Rețeaua de sănătate REGINA MARIA preia Spitalul Première din Timișoara. Avocații Filip&Company au asistat cumpărătorul, D&B David și Baias - de partea vânzătorului
03 Iunie 2019
A.D.Tranzactia REGINA MARIA – Spitalul Première este in curs de avizare la Consiliul Concurentei.
Dupa trei ani de prezenta in Timisoara, Reteaua de sanatate REGINA MARIA, singura care detine trei spitale cu acreditari internationale, isi consolideaza expertiza medicala prin preluarea spitalului Première, cel mai mare spital privat multidisciplinar din regiunea de vest a tarii.
Spitalul Première se remarca prin inalta pregatire a echipelor medicale, alcatuite din cei mai buni profesionisti din zona, inalt specializati in obstetrica, chirurgie ginecologica, medicina materno-fetala, ortopedie, neurochirurgie si chirurgie generala.
”Am gasit in Première un partener strategic, preocupat de excelenta in servicii medicale, in aceeasi masura in care suntem si noi. A contat foarte mult ca trei dintre spitalele REGINA MARIA detin opt acreditari internationale, ceea ce demonstreaza preocuparea noastra permanenta pentru adoptarea si mentinerea celor mai inalte standarde de siguranta si ingrijire a pacientilor. Ne propunem impreuna cu echipa medicala si de management a spitalului Premiere sa extindem semnificativ serviciile medicale oferite. Astfel, construim impreuna o retea nationala de ingrijire medicala, insufletita de grija si respect pentru pacienti”, a punctat Fady Chreih, CEO-ul Retelei de sanatate REGINA MARIA.
Spitalul Première se remarca prin inalta pregatire a echipelor medicale, alcatuite din cei mai buni profesionisti din zona, inalt specializati in obstetrica, chirurgie ginecologica, medicina materno-fetala, ortopedie, neurochirurgie si chirurgie generala.
”Am gasit in Première un partener strategic, preocupat de excelenta in servicii medicale, in aceeasi masura in care suntem si noi. A contat foarte mult ca trei dintre spitalele REGINA MARIA detin opt acreditari internationale, ceea ce demonstreaza preocuparea noastra permanenta pentru adoptarea si mentinerea celor mai inalte standarde de siguranta si ingrijire a pacientilor. Ne propunem impreuna cu echipa medicala si de management a spitalului Premiere sa extindem semnificativ serviciile medicale oferite. Astfel, construim impreuna o retea nationala de ingrijire medicala, insufletita de grija si respect pentru pacienti”, a punctat Fady Chreih, CEO-ul Retelei de sanatate REGINA MARIA.
Spitalul Première dispune de ambulatoriu integrat, laborator propriu de analize medicale si un centru performant de imagistica, dotat cu RMN si CT. Spitalul are o suprafata de 5300 mp, o capacitate de 134 de paturi si dispune de 6 sali de operatie si bloc de nasteri. Aici au loc peste 2500 de interventii chirurgicale si 1400 de nasteri in fiecare an. Compania are in prezent aproximativ 300 angajati si colaboratori, iar la finalul anului 2018 a inregistrat o cifra de afaceri de 7 milioane de euro.
Printre centrele cu o inalta expertiza medicala ale spitalului se numara: Centrul de Medicina Fetala, Centrul de Chirurgia Endometriozei, Centrul de Chirurgie Spinala, Centrul de Chirurgia Sanului, Centrul de Chirurgie Bariatrica si Centrul de Chirurgie Ortopedica Avansata.
”Spitalul Première inseamna echipe medicale de excelenta, ceea ce reiese in primul rand din pregatirea profesionala impresionanta a cadrelor medicale, dar si din gradul de satisfactie a pacientilor, care este, in medie, de 96%. Inca de la inceput ne-am dorit sa oferim pacientilor din Timisoara un loc in care ei sa simta ca primesc grija si atentia pe care le merita si, in acelasi timp, servicii medicale de inalta calitate. Faptul ca aceasta dorinta s-a dovedit a fi una dintre valorile comune cu Reteaua de sanatate REGINA MARIA, ma face sa cred ca acest parteneriat va fi unul de succes, care va aduce beneficii majore pacientilor din vestul tarii.”, a declarat Prof. Univ. Dr. Radu Prejbeanu, medic primar ortopedie-traumatologie si Director Medical al Spitalului Première.
Aceasta noua achizitie vine dupa ce, in prima parte a anului 2019, REGINA MARIA a anuntat preluarea celor mai importanti furnizori de servicii de imagistica din judetul Timis, Centrele de Radioimagistica dr. Birsasteanu si Telescan, care numara cinci unitati specializate. Astfel, reteaua de sanatate ajunge la 13 locatii in vestul tarii si la o echipa de 550 de angajati si colaboratori, precum si la un portofoliu de peste 40.000 de abonati in regiune. Prin aceasta expansiune rapida in zona de vest a tarii, operatorul privat de servicii medicale vizeaza pozitia de lider regional si pastrarea unui nivel inalt de calitate a actului medical, in toate regiunile in care are o prezenta puternica.
Reteaua de sanatate REGINA MARIA a deschis prima unitate medicala din Timisoara la sfarsitul anului 2015. Un an mai tarziu, a preluat centrele medicale Dr. Grigoras – un alt furnizor de renume pe plan local si Centrele de Radioimagistica dr. Birsasteanu si Telescan.
Prin aceasta noua tranzactie, Reteaua REGINA MARIA se apropie de pragul de 30 de achizitii cu preluare in proportie de 100%, a business-ului, fiind singura companie medicala cu o expertiza atat de vasta pe zona de M&A, cu o echipa dedicata de specialisti si rezultate dovedite in ce priveste integrarea si dezvoltarea ulterioara a jucatorilor preluati.
Tranzactia REGINA MARIA – Spitalul Première este in curs de avizare la Consiliul Concurentei.
In procesul de tranzactie, Reteaua de sanatate REGINA MARIA a fost asistata de o echipa de avocati de la Filip&Company coordonati de partenerul Ioana Roman si de o echipa condusa de partenerul Miruna Enache de la Ernst & Young, pentru aspecte fiscale.
Actionarii Première au fost asistati pentru aspecte strategice si financiare de dl. Florin Cerna de la BrinkThink Management si de o echipa de la de avocati de la D&B David si Baias condusa de partenerul Anda Rojanschi.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 7850 / 8455 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...