În mai 2018, Digi Kft. a finalizat achiziţionarea societăţii Invitel Technocom Távközlési Kft., operator cheie pe piaţa maghiară de telecomunicaţii.

Grupul Digi Communications a anunţat o creştere a veniturilor cu 20,8% în primul trimestru al anului, raportat la aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 232,8 milioane de euro la 281,2 milioane de euro, 64,4% din totalul acestora fiind generate de România, care se menţine ca piaţă principală a companiei, potrivit rezultatelor financiare publicate pe site-ul Bursei de Valori Bucureşti.

EBITDA (profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere şi amortizare) ajustată a fost de aproximativ 90,7 milioane de euro, inclusiv rezultatele consolidate ale Invitel, în creştere cu 17,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2018 (77,5 milioane euro la 31 martie 2018).

"România se menţine ca piaţă principală a grupului, generând 64,4% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19,6%), urmată de Spania (14%) şi Italia (2%). În total, pe cele patru pieţe, Grupul înregistrează o creştere a RGU de 1,76 milioane, inclusiv unităţile generatoare de venit ale Invitel, şi depăşeşte pragul de 15 milioane RGU", potrivit unui comunicat al companiei.

Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicaţii electronice, RCS & RDS, liderul pieţei de internet, pay-tv şi servicii convergente, în România, cu operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia. Înfiinţată în urmă cu peste 25 de ani, compania deţine aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) şi mai extinsă reţea de fibră optică din regiune, cu circa 7,8 milioane homes passed.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7851 / 8455
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...