ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

ANCOM implementează un nou serviciu ce pune la dispoziţia beneficiarilor un spaţiu virtual privat de comunicare

01 Iulie 2024   |   Agerpres

Comunicarea de documente prin intermediul serviciului va începe în termen de două luni de la data intrării în vigoare a deciziei.

 
 
Digitalizarea activităţii de comunicare a Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) cu diverse categorii de beneficiari se va realiza cu ajutorul aplicaţiei "My ANCOM".

"Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii a adoptat decizia privind comunicarea documentelor între ANCOM şi furnizorii de comunicaţii electronice, furnizorii de servicii poştale, precum şi alte categorii de persoane prin intermediul aplicaţiei "My ANCOM". Noul serviciu dezvoltat de ANCOM pune la dispoziţia fiecărui beneficiar un spaţiu virtual privat care oferă garanţii de securitate, reprezentând un pas important în digitalizarea activităţii Autorităţii. Decizia adoptată a fost transmisă spre publicare în Monitorul Oficial al României şi va intra în vigoare la data publicării. Prin intermediul "My ANCOM", Autoritatea va realiza comunicarea către diverse categorii de beneficiari a oricăror documente, inclusiv a solicitărilor de informaţii, deciziilor, proceselor verbale de constatare a contravenţiei şi de aplicare a sancţiunii, actelor de executare silită, răspunsurilor la diverse cereri ori petiţii, informărilor, altor acte administrative", se arată într-un comunicat de presă al arbitrului pieţei de telecomunicaţii.


Potrivit sursei citate, fiecare beneficiar va putea accesa în platforma informatică în orice moment toate documentele emise de ANCOM şi care privesc activitatea proprie, de la documentele privind licenţele de utilizare a spectrului şi până la titluri de creanţă sau alte documente informative. Documentele încărcate vor fi păstrate pentru o perioadă de trei ani şi vor asigura utilizatorilor un istoric al relaţiei acestora cu Autoritatea.

Totodată, în anumite cazuri specifice, aplicaţia va putea fi folosită şi în sens invers, beneficiarii având posibilitatea de a transmite direct Autorităţii anumite documente şi informaţii prin intermediul "My ANCOM".

Comunicarea de documente prin intermediul serviciului va începe în termen de două luni de la data intrării în vigoare a deciziei.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 115 / 17258
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
SCA Bondoc si Asociații anunță cu mare tristețe trecerea în neființă a colegului și prietenului avocat Horațiu Dumitru
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat Goodpack SRL, societate parte din portofoliul CEECAT Capital, în procesul de achiziție a Paccor Romania SRL
Wolf Theiss a asistat fondurile Cerberus Capital Management și Revetas Capital în legătură cu vânzarea complexului de birouri The Landmark din București. Partenerul Ileana Glodeanu a coordonat echipa multidisciplinară de avocați
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ștefania Andruhovici, Directorul Departamentul Juridic - Electrica SA: „Misiunea de a promova principii sănătoase se extinde dincolo de cadrul biroului, datoria noastră fiind aceea de a fi, prin tot ceea ce facem, un exemplu pentru cei din jur”
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A crește în primul semestru din 2024. Avans de 18% la nivel global și de 39% pe piețele emergente. CMS își menține pozițiile fruntașe în clasamente, Clifford Chance și Schoenherr se remarcă în Europa și două firme cu prezență la București rămân în top la nivel global
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în tranzacția de securitizare sintetică cu Banca Europeană de Investiții și Fondul European de Investiții
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...